Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi
PROGRAM
DETAYLARI

05/01/2019
66 Saat
BAU Beşiktaş
3,894 TL

EĞİTİM İÇERİĞİ

Kurumsal iletişim, bir kuruluşun hedeflediği kitleye yönelik olarak tüm iletişim kanallarının etkin ve çalışır durumda olmasına yönelik faaliyetlerin bütünüdür. Bu yönüyle kurumlar için verimlilik ve markalaşmanın en önemli unsurudur. Markalaşma ise kuruma kalite, güven ve başarı sağlar. İletişim türleri ve prensipleri, işletmelerde iletişim biçimleri ve etkin iletişim ile kişisel ve kurumsal imajın oluşturulması, korunması ve geliştirilmesi sürecinde önemli olan bilgi alanları programda sektörün en önde gelen profesyonelleri tarafından uygulamalı ve vaka ağırlıklı olarak ele alınacaktır.

KİMLER İÇİN?

Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler için uygun bir programdır. Programa; marka saadeti, marka konumlandırma gibi önemli konuları firmalarında hayatında geçirmek isteyen yöneticiler katılabilir. Adayların kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az iki yıl çalışmış olmaları gerekir.

SÜRE

66 saat / 5.5 hafta

Cumartesi / 9:30 - 16:30

Pazar / 9:30 - 16:30

PROGRAM ÜCRETİ

3.894 TL Peşin - 4.307 TL 9 Taksit

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?

Marka kimliği ve kültürü, segmentasyon, marka konumlandırma ve markalama stratejileri, marka değeri belirleme ve bunlara ilişkin örnek uygulamalar gibi konular programda ele alınır. Aynı zamanda kurumsal iletişim & inovatif yaklaşım, büyük veri değerler sistemi, marka yönetiminde iş zekası ve pazarlama, üçüncü parti çözümleri, finansal medya ve ilişkiler, yeni müşteri tanımı konularında bilgi verilir.

BELGE

Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute tarafından gerçekleştirilen  Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi sertifika programı sonunda katılımcılara derslere yüzde 80 oranında devam etmiş olmaları ve program sonunda yapılacak olan sınavda başarılı olmaları koşuluyla Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi Direktörü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde sertifika verilir.

KAYIT OLUN

Bu program BAUSEM ile İstanbul Institute ortaklığında gerçekleştirilmekte olup, eğitim kayıtları İstanbul Institute tarafından yürütülmektedir. Bilgi ve başvuru için 212 283 24 02 numaralı telefonu arayabilir veya info@istanbulinstitute.com adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri
  • Müşteri memnuniyeti nedir? Neden önemlidir?
  • Müşteriler nasıl kaybedilir?
  • Müşteri Yönetiminde pozitif iletişim dili
  • Müşteri şikayetlerinin görünmeyen yüzü
    • Şikayet Buzdağı
  • Gerçekten müşteri he zaman haklı mıdır?
    • Şikayetlerle başa çıkma yöntemleri
  • Müşteri memnuniyetinde CRM’in önemi
    • Müşteri beklentilerini yönlendirme
    • Beklentiyi memnuniyete çevirme
  • Şikayetleri satışa çevirme
    • Satışçı gözüyle inceleme
    • İhtiyaç tespiti
    • Rakip analizi
    • Satış ekiplerine geri bildirim
  • Müşteriyi şaşırtma
    • Beklenilen değil, beklenilmeyen hizmeti sunma
    • İlgi maksimizasyonu
  • Ağızdan ağza pazarlamanın önemi
  • Müşteriyi yönetmek/memnun etmek şirketlerde kimin görevidir?
  • Müşterilerimizi nasıl devamlı memnun ederiz?
  • Hizmet edelim derken acaba eziyet mi ediyoruz?
  • Müşteri memnuniyeti bir strateji midir?
  • Müşteri memnuniyeti şart mıdır?
  • Müşteri memnuniyeti stratejisinden ayrıca nasıl para kazanabiliriz?
  • Bir müşterinin peşinden ne kadar koşmalıyız? Ne zaman vazgeçmeliyiz?

