Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama
PROGRAM
DETAYLARI

08/09/2018
72 Saat
BAU Güney Kampüsü
3245 TL

EĞİTİM İÇERİĞİ

Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Son dönemde Batı ülkelerinde pazarlamanın dijital boyutunun kazandığı önem ve bu sayede şirketlerin teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşteriye daha kolay ulaşır hale gelmesi, dijitalin hayatımızda yer aldığı rolün ağırlığını gösterir nitelik taşır. Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanan bu programla kişilerin, dijital pazarlama ve sosyal medyayı tüm yönleri ile anlaması amaçlanır.

 

KAYIT OLUN

Bu program BAUSEM ile İstanbul Institute ortaklığında gerçekleştirilmekte olup, eğitim kayıtları İstanbul Institute tarafından yürütülmektedir. Bilgi ve başvuru için 212 283 24 02 numaralı telefonu arayabilir veya info@istanbulinstitute.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

 

KİMLER İÇİN?

En az lisans mezunu olma şartı ile, dijital pazarlama ve sosyal medyayı tüm yönleri ile tanımak isteyen pazarlama, marka, satış ve kurumsal iletişim yönetimi konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişiler ve pazarlama araştırması, marka yönetimi, ürün yönetimi, dijital mecralarda pazarlama ve satış raporlama konularındaki faaliyet gösteren kişiler için geliştirici bir programdır.

 

SÜRE

72 saat / 6 hafta

Cumartesi / 9:30 - 16:30

Pazar / 9:30 - 16:30

 

PROGRAM ÜCRETİ

3.245 TL Peşin - 3.658 TL 9 Taksit

 

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?

Eğitim ajandasıki konu başlıkları dijital pazarlama, yeni tüketici gözünde pazarlama karması, e-ticaret, crm, arama motoru pazarlaması, viral pazarlama, sosyal medya pazarlaması, dijital medya planlama ve satınalma, mobil pazarlama, e-mail pazarlama, e-satış ve e-ticaret ve ödeme sistemleri ölçümleme, marka konumlama, strateji ve planlama, seo ve sem, ölçümleme, dijital pr ve örnek vaka çalışmalarını içerir.

 

BELGE 

Program sonunda yapılan sınavdan, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü ve İstanbul Institute Direktörü tarafından imzalı sertifika verilir.

  • Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm
    • Pazarlamaya Giriş; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma
    • Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
    • Pazarlamada Yeni Trendler
    • Yeni Ürün Yönetimi
    • Dijital Strateji Nasıl Geliştirilir?; Müşteri Odaklı Şirket Anlayışı
    • Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
    • Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
    • Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
    • Dijital Mecra Reklam Modelleri - Medya Planlama
    • Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
    • Performans Pazarlama - Veri Yönetimi
    • Ölçümleme, Analiz - Genel Kavramlar
    • CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama için Önemi ve Kullanım Alanları
  • E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı
  • Neden Kullanılmalı?
    • Stratejiler
    • Pazar Bilgileri
    • Mega Trendler
  • Püf Noktaları ve Fırsatlar
    • Kanal Seçimleri
    • Inaktif Müşteriler
    • Mobil Kullanıcılar
  • Yenilikler
  • Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
  • Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulama yöntemleri anlatılacaktır.
  • Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar
    • Nedir?
    • Neden Kullanılır?
    • Ne Zaman Faydalı Olur?
    • Nasıl Kurgulanır?
      • E-posta
        • Yaşam Döngüleri Kurgulama
      • Sosyal Medya
        • Dağıtım Mekanikleri
        • Büyüme Yöntemleri
      • Landing Pages
        • Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları
      • Chatbots
        • Chatbots Çalışma Mantığı
        • Yapay Zeka ile Neler Değişecek?
  • SEO-SEA
  • SEO
    • SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:
      • SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.
    • Adwords ile SEO:
      • AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa, pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.
    • Dünya'da Search Marketing:
      • Dünya'daki yeniliklerden, Global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.
    • Google Algoritmaları:
      • Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.
    • SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:
      • SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.
    • Analiz ve Ölçümleme Araçları:
      • GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.
    • SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:
      • SEO için temel bölümler, kod değişiklikleri, içerik değişiklikleri ve link çalışmalarındaki maddeler.
    • 21 Adımda SEO Örnekleri
      • 21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.
    • SEO KPI'ları:
      • 20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
    • SEO Örnekleri:
      • 3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
  • SEA (Search Engine Advertising)
    • Dijital'in gelişimi
    • Türkiye'de e-ticaret kullanımı
    • İnternette kullanıcı davranışları
    • Arama motoru nedir?
    • Arama motorunun gelişimi
    • SEM nedir?
    • Adwords & SEO etkileşimi
    • Arama motorunu etkileyen faktörler
    • Online & Offline etkileşimi
    • Tv & Search Korelasyonu
    • Google insight araçları
    • SEM stratejileri
    • Adwords reklam stratejisi
    • Adwords reklam modelleri
    • Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
    • Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vs..)
    • Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım
    • Adwords kampanya optimizasyonu
    • Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
    • Adwords editör kullanımı
    • Adwords editör – Uygulamalı anlatım
  • Dijital Medya Planlama ve Satın alma
  • Medya Planlamasına Genel Bakış
  • İç görü Analizi
  • Medya tüketici temas noktaları
  • Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
  • Display Yayın Formatları
  • Ölçümleme Kriterleri
  • Optimizasyon ve Raporlama
  • Satın alma prensipleri
  • Mobil Pazarlama
  • Türkiye'de ve Dünya'da Mobil
    • Rakamlarla Mobil Dünya
    • Mobil Pazarlamanın Önemi
    • İşletmelerin Mobilleşmesi
    • Mobil Mecralar
  • Mobil Reklam Formatları
  • Mobil Reklam Teknolojileri
  • Sms Pazarlama
  • Mobil Gamification
  • Sosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin Önemi
    • Mobil Uygulamalar
    • Mobil Teknolojiler ve Yeni Trendler
    • Ölçümlemenin Önemi
    • Mobil Ticaret Ve Mobil Ödeme Sistemleri
    • Mobilin Geleceği (2015-2020)
  • E-Ticaret / Dijital Medya – E-Ticaret Çözümlemesi ve Ödeme Sistemleri
  • Giriş:
    • E ticaret Nedir ?
    • E ticaret Araçları nelerdir Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?
    • E ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi – Sözleşme Saikleri
    • E ticaret Gelir Modelleri
  • Dünyadan ve Türkiye'den …
    • Sayılarla Genel Bakış & Büyük İyi Örnekler & İyi Öyküler
    • Globalde Eticaret ve Türkiye Denklemi
    • Internet Ekonomisi ve GSMH
    • Büyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye – Eticaret ufku
  • Eticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisi
    • Yeni Fırsatlar
    • Girişimciler için fizibilite adımları
    • Yatırımcı İlişkileri – Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri
  • Evrilen Tüketicimizi Tanıyalım
    • Geleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış Eğilimleri
    • Geleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri – Yöntemler
  • E-ticaret – Ödeme Sistemleri
    • Ödeme Sistemlerine Genel Bakış – Uygulamalar
    • Mobil Eksen
    • Sosyal Ticaret
    • Gelir Arttırma Teknikleri & Ortaklıklar
  • Regülasyon & Uluslararası Ticaret Fırsatları
    • E-ticaret ve İhracat Teşvikleri
    • Düzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
  • Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi – Uygulamalı E-ticaret
  • Adım Adım İnşa
  • İş Fikri Nasıl Oluşturulur ?
  • E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları
  • Fizibilite ve Maliyet Analizleri
  • Site Kurulumu & Teknik Süreçleri
  • Ortaklıklar & Üçüncü Parti Süreçleri – Tedarik & Lojistik
  • Ekip Yapılanması
  • Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri
  • E-ticarette Reklam & Pazarlama Yöntemleri
  • E-ticaret Oyuncuları İçin Reklam & Pazarlama Kampanya Yönetimi
  • Doğru Satınalma & ROI Hesaplamaları
  • E-ticaret & Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler
  • Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz
  • Kapanış : Sorular & Cevaplar – İhtiyaçlar
  • Performans Pazarlaması
  • Performans Pazarlaması Nedir ?
  • Performans Pazarlaması Terminolojisi
  • Performans Pazarlamasının Markalara Faydası Nedir? Süreç Girdi ve Çıktılarına Göre Çalışma Mekanizması
  • Pazarlama ve Satınalma Ayağında Profesyoneller İçin Geleneksel Kampanya Bazlı Performanstan; Performans Pazarlamasına Geçiş Matrisi
    • Performans Pazarlamasında İşlevsel Medya Mix’I nasıl oluştururuz ?
    • Monütörleme ve Optimizasyon Süreçleri – HEDEF Yükselen ROI Eğrisi
    • Geleneksel Sales Funnel’ı Performans Pazarlaması Kriterlerine Göre İşletme ve Risk Yönetimi
  • Performans Pazarlamasında Ücretlendirme Politikası
  • Performans Pazarlaması ve Geniş Perspektifte Medya Kullanımları & Trendler
    • Affiliation & Lead Generation
    • Email Performans Kriterleri
    • Arama Motoru Kullanımı ve Performans Kriterleri
    • Sponsor Link Performans Kriterleri
    • Mobil Pazarlama Araçları ve Performans Pazarlaması Etkileişimi
    • Hedefli Reklam & Yeniden Hedefleme - Performans Kriterleri
    • Programatik Satın Alma
    • Native Advertising
    • Gerçek Zamanlı Veri Bazlı Performans Yönetimi
    • Örnekler
  • Performans Pazarlamasında Ölçümleme : Analitik Taktik ve Tüyolar
    • Fraud Nedir ? 3 TEMEL TİPİ Biliyor muyuz?
    • Fraud Önleme Taktikleri
  • Ağızdan Ağıza Pazarlama ve Sosyal Medya Reklam Yönetimi
  • Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi için Önemi Nedir?
  • WOM Pazarlama Teknikleri ve Sosyal Medya
  • Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
    • Dijital Varlık ve İçerik Yönetimi
    • Sosyal Medya Nedir?
    • Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
  • Pazarlamada Yeni Trendler
    • Oyunsallaştırma
    • Influencer Pazarlama – Fenomen İlişkileri
    • Gerilla Pazarlama
    • Gerçek Zamanlı Pazarlama
    • Inbound Pazarlama
  • Sosyal Medya Reklamları
    • Sosyal Medya Reklam Modelleri ve Örnek Uygulamalar
    • Sosyal Medya Reklamları Hedefleme ve Ölçümleme Kriterleri
    • Performans Raporlama
    • Örnek Uygulama
  • Sosyal Medya İçerik ve Topluluk Yönetimi
    • Sosyal Medyada Topluluk ‘Community’ Kavramına Yaklaşım ?
      • Topluluk Nasıl Oluşturulur ?
      • Topluluk Tutundurma
      • Topluluk Büyütme
      • Influencer Karakterlerle Çalışma Metodolojisi
    • Sosyal Medyada İçerik Yönetimi
      • Facebook, Twitter, Youtube, Linkedin, Pinterest İçerik StratejisiGeliştirme
      • Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
      • Kimlik Yönetimi
    • Sosyal Medyanın Performans Yönetimi
      • Sosyal Medyada İçgörü Rapor & Analizleri
      • Sosyal Medya Yönetiminde Üçüncü Parti Çözümler (Ölçümleme, Veri, Hedefleme )
      • İçerik Oluşturma Workshopu - Uygulama Adımları
  • Digital PR& Online İtibar Yönetimine Giriş & İnternet ve Sosyal Medya Ölçümleme
  • Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi'ne Giriş
    • Digital PR'ın günümüzdeki yeri ve önemi
    • Digital PR ve Klasik PR arasındaki farklılıklar
    • Online İtibar yönetimi nedir?
    • Online itibar yönetiminde organizasyon ve kriz yönetimi
  • Sosyal Medya ve İnternet Analizi, Takibi ve Raporlama
    • Online takip nedir ve neden önemlidir
    • Online takip için nelere dikkat edilmeli
    • Online takip araçları
    • Online araştırmaların pazarlama stratejilerindeki yeri
  • Atölye Çalışması Soru –Cevap
BAU Güney Kampüsü |

3245 TL
KDV Dahil


İlginizi çekebilir ...