Yrd.Doç.Dr.
İstanbul Ticaret Üniversitesi,Uluslararası Ticaret Bölümü
Adnan Veysel Ertemel, Yıldız Teknik Üniversitesi Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği bölümünden 2000 yılında mezun oldu. Yüksek Lisans derecesini Boğaziçi Üniversitesi'nde Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi (ETM) konusunda aldı. 2002 yılında Telenity Europe’da Lokasyon Bazlı Hizmetler bölümünden sorumlu olarak göreve başladı. 2003 yılında Türkiye’deki ilk sertifikalı girişimcilik programı Sabancı Üniversitesi Girişimci Geliştirme Programına kabul edildi. Programı tamamladıktan sonra kendi şirketi Persona’yı kurdu. 9 yıllık girişimcilik serüveninde, GSM sektöründeki birçok şirkette hayata geçirilen çeşitli boyutlarda yenilikçi mobil projelere imza attı. 2010 yılında 2011 yılından beri Bahçeşehir Üniversitesi ve İstanbul Ticaret Üniversitesi’nde Dijital Pazarlama, Teknoloji Girişimciliği, İş Modeli İnovasyonu, Yalın Girişim ve Oyunlaştırma konularında dersler vermektedir. Aynı zamanda dijital ürün yönetiminde son yıllarda öne çıkan Silikon Vadisi yaklaşımı ve satış tüneli optimizasyonu konusunda mentörlük ve eğitmenlik yapmaktadır. Ayrıca CDOWorld (Chief Digital Officer) oluşumunun bir parçası olan CDOTurkey ve Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği, İstanbul Genç Girişimciler Kurulu yönetiminde görev almaktadır. Dijital Çağda İllüzyonel Pazarlama kitabının yazarıdır.
EĞİTİM
Alibaba.com E-ticaret Global Lisanslı Eğitimci
Marmara Üniversitesi, Üretim Yönetimi ve Pazarlama - Doktora
Boğaziçi Üniversitesi, Mühendislik ve Teknoloji Yönetimi - Yüksek Lisans
Yıldız Teknik Üniversitesi, Bilgisayar Bilimleri ve Mühendisliği - Lisans
SEKTÖR VE EĞİTMENLİK DENEYİMİ
YTUSEM Dijital Pazarlama ve E-Ticaret Eğitmeni (2014-)
İTÜSEM Dijital Pazarlama ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitmeni (2015-)
BAUSEM Eğitmeni (2015-)
StartersHub, StartupBootcamp, Ticaret Üniversitesi TTO ve BTM Eğitmen ve Mentörü
PROJELER VE YAYINLAR
TOBB İstanbul Genç Girişimciler Kurulu: Girişimciler Liselerde Projesi Koordinatörü ve Yürütücüsü
Pazarlamada İllüzyonel Teknikler Proje ve Etkinlik Serisi Yürütücüsü
Dijital Çağda İllüzyonel Pazarlama, 2016, Abaküs Yayınevi