Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitmen

1972 yılında İstanbul’da doğdu. 1994 yılında Bilkent Üniversitesi İngiliz Dili
Edebiyatı Bölümü’nü bitirdikten sonra aynı yıl Marmara Üniversitesi’nde Pedagojik
Formasyon Sertifikasını alarak İstek Vakfı Okulları’nda İngilizce Öğretmeni olarak
göreve başladı. 12 sene boyunca İstek Okullarında İngilizce Öğretmeni olarak
çalıştı, Yabancı Diller Bölüm Başkanlığı görevini yürüttü. 2003 yılında aktif iş hayatı
devam ederken Yeditepe Üniversitesi’nde MBA çatısı altında Eğitim Yönetimi ve
Denetimi dalında Yüksek Lisansını tamamladı. Çocuklarının doğumuyla birlikte
aktif öğretmenlik hayatına özel sınavlara hazırlık olarak İngilizce özel ders ve yarı
zamanlı öğretmenlik yaparak devam etti.
Eğitim alanında 20 yılı aşkın mesleki tecrübesini ICF onaylı eğitimlerle birleştiren
Esin Aybar, çalışmalarını öğrencilerin “Günlük Yaşam Becerileri” üzerinde
yoğunlaştırmıştır.
Merkezinde NeuroStudentCoaching adı altında yürüttüğü çalışmalarla
öğrencilerin günlük yaşam becerilerinin tıp alanında da yürütücü işlevler olarak
adlandırılan davranış kontrolü becerisi, zaman yönetimi becerisi, alan kullanım
becerisi(düzen kurma), malzeme takibi becerisi, planlama, önceliklendirme, işe/
ödeve başlayabilme becerisi, dikkat – odaklanma – hafıza becerilerinin
geliştirilmesi ve yaşantıya alışkanlık düzeyinde kazandırılmasına yönelik
çalışmalar düzenlemektedir.
Türkiye’de ve tüm dünyada ICF tarafından
onaylı (NeuroStudentCoaching Certification Program – CCE) sertifika programının
ilk yazarı ve uygulayıcısıdır.
Bunlara ek olarak, 20 yılı aşkın süredir eş zamanlı olarak devam ettirdiği ve meslek
hayatının başlangıç noktası olan “İngilizce Eğitmenliği” vasfını bireylerin İngilizce
ile rahat olmaları üzerine odaklı çalışmaları da eş zamanlı olarak yürütmektedir.
Yabancı Dil Koçluğu ve Callan Method yaklaşımlarını birlikte kullanarak
yapılandırdığı İngilizce eğitim çalışmalarını bireylerin ve kurumların bu alanda
ihtiyaç duyduğu becerileri klasik İngilizce eğitiminden daha kısa sürede istenen
düzeye çıkarmak üzere uygulamaktadır.