Takvimlendirilmiş Eğitimler
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Eğitim İçeriği
Değişen ekosistemde girişimi sadece yalın start-up'lardan değil, geleneksel şirketlerde de sürdürülebilir bir şekilde ortaya çıkarmak mümkün; A'dan Z'ye Kurumsal Girişimcilik ve buna bağlı şirketlerin dijital dönüşümü.
Kimler İçin?
• Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
• Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
• Disruptorlar-Unicornlar ve Dinazorlar
• Disruptive Teknolojiler
• Innovator’s Dilemma
• Ürün Yaşam Döngüsü
• Yeni Era, Yeni Ekonomi ve Teknoloji’nin etkisi
• Kurumsal Girişimciliğin Amacı
• Kurumsal Girişimciliğin Karakteristikleri
• Kurumsal Şirketler ve Innovasyon
• Sürekli Innovasyon vs Disruptive Innovasyon
• Yalın Innovasyon Yönetimi
• Resources vs Resourcefulness
• Kurumsal Şirketler nasıl Girişimci olur?
• Kurumsal Girişimciliğin Komponentleri
• Bariyerler, Limitler ve İç Faktörler
• Kurumlarda Yaratıcılık, Liderlik ve İletişim
• Destekleyici İnsan Kaynakları Politikaları
• Ambidextrous Organizasyonlar (Exploitative vs Exploratory Businesses)
• Kurumlarda Girişimci DNA’sı
• Innovatif Şirket Kültürü
• Dijital Transformasyon
• Kurumsal Girişimcilik için Yol Haritası Oluşturma
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; Kurumsal Girişimcilik - Şirketlerin Transformasyonu modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.