Dijital Marka Yönetimi
PROGRAM
DETAYLARI

EĞİTİM İÇERİĞİ:
Başarılı bir marka yönetimi için pazarlama faaliyetlerinin ve marka yönetiminin birbiri ile etkileşim halinde olması ve her iki alanda da belli seviyede bilgiye sahip olunmasını gerektirmektedir. Eğitimimizde bu konulara dair hem teorik bilgiler hem de önde gelen başarılı markalara dair örnekler katılımcılara aktarılacaktır. Ayrıca sektörün önde gelen pazarlama direktörleri ve influencelerı sayesinde network ağlarının genişlemesi için imkan sağlanacaktır.

KİMLER İÇİN?
Pazarlama ve İletişim alanında çalışan profesyoneller

Moda ve Tekstil Tasarımı, Medya ve İletişim Tasarımı, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık bölümü öğrencileri ve mezunları

Marka Yönetimi konusunda bilgi sahibi olmak isteyenler

Yeni bir marka kuracak olan girişimciler

KAZANIMLAR
Program Hedefleri: Program sonunda, kendi markalarını kuracak girişimciler için alt yapı ve marka yönetimi konusunda detaylı bilgi kazanımı sağlanır. Staj yapmak isteyen öğrencilere gelen konukların networku sayesinde staj imkanının sağlanması Marka yönetimi konusunda iş arayışında olan kişilere yine derse gelen konuklar aracılığı ile network geliştirmeleri sağlanır

Program Formatı: Her ders saat 10:00’da başlayarak saat 16:00’da bitecektir.

SÜRE
42 saat / 4 hafta

Cumartesi / 10:00 - 16:00

Pazar / 10:00 - 16:00

PROGRAM ÜCRETİ

3.000 TL Peşin - 3.300 TL 9 Taksit

DEĞERLENDİRME VE BELGE
Program sonunda yapılan proje bazlı değerlendirmede yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara sertifika verilir.

 

 

Marka : 1. hafta

Marka Nedir?

Markalaşma Stratejileri

Markalaşmada Tüketici Deneyim Analizleri

Markalaşmada Reklam ve Pazarlama Yönetimi

Pazarlama : 2.hafta

Dijital Pazarlama Nedir?

İçerik Yönetimi

Sosyal Medya Yönetimi

Sosyal Medyada Markalaşma

Online : 3.hafta

Dijital Pazarlamada Teknolojik Gelişmeler

Online Tüketici Profili

Online PR

Online İtibar Yönetimi

Vaka Analizleri

İçerik : 4.hafta

İçerik nedir?

Sosyal medyada içerik üretmenin kuralları

İçeriğinizi nasıl farklılaştırırsınız?

Sosyal medyada ilgi çekici içerik üretme yöntemleri

Dijital reklam metin ve görselleri nasıl olmalıdır?

Dijital reklamlarda dikkat edilmesi gereken noktalar

Dijital reklamların amacı


İlginizi çekebilir ...