Banner

Dijital Medya Planlama ve Satın Alma

Dijital Medya Planlama ve Satın Alma

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Türkiye’de internet ve dijital medya ortamının tanınması, güncel trendlerin yanı sıra dijital medya planlama yapılırken hangi aşamalardan geçiliyor, hangi teknoloji ve araçlar kullanılıyor, dijital strateji oluşturulurken nelere dikkat etmek gerekiyor, dijital medya satın alma metotları nelerdir ve neye göre seçilir, etkili ve verimli bir dijital kampanya yönetimi için bakılması gereken metrikler nelerdir, neye göre optimizasyon yapılması gerekir; Facebook’da kampanya oluşturmak ve dikkat edilmesi gereken noktalar nelerdir?
Kimler İçin?
. Dijital Pazarlama alanında kariyer yapmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Süre
12 Saat / 2 Gün
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
Neler Öğreneceksiniz?
• Medya Planlamasına Genel Bakış
• Tüketici İçgörüsü Analizi
• Medya Tüketici Temas Noktaları
- Pazar araştırmalarının yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)
• Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
• Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
• Dijital Reklam Formatları
• Dijital Medya Planlama Basamakları
- Sektörde Kullanılan Araçların Panelleri Uygulamalı Olarak İncelenecektir: Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
• Satın Alma Yöntemleri
• Dijital Hedefleme Seçenekleri
- Facebook ekosisteminde hedef kitle oluşturma
• Ölçümleme Kriterleri
• Optimizasyon ve Raporlama
- Rapor Hazırlama ve Buna Göre Optimizasyon Önerileri
• Facebook Reklamları
- Facebook & Instagram Kampanya Oluşturma
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının; Dijital Medya Planlama ve Satın Alma modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.
Eğitim Tarihi / Süresi 05/12/2020 - 12 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 708 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler