Eğitim İçeriği
Günümüzde tüm pazarlama profesyonelleri için dijital mecraları ve dijital mecraların marka iletişimine katkısını en iyi şekilde kavraması gerekmektedir. Bu eğitim program, bu değişim sürecini ve günümüzde yaygın olan dijital tanıtım kanallarının kullanımlarını ve uygulama örneklerini sunarak pazarlama iletişiminizi geliştirebilmenizde size yardımcı olacaktır.Bu eğitim modülü ile değişen pazarlamanın yeniden tanımı yapacağız ve pazarlamanın ve medya düzenini ve sosyal medya içerik yönetiminin ve sosyal medya izleme yöntemlerinin inceliklerini tartışıyor olacağız.
Kimler İçin?
• En az lisans mezunu olmak.
• İşletme alanındaki alt yapılarını güçlendirmek isteyen şirket sahipleri, tüm kademe yönetici ve
Eğitim Süresi
6 saat / 1 Gün
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Eğitim İçeriği
• Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
• Yeni Ürün Yönetimi
• Medya Planlama
• Dijital İtibar ve Kriz Yönetimi
• Sosyal Medya ve Kurumsal İletişim Süreçleri
• Online Dünyada İşveren Markası
• Pazarlamada Yeni Trendler
• E- Ticaret Nedir?
• Vaka Analizleri
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Micro MBA Sertifika Programının; Dijital Pazarlama Yeni Medya Düzeni modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.