Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama
PROGRAM
DETAYLARI

22/12/2018
72 Saat
BAU Güney Kampüsü
3,599 TL

EĞİTİM İÇERİĞİ

Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Son dönemde Batı ülkelerinde pazarlamanın dijital boyutunun kazandığı önem ve bu sayede şirketlerin teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşteriye daha kolay ulaşır hale gelmesi, dijitalin hayatımızda yer aldığı rolün ağırlığını gösterir nitelik taşır. Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanan bu programla kişilerin, dijital pazarlama ve sosyal medyayı tüm yönleri ile anlaması amaçlanır.

KİMLER İÇİN?

En az lisans mezunu olma şartı ile, dijital pazarlama ve sosyal medyayı tüm yönleri ile tanımak isteyen pazarlama, marka, satış ve kurumsal iletişim yönetimi konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişiler ve pazarlama araştırması, marka yönetimi, ürün yönetimi, dijital mecralarda pazarlama ve satış raporlama konularındaki faaliyet gösteren kişiler için geliştirici bir programdır.

SÜRE

72 saat / 6 hafta

Cumartesi / 9:30 - 16:30

Pazar / 9:30 - 16:30

PROGRAM ÜCRETİ

3.599 TL Peşin - 4.071 TL 9 Taksit

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?

Eğitim ajandasıki konu başlıkları dijital pazarlama, yeni tüketici gözünde pazarlama karması, e-ticaret, crm, arama motoru pazarlaması, viral pazarlama, sosyal medya pazarlaması, dijital medya planlama ve satınalma, mobil pazarlama, e-mail pazarlama, e-satış ve e-ticaret ve ödeme sistemleri ölçümleme, marka konumlama, strateji ve planlama, seo ve sem, ölçümleme, dijital pr ve örnek vaka çalışmalarını içerir.

BELGE 

Program sonunda yapılan sınavdan, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü ve İstanbul Institute Direktörü tarafından imzalı sertifika verilir.

KAYIT OLUN

Bu program BAUSEM ile İstanbul Institute ortaklığında gerçekleştirilmekte olup, eğitim kayıtları İstanbul Institute tarafından yürütülmektedir. Bilgi ve başvuru için 212 283 24 02 numaralı telefonu arayabilir veya info@istanbulinstitute.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

  • Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm
    • Pazarlamaya Giriş
    • Pazarlama Genel Kavramlar; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma
    • Pazarlama İletişimi Süreçleri
    • Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
    • Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
    • Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
    • Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
    • Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
    • Dijital Mecra Reklam Modelleri
    • Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
    • Performans Pazarlama - Veri Yönetimi
    • Fiyatlama, Ölçümleme, Analiz - Genel Kavramlar
    • Pazarlamada Yeni Trendler
      • Oyunsallaştırma
      • Gerilla Pazarlama
      • Inbound Pazarlama
      • Gerçek Zamanlı Pazarlama
    • CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama İçin Önemi ve Kullanım Alanları
  • E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı
    • Neden Kullanılmalı?
      • Stratejiler
      • Pazar Bilgileri
      • Mega Trendler
    • Püf Noktaları ve Fırsatlar
      • Kanal Seçimleri
      • Inaktif Müşteriler
      • Mobil Kullanıcılar
    • Yenilikler
  • Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
  • Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulamayöntemleri anlatılacaktır.
  • Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar
    • Nedir?
    • Neden Kullanılır?
    • Ne Zaman Faydalı Olur?
    • Nasıl Kurgulanır?
      • E-posta
        • Yaşam Döngüleri Kurgulama
      • Sosyal Medya
        • Dağıtım Mekanikleri
        • Büyüme Yöntemleri
      • Landing Pages
        • Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları
      • Chatbots
        • Chatbots Çalışma Mantığı
        • Yapay Zeka ile Neler Değişecek?
  • SEO-SEA
    • SEO
      • SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:
        • SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.
      • Adwords ile SEO:
        • AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa, pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.
      • Dünya'da Search Marketing:
        • Dünya'daki yeniliklerden, Global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.
      • Google Algoritmaları:
        • Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.
      • SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:
        • SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.
      • Analiz ve Ölçümleme Araçları:
        • GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.
      • SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:
        • SEO için temel bölümler, kod değişiklikleri, içerik değişiklikleri ve link çalışmalarındaki maddeler.
      • 21 Adımda SEO Örnekleri
        • 21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.
      • SEO KPI'ları:
        • 20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
      • SEO Örnekleri:
        • 3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
    • SEA (Search Engine Advertising)
      • Dijital'in gelişimi
      • Türkiye'de e-ticaret kullanımı
      • İnternette kullanıcı davranışları
      • Arama motoru nedir?
      • Arama motorunun gelişimi
      • SEM nedir?
      • Adwords & SEO etkileşimi
      • Arama motorunu etkileyen faktörler
      • Online & Offline etkileşimi
      • Tv & Search Korelasyonu
      • Google insight araçları
      • SEM stratejileri
      • Adwords reklam stratejisi
      • Adwords reklam modelleri
      • Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
      • Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vs..)
      • Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım
      • Adwords kampanya optimizasyonu
      • Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
      • Adwords editör kullanımı
      • Adwords editör – Uygulamalı anlatım
  • Dijital Medya Planlama ve Satın Alma
    • Medya Planlamasına Genel Bakış
    • İç Görü Analizi
    • Medya Tüketici Temas Noktaları
      • Pazar Araştırmalarının Yorumlanması (TGI, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar Üzerinden Uygulanacak)
    • Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
    • Dijital Reklam Formatları
      • Gemius ve Wizzad Panel İncelemesi
    • Satın Alma Yöntemleri
    • Ölçümleme Kriterleri
    • Optimizasyon ve Raporlama
      • Rapor Hazırlama ve Buna Göre Optimizasyon Önerileri
    • Workshop
      • Bir Brief Üzerinden Tüketici Analizi Nasıl Yapılır?
      • Rekabet Analizi ve Pazar Durumunun Analiz Edilmesi
      • Pazarlama Stratejisinin Üzerine Dijital Strateji Oluşturma
      • Dijital Stratejiye Uygun Olarak
        • Dijital Yayın Platformlarının Belirlenmesi
        • Kampanya Bütçesinin Dağılımı
        • Reklam Modellerinin Belirlenmesi
        • Satın Alma Yöntemlerinin
      • Dijital Kampanyanın Yayına Alınması
  • Mobil Pazarlama
    • Türkiye'de ve Dünya'da Mobil
      • Rakamlarla Mobil Dünya
      • Mobil Pazarlamanın Önemi
      • İşletmelerin Mobilleşmesi
      • Mobil Mecralar
    • Mobil Reklam Formatları
    • Mobil Reklam Teknolojileri
    • Sms Pazarlama
    • Mobil Gamification
    • Sosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin Önemi
      • Mobil Uygulamalar
      • Mobil Teknolojiler ve Yeni Trendler
      • Ölçümlemenin Önemi
      • Mobil Ticaret Ve Mobil Ödeme Sistemleri
      • Mobilin Geleceği (2015-2020)
  • E-Ticaret / Dijital Medya – E-Ticaret Çözümlemesi ve Ödeme Sistemleri
    • Giriş:
      • E ticaret Nedir ?
      • E ticaret Araçları nelerdir Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?
      • E ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi – Sözleşme Saikleri
      • E ticaret Gelir Modelleri
    • Dünyadan ve Türkiye'den …
      • Sayılarla Genel Bakış & Büyük İyi Örnekler & İyi Öyküler
      • Globalde Eticaret ve Türkiye Denklemi
      • Internet Ekonomisi ve GSMH
      • Büyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye – Eticaret ufku
    • Eticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisi
      • Yeni Fırsatlar
      • Girişimciler için fizibilite adımları
      • Yatırımcı İlişkileri – Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri
    • Evrilen Tüketicimizi Tanıyalım
      • Geleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış Eğilimleri
      • Geleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri – Yöntemler
    • E-ticaret – Ödeme Sistemleri
      • Ödeme Sistemlerine Genel Bakış – Uygulamalar
      • Mobil Eksen
      • Sosyal Ticaret
      • Gelir Arttırma Teknikleri & Ortaklıklar
    • Regülasyon & Uluslararası Ticaret Fırsatları
      • E-ticaret ve İhracat Teşvikleri
      • Düzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
    • Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi – Uygulamalı E-ticaret
    • Adım Adım İnşa
    • İş Fikri Nasıl Oluşturulur ?
    • E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları
    • Fizibilite ve Maliyet Analizleri
    • Site Kurulumu & Teknik Süreçleri
    • Ortaklıklar & Üçüncü Parti Süreçleri – Tedarik & Lojistik
    • Ekip Yapılanması
    • Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri
    • E-ticarette Reklam & Pazarlama Yöntemleri
    • E-ticaret Oyuncuları İçin Reklam & Pazarlama Kampanya Yönetimi
    • Doğru Satınalma & ROI Hesaplamaları
    • E-ticaret & Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler
    • Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz
    • Kapanış : Sorular & Cevaplar – İhtiyaçlar
  • Sosyal Medya İçerik Yönetimi ve Ağızdan Ağıza Pazarlama
    • Sosyal Medya Nedir?
    • Türkiye Genel Veriler
    • Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
      • Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
      • Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
      • Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
    • Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
    • Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
      • Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
      • Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
    • Sosyal Medya İçerik Yönetimi
      • Strateji Belirleme
      • İçerik Yönetimi Adımları
      • Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
      • Kurumsal Kimlik Yönetimi
      • Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
    • Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
    • WOM Pazarlama Teknikleri
    • Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
    • Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
    • Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
  • Sosyal Medya Workshopları ve Startup Ekonomisi
    • Sosyal Medya Stratejisi Belirleme Workshopu
    • Sosyal Medya Kampanya, Reklam Oluşturma Workshopu
    • Facebook & Instagram İçin
      • Hedef Belirleme
      • Hedef Kitle Belirleme
      • Görsel, Creative Oluşturma
      • İçerik Belirleme
      • Bütçe Belirleme
      • Optimizasyon, Analitik ve Metrik Okuma
    • Google Ads Kampanya, Reklam Oluşturma Workshopu
    • Search Network ve Youtube İçin Örnek
    • Girişimcilik & Startup Ekosistemi
    • Türkiye’de vs. Dünya’da Girişimcilik
    • Sunum Teknikleri
    • Yatırım ve Büyüme Süreçleri
  • Digital PR& Online İtibar Yönetimine Giriş & İnternet ve Sosyal Medya Ölçümleme
    • Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi'ne Giriş
      • Digital PR'ın günümüzdeki yeri ve önemi
      • Digital PR ve Klasik PR arasındaki farklılıklar
      • Online İtibar yönetimi nedir?
      • Online itibar yönetiminde organizasyon ve kriz yönetimi
    • Sosyal Medya ve İnternet Analizi, Takibi ve Raporlama
      • Online takip nedir ve neden önemlidir
      • Online takip için nelere dikkat edilmeli
      • Online takip araçları
      • Online araştırmaların pazarlama stratejilerindeki yeri
BAU Güney Kampüsü |

3,599 TL
KDV Dahil


İlginizi çekebilir ...





int(1)