Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
İşletmelerde ve firmalarda marka yönetiminin önemi, sürdürülebilirlik kavramı ve İK odaklı çalışan memnuniyeti ve müşteri memnuniyetini sağlamak yoluyla marka ve kriz yönetiminin nasıl gerçekleştirileceğidir. Bu eğitimde teknik bilgilerin yanısıra dünyadan ve Türkiye’den yaşanmış örneklerle marka yönetimindeki hatalar ve yapılması gerekenler aktarılacaktır.
Kimler İçin?
1.En az lisans mezunu olmak.2.İşletme alanındaki alt yapılarını güçlendirmek isteyen şirket sahipleri, tüm kademe yönetici ve yönetici adayları.
Neler Öğreneceksiniz?
1.İyi Marka2.Markayı Kimler Temsil Ediyor?3.Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?4.Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka5.Şirketlerde Müşteri Kimindir?6.Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri7.Kurum Kültürü8.Dünya’dan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler9.Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri10.Kurum Kültürü Nedir?11.Vizyon ve Misyon Kurum Kültürü İçin Yeterli Midir?12.Süreç ve İç/Dış Müşteri Yönetimi
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Micro MBA Sertifika Programının; Kurum Kültürü, Kurumsallaşma ve "Tercih Edilen" Marka Oluşturma modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
1.İyi Marka2.Markayı Kimler Temsil Ediyor?3.Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?4.Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka5.Şirketlerde Müşteri Kimindir?6.Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri7.Kurum Kültürü8.Dünya’dan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler9.Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri10.Kurum Kültürü Nedir?11.Vizyon ve Misyon Kurum Kültürü İçin Yeterli Midir?12.Süreç ve İç/Dış Müşteri Yönetimi•Teknolojinin Tüketiciye Uyarlanması ve Son Trendler•Vaka Çalışması ve Analizler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler