. Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
• Tüketici İçgörüsü Analizi
• Medya Tüketici Temas Noktaları
- Pazar araştırmalarının yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)
• Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
• Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
• Dijital Reklam Formatları
• Dijital Medya Planlama Basamakları
- Sektörde Kullanılan Araçların Panelleri Uygulamalı Olarak İncelenecektir: Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
• Satın Alma Yöntemleri
• Dijital Hedefleme Seçenekleri
- Facebook ekosisteminde hedef kitle oluşturma
• Ölçümleme Kriterleri
• Optimizasyon ve Raporlama
- Rapor Hazırlama ve Buna Göre Optimizasyon Önerileri
• Facebook Reklamları
- Facebook & Instagram Kampanya Oluşturma
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.