Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Analitik Satış Yönetimi Programı, iş dünyasının artan rekabet ortamında, uzun soluklu iş birlikteliklerinin kurgulanmasına yönelik, analitik düşünebilen, verileri doğru analiz edebilen, en büyük farkın insan odaklı yaklaşım olduğuna inanan bireyleri bulundukları sektöre kazandırmayı amaçlamaktadır.
Kimler İçin?
Satış, pazarlama kariyerlerinde ilerlemek veya kariyer planlamak isteyen adayların katılımı uygundur.
Belge
Program Sonunda Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Direktörü tarafından imzalı katılım belgesi verilecektir.
1.Satışçı Performansını Olumsuz Etkileyen Durumlar2.Müşteri Adayından Daha Çok Konuşma Hatası3.Doğru Soru Sorma Teknikleri4.Müşteriyi Doğru Dinlemenin Kuralları5.Satışçı Devir Hız
1.Pareto Yasası Odakli Kilit Müşteri Yönetimi2.Pareto Yasası & Kilit Müşteri Kavramları Ve Analizleri3.Pareto Yasasına Göre Müşteri Türleri Dağılımı Analizleri4.Pareto Yasasına Göre Ciro Dağılımı Analizleri5.Pareto Yasasına Göre Ürün Adet / Tonaj Dağılımı Analizleri6.Pareto Yasasına Göre Yıl Bazlı Performans Analizleri7.Pareto Yasasına Göre Kilit Müşteri Yönetim Performans Analizleri8.Sürekli Müşteri Olma Oranı Ve Analizi9.Gizli Müşteri Uygulaması10.İletişim Bazlı Uygulama Ve Fiziksel Bazlı Uygulama11.Verilerin Analizi, Yorumu Ve Stratejiye Çevrilmesi12.Benchmark Bazlı Ve Swot Bazlı Uygulama13.Satışta Müşteri Memnuniyetsizliğinin Dağılımı14.Satışta Müşteri Yaşam Boyu Değeri Ve Hesaplaması15.Satışta Müşteri Dalga Etkisi Ve Hesaplaması16.Satışta Stok Devir Hızı Ve Hesaplaması
1.Satışta İtirazları Karşılama Ve Satış Kapama2.Çeşitli Müşteri Tipleri Ve İtiraz Yönetim Stratejileri3.Satış Kapatma Teknikleri
1.Enneagram Tipolojisi Bazli Satış Yönetimi Ve Crm2.Enneagram Kişilik Tipleri Ve Satış
1.Yargısal Yöntemler2.İşletme Yöneticilerinin Tahminleri3.Satış Gücünün Tahminleri4.Delphi Yöntemi5.Tarihi Analog Yöntemi6.Özel Amaçlı Yöntemler7.Sanayi Analizi Yöntemi8.Ürün Analizi Yöntemi9.En Son Kullanım Yöntemi10.İstatistiksel Yöntemler11.Trend Yöntemi12.Regresyon Yöntemi13.Korelasyon Yöntemi14.Birleşik Yöntemler
1.Etkili Bir Satış Kotasının Nitelikleri2.Satış Kotası Türleri3.Satış Hacmini Esas Alan Kotalar4.Bütçeyi Esas Alan Kotalar5.Satış Elemanlarının Eylemlerini Esas Alan Kotalar6.İlk Üç Tür Kotanın Karışımı Olan Kotalar
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler