Endüstri 4.0 ve Marka Yönetimi Uzmanlığı
PROGRAM
DETAYLARI

EĞİTİM İÇERİĞİ

Markalar ve ona hizmet eden ajanslar açısından pazarlamanın yeni tanımı mümkün olduğunca fazla mecra üzerinden son kullanıcıyı yakalamak ve müşteriyi işin bir parçası haline getirerek ona “deneyim yaşatmak”. Ancak yeni nesil pazarlama, seçenek enflasyonu ve dijital iletişim mecraları eklendiğinde tam anlamıyla içinden çıkılması zor bir labirente dönüşüyor. Pazarlama uzmanlarının her zamankinden daha etkin bir portföye sahip olması gerekiyor. Aynı zamanda da başarılı bir pazarlama planı iyi bir analitik zeka ve “oyunu okuyabilme” yeteneği ile doğru orantılı. Bu da tüm yöntem ve metotların pazarlama uzmanınca iyi sindirilmesinde saklı.

KİMLER İÇİN?

Her sektörden marka paydaşları (marka ekip üyeleri, marka yöneticileri, marka ürün yöneticileri, iletişim sektörünün tüm kademe çalışanları, stratejik planlamacılar, yaratıcı ekiple, müşteri ilişkileri)
Marka Yönetimi mesleğini/uzmanlığını profesyonelce uygulayacak olanlar
Kariyerini marka yöneticiliği için belirlemiş olanlar
Faaliyet alanları ne olursa olsun daha iletişim dilini ve dinamiklerini profesyonelce alanlarında kullanmayı hedefleyen firma yöneticileri.
Marka Yönetimi konusunda derinlemesine bilgi edinmek isteyenler


SÜRE

45 Saat / 3,5 Hafta

Cumartesi / 9:30 – 16:30

Pazar / 9:30 - 16:30

PROGRAM ÜCRETİ

2.400 TL Peşin - 2.640 TL 9 Taksit

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?

Temel olarak pazarlama anlayışının farkındalığını yaratmak, stratejik düşünüp aksiyon alabilmek,  marka adına brief ve iş yönetimi, departmanla arasında aynı dili konuşturabilmek için temel bilgilerin örnekler ve atölye programları ile desteklendiği bir müfredat oluşturulmuştur.

BELGE

Bahçeşehir Üniversitesi ve Kontra tarafından gerçekleştirilen Endüstri 4.0 ve Marka Yönetimi Uzmanlığı sertifika programı sonunda katılımcılara derslere %70 oranında devam etmiş olmaları ve program sonunda yapılacak olan proje çalışmasında başarılı olmaları koşuluyla Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü ve Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Direktörü yetkilisinin imzası olacak şekilde sertifika verilmektedir.

Program Hedefleri:

Programın temel amacı kurum ve marka adına ürün veveya hizmetlerin son kullanıcı nezdinde “deneyimi yaşatabilmek” adına özümsenmesi ve aynı mesajın iletilmesidir.

Kurum çalışanlarının departman gözetmeksizin aynı düzlemde konuşabilmelerini, birbirlerini, ürün veveya hizmetleri marka deneyimi çerçevesinde anılabilmelerini ve en önemlisi büyük resme hizmet edebilmek adına aynı zeminde buluşmalarını hedeflemektedir.

Amaçlanan hedef doğrultusunda marka hep akılda kalmak kaydıyla nihai hedef marka algı ve itibarına olabildiğince pozitif deneyim kazandırmaktır.

Program Formatı:

Her ders 3 ila 6 saatlik modüllerden oluşur. Son 3 saati sınav olmak üzere toplam 3,5 hafta 45 saattir. Bir çok modül sonunda uygulama imkanı sağlanacaktır. Program hafta sonları Cumartesi ve Pazar günleri gerçekleşecektir. Katılımcılara özel bir whatsapp ve facebook sayfası oluşturularak bilgi, not, tartışma ve paylaşım platformu oluşturulacaktır.

Program Materyalleri:

Program Slaytları derslerin sonunda eğitmenler tarafından koordinatörler aracılığı ile katılımcılara iletilecek. Her dersin eğitmeni ayrıca kaynak liste belirtecektir.

Hafta Konu Detaylar Ders Notu Ödev
1 Giriş Program ve kuralları hakkında genel bilgilendirme
2 Endüstri 4.0 ve etkileri Nerden çıktı bu Endüstri 4.0? Etkileri ve geleceği nedir? Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
3 Otomasyon ve dijitalleşme İş dünyasında otomasyona geçiş ve cihazlar arası iletişim Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
4 Cyber-physical media Sanal teknolojiler ve entegrasyon Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
5 Iot&IoS Nesnelerin interneti, cihazlar arası iletişim ve pazarlamanın evrimi Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
6 Yeni Pazarlamanın Kuralları –Pazarlama 4.0 Pazarlamada yeni dönem; bireyler ve topluluklara hikaye anlatmak. Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
7 İletişim 4.0 ve değer teklifleri İletişimin geleceği ve marka kalabilmenin kuralları Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
8 Strateji ve Brief İyi bir iş  planın başlangıcı, strateji kurgulamak ve brief yazımı Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
9 Yaratıcı iş nasıl değerlendirilir? İyi bir marka uygulaması nasıl olmalıdır? Yaratıcı iş nasıl değerlendirilmeli ve nasıl hayata geçirilmelidir? Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
10 Medya planlama ve Okuma

 

 

Konvansiyonel ve dijital medya planlaması nasıl olmalı ve nasıl okunmalı, nasıl değerlendirmelidir? Bütçe kullanmanın ipuçları Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
11 Yıkıcı Yenilik

 

 

Tasarım dünyasında, kullanıcı neden önemlidir? Inovasyon ve entegrasyon Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
12  

 

İtibar 4.0

 

Markanın itibarı nasıl yönetilir? İyi bir algı yönetiminin incelikleri Ders sonunda kaynakçalar ile paylaşım yapılacak
13 Atölye ve Proje Sunumu

 

 

   

İlginizi çekebilir ...