E-Ticaret Platformu Kurulumu ve Yönetimi Sertifika Programı
PROGRAM
DETAYLARI

EĞİTİM İÇERİĞİ

Teknolojideki değişiklikler iş süreçlerini omnichannel (bütünleşik) düzlemde dönüştürürken; bireysel ve kurumsal yapıların e-ticaret çözümlerine uyumlanma adımları ne olmalıdır?

Rekabeti yoğun bir pazarda doğru iş modeli kurgulama tekniklerini tanımak başarı için öncelikli yoldur. Doğru teknoloji tercihlerini yapabilme yeteneği de bir o kadar önemlidir. E-ticaret oyuncularının pazarlama yol haritası ve strateji adımlarını oluşturma yöntemlerini öğrenerek; performans havuzunu adım adım geliştirmek yanında Reklam & Pazarlama Yatırımı ve e-ticaret ilişkisindeki girift mekanizmalara derinlemesine bakmak; e-ticaret yönetiminde başarı için olmazsa olmaz koşullardır. E-Ticaret Platformu Kurulum ve Yönetimi Sertifika Programı, tüm bu süreçler yanında, bir girişimci için e-ticaret yolculuğunun tüm boyutlarını derinlemesine öğrenme ve uygulama imkanı sağlamayı amaçlamaktadır. 54 saat sürecek bu sertifika programında bir e-ticaret platformun kurulması dahil, yönetimi için gereken tüm yapı taşları ve süreçleri detaylı olarak aktarılacaktır.

KİMLER İÇİN?
En az lisans mezunu olma şartı aranmaktadır.

SÜRE
54 saat / 4,5 hafta

Cumartesi / Pazar 9:30 - 16:30

PROGRAM ÜCRETİ
3.717 TL Peşin - 4.248 TL 9 Taksit

BELGE 
Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen E-Ticaret Platformu Kurulum ve Yönetimi Sertifika Programının aşağıdaki koşulları sağlayan katılımcılarına, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde sertifika verilecektir.

Başarı Sertifikası : Program sonunda yapılan sınavda başarılı olan ve %80 devam koşulunu sağlayan katılımcılara sertifika verilecektir.
Katılım Belgesi : Program sonunda yapılan sınavda başarısız olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla katılım belgesi verilecektir.

KAYIT OLUN
Program hakkında detaylı bilgi edinmek ve kayıt olmak için İstanbul Institute‘a 0 212 283 24 02 numaralı telefondan ya da info@istanbulinstitute.com adresinden ulaşabilirsiniz.

