Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi - ANTALYA
PROGRAM
DETAYLARI

20/10/2018
42 Saat

EĞİTİM İÇERİĞİ

Eğitim, dünya genelindeki yoğun ticari rekabet sonucu ön plana çıkan, modern yönetim, stratejik pazarlama, marka stratejileri, markaya aidiyet gibi kavramların ayrılmaz bir bütün olarak değerlendirildiği akademik yaklaşımlı bilgi aktarımlarını ve aktarılan bilgilerin yaşanmış uluslararası şirket vaka analizlerini içerir ve katılımcıların bu araçlarla marka yolculuğunu belirleyebilmesini amaçlar.

 

KİMLER İÇİN?

Pazarlama, marka, satış ve kurumsal iletişim yönetimi konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişilerin yanı sıra, perakende, mağazacılık ve finans sektörlerindeki, pazarlama, pazarlama araştırması, marka yönetimi, ürün yönetimi, satış ve satış raporlama konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişiler veya kariyer planı yapmayı hedefleyen kişiler için geliştirici bir programdır.

 

SÜRE

42 saat / 3,5 hafta

Cumartesi / 9:30 - 16:30

Pazar / 9:30 - 16:30

 

 

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?

Programda; strateji ve stratejik yönetim, stratejik  ve operasyonel pazarlama, Kotler stratejik pazarlama yönetimi süreci, ürün yaşam eğrisi ve uygulanması gereken stratejiler, Ansoff matrisi ve analizi, pazarlama araştırması ve konularına göre araştırma faaliyetleri, pareto yasası odaklı kilit müşteri yönetimi, marka tarihçesi, marka unsurları ve seçme kriterleri, debranding konularında bilgi aktarılır.

 

BELGE 

Program sonunda yapılan değerlendirmede, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi logolu sertifika verilir.


İlginizi çekebilir ...