Online Ortamda Kurumsal İletişim , Marka Yönetimi Ve Dijital Strateji Yönetimi

  • Yeni Kurum Dinamikleri
  • GAFAnomics (Google, Apple, Facebook, Amazon) Stratejisi
  • Yeni Müşteri tanımı
  • Yaparak (söylemeden) deneyimler oluşturma
  • Yeni Kurumiçi İletişim Araçları
  • Online’da Kurumsal İletişim
  • Kurumsal Web Sitesi

Kurumsal Girişimcilik - Şirketlerin Transformasyonu

  • Disruptorlar-Unicornlar ve Dinazorlar
  • Disruptive Teknolojiler 
  • Innovator’s Dilemma
  • Ürün Yaşam Döngüsü
  • Yeni Era, Yeni Ekonomi ve Teknoloji’nin etkisi
  • Kurumsal Girişimciliğin Amacı
  • Kurumsal Girişimciliğin Karakteristikleri
  • Kurumsal Şirketler ve Innovasyon
  • Sürekli Innovasyon vs Disruptive Innovasyon
  • Yalın Innovasyon Yönetimi
  • Resources vs Resourcefulness
  • Kurumsal Şirketler nasıl Girişimci olur?
  • Kurumsal Girişimciliğin Komponentleri
  • Bariyerler, Limitler ve İç Faktörler
  • Kurumlarda Yaratıcılık, Liderlik ve İletişim
  • Destekleyici İnsan Kaynakları Politikaları
  • Ambidextrous Organizasyonlar (Exploitative vs Exploratory Businesses)
  • Kurumlarda Girişimci DNA’sı 
  • Innovatif Şirket Kültürü
  • Dijital Transformasyon
  • Kurumsal Girişimcilik için Yol Haritası oluşturma

Kurum kültürü ve “iyi” marka oluşturmak

  • İyi Marka
  • Markayı kimler temsil ediyor?
  • Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?
  • Çalışan Memnuniyeti = Müşteri memnuniyeti = İyi Marka
  • Şirketlerde müşteri kimindir?
  • Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
  • Kurum Kültürü
  • Dünya’dan ve Türkiye’den Başarılı Ve Başarısız Örnekler
  • Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
  • Kurum Kültürü nedir?
  • Vizyon ve Misyon Kurum Kültürü İçin Yeterli midir?

İş dünyasında kuşaklar arası (x,y,z) iletişim

  • Farklı kuşaklar ve karakter özellikleri
  • İş hayatında kuşakların beklentileri
  • Faklı kuşakların birbirini yönetimi
  • Pozitif yönetim, pozitif iletişim
  • Kuşaklar arası iletişimde anlamı bulmak
  • İletişimde değer yaratmak

Kurumsal İletişimde Medya ile İlişkiler

  • Halkla ilişkilerde medya ile ilişkilerin önemi
  • Medya ile ilişkilerin kapsamı
  • Halkla ilişkiler yazarının görevi
  • Finansal medya ve ilişkiler
  • Haber yazma teknikeri ve kuralları
  • Ambargolu haber
  • Basın bülteni ( basın bülteni yazarken dikkat edilmesi gereken kurallar, basın bülteni çeşitleri)
  • Basın kiti
  • Basın toplantıları
  • Kurumsal reklam
  • Basın makaleleri
  • Basın röportajları
  • Basın gezisi
  • Halkla ilişkiler yazarlığında kurumsal yayınlar: Broşör, kurumsal dergi
  • El ilanları
  • Fotoğraf ve görsel malzemeler

Kriz ve Risk İletişim Yönetimi

  • Kriz nedir?
  • Kriz yönetiminde Süreçlendirme
  • Kriz Tipleri& Fazlandırma
  • Kriz İletişimi
  • Kriz İletişiminde Medya ile İlişkiler

Dijital Çağda Kurumsal İletişim

  • Kurumsal İletişimde Temel Kavramlar
  • Digitalleşme Kurumsal İletişimde Neleri Değiştirdi?
  • Dijital Dönüşüm ve Kurumsal Strateji Yönetimi
  • Dijital Stratejinin Uygulanması
  • Dijital Varlıklar ve İçerik Yönetimi
  • Değişen Medya Düzeni
  • Entegre Pazarlama
  • Medya Planlama ve Medya Planlamanın Öğeleri

Marka Yönetiminde Medya ve "Yeni Mecra" Yönetimi

  • Markayı kim yönetir? Ajansın fikri mi, ürünün kendisi mi?
  • Marka kendini nasıl satar? Bütçesini nasıl dağıtır?
  • Marka ihtiyacını karşılayacağı projeyi nasıl yönetmeli?
  • Markanın doğru yere ulaşmasında digitalin ajansın yeri ve önemi
  • Markanın doğru projeyi seçme sürecinde dikkat edilmesi gerekenler
  • Hedef kitle aralığını doğru yönetmek yaratıcılığı nasıl tetikler?
  • Hızlı yayılım ve hızlı tüketim süreçlerini doğru yönetirken hedef kitleyi projeye dahil etmek
  • Öykü anlatmanın markaya etkisi

Workshop

BAU Beşiktaş |

3,894 TL
KDV Dahil


İlginizi çekebilir ...





int(1)