İş'te Zorlukları İletişimle Aşmak
PROGRAM
DETAYLARI

02/11/2019
7 Saat

450 TL

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?

Çevrenizde sürekli bir şeyleri ispatlamaya çalışan birileri var mı? Ya da mutlaka ama mutlaka her konuya dair bir söz söylemesi gerekenler? Peki hep alaycı ve husumet içeren davranışlar sergileyip “şakaydı yahu” diyenler. Sorumluluğu üstlenmek yerine başkalarını suçlamaya meyilli olanlar. Sürekli şikâyet edenler. Küçük bir eleştiri duyduğunda gözleri nemlenenler mesela? Hepsi zor insanlar. Hepsinin zor insan olmalarının farklı nedenleri var. Onlarla doğru iletişim kurabilme ve bunu sürdürebilmenin de yöntemleri var. Bu eğitimde zor insanları tanıyacak ve onlarla nasıl baş edebileceğinizi öğreneceksiniz.

Zor insanın karakteristik özellikleri nedir?
Zorluk nasıl ve ne zaman ortaya çıkar?
Agresif, bilen, şikayetçi, mağdur, pasif agresif kimdir?
İletişimi oluşturan temel unsurlar
Sağ ve sol beyin stratejisinin keşfi
Karar mekanizması çalışırken duygusal zekâ dinamikleri
Empatik iletişim için ipuçları
Etkin dinleme ve beden dili farkındalığını geliştirebilmek
Kendini tanıyan çalışan neden daha iyi problem çözer?
Kriz durumlarının el kitabında ne yazar?
Müşteri profillerine öznel bir bakış
Israrcı müşterileri ikna etme ustalığı
Müşteri ilişkileri yönetiminin (CRM) fonksiyonu
Coaching yaklaşımı ile büyük resmi görebilmek


KİMLER İÇİN?

İletişimdeki zorlukları aşmayı hedefleyenler.

İnsan ilişkilerinde yaşadığı sorunların nedenini arayanlar.

Her yönetim seviyesinden profesyoneller.

Kariyerine yeni adım atacaklar ya da yeni bir kariyere başlayacaklar.

 

SÜRE

7 Saat / 1 Gün 

Cumartesi / 09:30 - 17:00

 

PROGRAM ÜCRETİ

450 TL Peşin - 495 TL 4 Taksit

 

BELGE

Program sonunda, katılım sağlayan adaylara katılım belgesi verilir.

 


İlginizi çekebilir ...