  • E-Ticarete Giriş ve E-Ticaret Modelleri
  • E-Ticaret Stratejisi Belirleme
    • Türkiye’de Dijital Ekonomi Göstergeleri
    • Dünyada Dijital Ekonomi Göstergeleri
    • Eticaret Nasıl Başladı?
    • Eticaret Modelleri
    • Strateji Belirleme
  • E-Ticaret Platform Kurulumu
  • E-Ticaret Operasyon Yönetimi - Lojistik - Ödeme Sistemleri
    • Eticaretin Temel Endikatörleri
    • İş Akış Aşamaları & Süreç Tasarlama
    • Site Kurulumu & Teknik Yatırım Adımları
    • Eticarette Taraflar & İlişki Yönetimi
      • Stratejik Ortaklıklar
      • Üretim & Tedarik & Aracı Ağı
    • Eticarette Lojistik Süreçler & Gerçek Zamanlı Takip
      • Eticaret Türlerine Göre Tedarik & Stok & Dağıtım
      • Akıllı Depo & Akıllı Teslimat
    • KPI Setleri Oluşturma & Performans Endikatörleri
      • Ekip
      • Platform ( Mobile & Web & APP & DB )
    • İş Akışları Alt Segmentler Matris Çözüm Stratejileri
      •  Ekip İnşa Metodolojisi
      • Teknoloji Seçimi ( Eticaret altyapısı seçimi )
    • Orjinal Yazılım Süreç & Tercih Kriterleri / Proje Takvimi
    • Hazır Platform Süreç & Tercih Kriterleri / Proje Takvimi
      • Omnichannel Yaklaşımlı İş Akışları Oluşturma ( In-Store Mağazacılık ve Eticaret Bütünleşik Süreçlendirme )
    • Supply & Channel Yönetimi
    • Satış Ortaklıklı Modellemeler
    • Eticaret Sayısalları & İş Raporları
      • Neden Kaybettiklerimizi Raporlarız?
      • Raporlama Adımları & Önizleme Haritaları
    • Fraud Mekanizmalarını Kurmak
    • Ziyaretçiden Müşteriye Giden Performans 
      • Tutundurma Stratejisini Yönetmek & ‘Incremental Sales’
    • Eticarette Gelir Kanalları Oluşturma
    • Pazaryerlerinde Arbitraj Yaratma Tüyoları
    • Stok Eritme & Rekabetçi Fiyat Sürüm Yaklaşımı
    • Ödeme Sistemleri
      • Ödeme Sistemi Seçimi & POS Süreci
      • Altyapılar & Bankalar & Çözüm Ortakları
      • Mobil Eksen
      • Kampanya Süreçleri
      • Ulusal & Uluslararası Süreçlendirmeler
  • Eticaret Operasyonun İş Zekası & CRM Çözümleri ve Sadakat Altyapıları
    • Eticaret’te Veri Katmanlama
    • Veri İşleme Süreçleri
    • Semantik Yöntemler
    • B2B & B2C Süreçlendirmelerde Müşteri Deneyimini Analizleme Süreçleri
    • Sadakat Platformları & Yöntemler
    • CRM’in operasyonel çıktılarını izleme
    • Lineer ve Çaprazlama İş Akışlarında Veri Tabanlı  Maliyet Yönetimi
    • RFM Süreçlendirmeleri
  • E-Ticaret Girişimciliği- Finansal Yönetim
    • Sıfırdan bir girişim yaratıyoruz : Adım Adım Uygulama
    • İş Fikrini Modelleme
    • Site Kurulumu & Teknik Yatırım Maliyetleri ( Teknoloji ( Altyapı & Hosting & Güvenlik (SSL &  Diğer lisanslamalar ) & Erişim Ağı Servis Sağlayıcı &)
    • Şirket Kurma Süreci
      • (Şirket Tipi / Yapısalı)
      • Banka Hesap Süreci
      • Ticari Sicil Kayıt
      • Domain Edinimi
      • Marka Tescil Süreci
      • Regulatif & Operasyonel & Sivil Başvurular ( ETBIS / VERBIS / ETID Süreçleri )
    • Hedef ve Yol Haritası Belirlenme
    • Ekip İnşa
    • Projelendirme
    • Başlarken Pazar Analizi Yöntemleri
      • SWOT Analizi
      • Benchmark Matris Analizler
      • Hedef Kitle İhtiyacı Üzerinden Arz & Talep Kurgusu
      • Ürün Vaadi & Farklılaşma
      • Road Map Çizimi ve Projeksiyon (UYGULAMA)
    • Fizibilite Hesaplamaları
    • Müşteri & Satış & Edinim Öngörüleri – Simülatif Senaryolar
    • Yatırımcı İlişkileri & Start up Ekosistemi
      • Sunum Teknikleri
      • Sunum Dökümanları Şablonlar
      • Sales Pitch Oluşturma
      • Ortaklık Süreçlendirmeleri
  • E-Ticaret Hukuksal Yapı- İzinli Pazarlama
    • Tüketici Kanununun İlgili Hükümleri ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
    • Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun ve Tali mevzuat
    • Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu
    • İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlenmesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkında Kanun
    • İnternet Alan Adları Yönetmeliği
    • KVKK
  • E-Ticaret Pazarlama Teknikleri - Marka, İletişim ve Kampanya Yönetimi – Pazarlama Otomasyonu
    • Sosyal Medya Stratejisi
    • İçerik Yönetimi & Planı
    • Branding / Lansman & Relansman
    • Satış Odaklı Pazarlama
    • Sürekli İletişim Senaryoları
    • Akıllı Pazarlama ve Büyüme Döngüsü Odaklı Strateji
    • Pazarlama Ayağında İş Ortaklıkları & 3. Partiler
    • Reklam & Pazarlama Ekosistemi
  • E-İhracat  ve Pazar Yerleri Yönetimi
    • Eticarette globalizasyon süreci
    • İhracatta fırsat yaratan ülkeler ve ticari yapıları
    • 2023 YILI İhracat hedefinde eticaret senaryoları
    • Efatura süreçleri & Lojistik Çözümleri
    • B2C’de vergi muafiyetleri
    • Pazarlama stratejisi ve Edinim Çözümleri
  • Performans Bazlı Pazarlama
  • SEO- SEM ve Analiz Yöntemleri ve Araçları
    • Türkiye’de Eticaret ve Internet Kullanıcı Davranışları
    • Arama Motorunun Gelişimi
    • SEM Nedir?
    • Adwords & SEO etkileşimi
    • Arama Motorunu etkileyen Faktörler
    • Online & Offline Etkileşim
    • Google Insight Araçları
    • SEM Stratejileri
    • Adwords Reklam Modelleri ve Strateji
    • Adwords Hesap Bileşenleri
    • Performansı Etkileyen Faktörler
    • Kampanya Optimizasyon Süreçleri
    • Adwords Editör Kullanımları
    • SEO
    • SEO Nedir?
    • Adwords ile SEO
    • Dünyada Search Marketing
    • Google Algoritmaları ve Yenilikler
    • SEO Temel Süreçleri
    • Analiz ve Ölçümleme Araçları
    • SEO ‘da Dikkat Edilmesi Gerekenler
    • 21 Adımda SEO Örnekleri
    • SEO KPI’ları

İlginizi çekebilir ...