Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitmen

Ahu Ergen 1975 yılında İstanbul’da doğmuştur. Lisans eğitimini Marmara Üniversitesi Almanca İşletme Bölümünde tamamlamış, ardından 10 yıl çokuluslu bir şirketin pazarlama bölümünde görev almıştır. 2008 yılında yüksek lisans derecesini Maltepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde alan Ergen, doktora derecesini 2014 yılında Marmara Üniversitesi Üretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalında almıştır. 2017 yılında “Pazarlama” bilim alanında Doçent ünvanını alan Ergen, 12 yıldır Bahçeşehir Üniversitesi’nde görev yapmaktadır.

 

Lisans ve yüksek lisans programlarında “Tüketici Davranışı”, “Sürdürülebilir Yaşam”, “2030 Gündemine Giriş” ve “Pazarlama Stratejileri” derslerini vermekte ve pazarlama alanındaki tezlere danışmanlık yapmaktadır. 2014-2017 yılları arasında düzenli olarak Brand Age dergisindeki köşede pazarlama ve marka makaleleri yazan Ergen, 2018 yılından bu yana ise Türkiye’nin önde gelen yeşil iş ve yeşil yaşam dergisi Eko IQ’da sürdürülebilir yaşam ve tüketim üzerine yazılarıyla okurlarla buluşmaktadır. 

 

Ulusal ve uluslararası hakemli bilimsel dergilerde birçok makalesi olan Ergen’in araştırma konuları; Sürdürülebilir Tüketim, Sürdürülebilir Pazarlama, Sağlıklı Yaşam Davranışı ve Siber Güvenlik Davranışıdır. Ergen’in “Sürdürülebilir Tüketim, Gönüllü Sadelik ve Maddi Değerler” isimli kitabı 2016’da yayınlanmıştır. Yazarın ayrıca “Promoting Healthy Lifestyle for Sustainable Development”; “Yeşil markalar ve yeşil gösterme”, “Eğitim pazarlamasında sosyal medya kullanımı”, “Operasyon Yönetimi: Finansal Boyutlar”, “What’s happening in cyber space? An interdisciplinary approach”, “Who lives healthier in a university? Faculty, students or administrative staff”, “Pazarlamanın Değişen Rotası: Sürdürülebilirlik” adlı kitap bölümleri sırasıyla, “Handbook of Research on Developing Sustainable Value in Economics, Finance, and Marketing“ (2014), “Masamızda Marka Sohbetleri-2” (2018), “Perakende Yönetimi,

Stratejik Bir Yaklaşım” (2018), “Yükseköğretimde Tutundurma ve Strateji” (2019), “Smart Retailing in Cyberspace” (2020), “Psycho-Social Perspectives on Mental Health and WellBeing” (2020) ve “İşletmelerde Güncel Yaklaşımlar: Pandemi Sonrası Örgütlerin geleceği” (2020) kitaplarında yayınlanmıştır.

 

Ahu Ergen’in Tüketici Davranışı ve Pazarlama Yönetimi alanında eğitim verdiği kurumlar arasında Turkcell, Domino’s Pizza, Uğur Okulları,  Gebze Ticaret Odası ve Kütahya Ticaret Odası bulunmaktadır.

 

Ergen, Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Derneği üyesidir. Markaların sürdürülebilirlikle buluşması ve daha yaşanabilir bir gezegen için araştırmalar yapmakta ve eğitimler vermektedir.

Online İşletmemi Nasıl Büyütürüm?

Sürdürülebilir Pazarlama ve Sürdürülebilir Markalar

Online

Yapay Zeka İle Güçlü Marka Yaratmak