Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Günümüzde tüm kurumsal iletişim profesyonellerin, medya dinamiklerini ve medyanın iletişime katkısını en iyi şekilde kavraması gerekmektedir. Bu eğitim programı, günümüzde yaygın olarak kullanılan medya kanallarının kullanımlarını ve uygulama örneklerini sunarak kurumsal iletişiminizi medya planlama desteğiyle geliştirebilmenizde size yardımcı olacaktır.Bu eğitim modülü ile değişen kurumsal iletişimin tanımı yapacağız ve yeni medya düzenini ve sosyal medya hedefleme ve sosyal medya izleme yöntemlerinin inceliklerini tartışıyor olacağız.
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Neler Öğreneceksiniz?
•360 Derece Pazarlama Planı: Medya Planlama
•Medya Planlama Öğeleri
•Medya Planlamanın Kapsamı
•Mecra Seçimi, Hedefleme, Zamanlama
•Marka Kimliği ve Kişiliğinin İletişime Yansıtılması
•Bütçeleme
•Hedef Kitle Seçimi ve Jenerasyonlara Göre İletişim
•İletişim Çalışmalarının Değerlendirilmesi ve Ölçümlenmesi
•(Rating, monitoring, tracking)
•Örnek Uygulama
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; Medya Planlamanın Önemi ve Amacı modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.

*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
1.Kurumsal İletişim & İnovatif Yaklaşım Yeni Dünya Düzeni & Büyük Veri Değerler Sistemi
2.Kurumsal İletişimde Markaların Kritik İş Süreçleri ve İnovasyon Bağıntısı
3.Kurumsal Marka Yönetimi& Değerler İnşasında Yenilikçi Metodolojiler
4.Marka Yönetiminde İş Zekâsı ve Pazarlama
5.Üçüncü Parti
& Kısıtlar Yeni Dünyada Haklar & Yükümlülükler
7.Hizmet edelim derken acaba eziyet mi ediyoruz?
8.Müşteri memnuniyeti bir strateji midir?
9.Müşteri memnuniyeti şart mıdır?
10.Müşteri memnuniyeti stratejisinden ayrıca nasıl para kazanabiliriz?
11.Bir müşterinin peşinden ne kadar koşmalıyız? Ne zaman vazgeçmeliyiz?
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler