Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
  • Adı,Soyadı Melih Gengönül
  • Eğitim Adı Spor ve Performans Psikolojisi
  • Veriliş Tarihi 10 Ocak 2018
  • Belge Türü Sertifika
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Çevrenizde sürekli bir şeyleri ispatlamaya çalışan birileri var mı? Ya da mutlaka ama mutlaka her konuya dair bir söz söylemesi gerekenler? Peki hep alaycı ve husumet içeren davranışlar sergileyip “şakaydı yahu” diyenler. Sorumluluğu üstlenmek yerine başkalarını suçlamaya meyilli olanlar. Sürekli şikâyet edenler. Küçük bir eleştiri duyduğunda gözleri nemlenenler mesela? Hepsi zor insanlar. Hepsinin zor insan olmalarının farklı nedenleri var. Onlarla doğru iletişim kurabilme ve bunu sürdürebilmenin de yöntemleri var. Bu eğitimde zor insanları tanıyacak ve onlarla nasıl baş edebileceğinizi öğreneceksiniz.
Kimler İçin?
İletişimdeki zorlukları aşmayı hedefleyenler, insan ilişkilerinde yaşadığı sorunların nedenini arayanlar, her yönetim seviyesinden profesyoneller, kariyerine yeni adım atacaklar ya da yeni bir kariyere başlayacaklar.
Neler Öğreneceksiniz?
1.Zor insanın karakteristik özellikleri nedir?2.Zorluk nasıl ve ne zaman ortaya çıkar?3.Agresif, bilen, şikayetçi, mağdur, pasif agresif kimdir?4.İletişimi oluşturan temel unsurlar5.Sağ ve sol beyin stratejisinin keşfi6.Karar mekanizması çalışırken duygusal zekâ dinamikleri7.Empatik iletişim için ipuçları8.Etkin dinleme ve beden dili farkındalığını geliştirebilmek9.Kendini tanıyan çalışan neden daha iyi problem çözer?10.Kriz durumlarının el kitabında ne yazar?11.Müşteri profillerine öznel bir bakış12.Israrcı müşterileri ikna etme ustalığı13.Müşteri ilişkileri yönetiminin (CRM) fonksiyonu14.Coaching yaklaşımı ile büyük resmi görebilmek
Belge
Program sonunda, katılım sağlayan adaylara katılım belgesi verilir.
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler