Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Bu eğitimde marka kavramı ve markalaşma süreçleri ele alınacak, işveren markasının önemi ve işveren markası oluşturmanın süreç adımları detaylandırılacak, insan dostu bir kurum kültürünün unsurlarına ve marka yerelleştirme süreçlerine değinilecektir.
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
1.Tüketici Markasından İşveren Markasına
2.Çalışan Değer Önermesi
3.Yeni Nesil Çalışanlar İçin: Anlam Yaratmak
4.Marka Elçileri
5.Marka Elçilerinden Nasıl Destek Alabilirsiniz?
6.Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası Örnekleri
7.Marka Vaadi
8.Marka Algısı
9.Markanız İçin Misyon ve Vizyon Belirlemek
10.Kurum Değerleri
11.Kurum Kültürü
12.Herkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü Oluşturmak
13.Global Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin Önemi
14.Türkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekleri
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; İşveren Markası ve Marka Algısı modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.

*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
1.Tüketici Markasından İşveren Markasına
2.Çalışan Değer Önermesi
3.Yeni Nesil Çalışanlar İçin: Anlam Yaratmak
4.Marka Elçileri
5.Marka Elçilerinden Nasıl Destek Alabilirsiniz?
6.Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası Örnekleri
7.Marka Vaadi
8.Marka Algısı
9.Markanız İçin Misyon ve Vizyon Belirlemek
10.Kurum Değerleri
11.Kurum Kültürü
12.Herkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü Oluşturmak
13.Global Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin Önemi
14.Türkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekleri
Eğitim Tarihi / Süresi 17/10/2020
6 Saat / 1 Hafta
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 295 TL (KDV Dahil)
Eğitimi İncele
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler