Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Bireysel Eğitim Başvurusu
4,425 TL (KDV Dahil)
Banner

Kahve sektöründe çalışmak ve yatırım yapmak isteyenler için

Temel Barista Eğitimi

Kurumsal Eğitim Talebi
İş Hukuku ve Sosyal Güvenlik Uzmanlığı - 13/04/2019 1.Oturum Anketi
Eğitim Öncesi
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Eğitim Anında
Eğitim öncesi program ile ilgili detaylı bir şekilde bilgilendirildim. Sorumlarıma hızlı cevaplar verildi.
Anket Sonucu
Değerlendirmeleriniz Başarıyla İletildi.
Sertifikalarım başlığı altından belgenize erişim sağlayabilirsiniz.
Kapat
Eğitim İçeriği
Online dünyada müşteri yönetim becerileri programında; katılımcılarla değişen iş dünyasına adapte olabilmek ve online iş dünyasına uyum sağlayabilmek için gerekli adımlar, paylaşılacak; online müşteri yönetmenin incelikleri aktarılacak ve online ortamda müşteri deneyimi yaratmak için gerekenler paylaşılacaktır. Programda hedeflenen katılımcıların farkındalık kazanması, değişim ve gelişim için istek duyması ve program içerisinde değişebilmek adına bilgi, deneyim, teknik ve yöntemlere sahip olmasıdır.
Kimler İçin?
İşlerin online ortama kaydığı bu dönemde müşteri ilişkilerini doğru yönetmek ve memnuniyet yaratmak için online müşteri yönetim becerilerini öğrenmek isteyen herkes.
Neler Öğreneceksiniz?
1. Online Ortamda Müşteri Yönetim Kavramı ve Değişimi Pozitif Yönetmek
2. Online Müşteri Yönetiminin Zorlukları ve Çözümleri
3. Etkili Müşteri Yönetimi İçin 3 Sürecin Doğru Kurgulanması
4. Telefonda ve Yazılı İletişimde Ustalaşmak
5. Görünür, Ulaşılabilir Olmak ve Hızlı Çözümler Üretebilmek
Programın sonunda katılımcılar online ortamda müşteri yönetmeyi, telefon ve yazılı iletişimde ustalaşmayı, online ortamın getirdiği zorlukları aşmayı öğreneceklerdir.
Belge
Eğitimi tamamlayan katılımcıların belgeleri pdf olarak iletilecektir.
Online iş dünyasında değişen dinamikler, müşteri beklentileri ve online ortamda müşteri yönetimi için gereken kişisel yetkinlikler.
Her zorluğun üstesinden gelebilmek için yöntemler.
Öncesi – anı – sonrası adımları bilmek ve süreç haritaları oluşturmak.
Müşterilerin dikkat süreleri ve online iletişimde etkin olabilmek için doğru adımlar.
Müşterilerin dikkat süreleri ve online iletişimde etkin olabilmek için doğru adımlar.
Görünür, ulaşılabilir olmak için kişisel ve kurumsal yapılabilecekler, hızlı çözümler sağlamanın yolları.
Şu an takvimlendirilmiş bir eğitim bulunmamaktadır. Buraya tıklayarak eğitime ön başvuru yapabilirsiniz.
Bilgi Almak İstiyorum
İlginizi Çekebilecek Eğitimler