Banner

Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm

Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Dijital dönüşüm çağında gerek ticari mecralar, gerek yaratıcı ekipler, gerekte marka profesyonelleri rekabetçi ortamda farklı olma, doğru hedef kitleye en kısa ve ucuz yoldan ulaşmanın ve dijital dünyanın sağladığı olanaklardan maksimum derece de yararlanabilmenin yöntemlerini bulma çabası içine girmişlerdir. Bu nedenle tüm sektör profesyonelleri için digital mecraları ve dijital mecraların marka iletişimine katkısını en iyi şekilde kavranması gerekmektedir. Bu Modülde genel pazarlama kavramlarını tanımlaması yapıldıktan sonra, dijital pazarlamanın önemini ve iş dünyasındaki dijital dönüşümün kurallarını, dijital teknolojilerin pazarlama açısından yarattığı avantajları ve dijital pazarlamayı daha iyi anlamanızı sağlayacak genel kavramları tanımlıyor olacağız.
Kimler İçin?
• Dijital Pazarlama alanında kariyer yapmak isteyenler.
• Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
•Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Süre
6 Saat / 1 Gün
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Neler Öğreneceksiniz?
• Pazarlamaya Giriş
• Pazarlama Genel Kavramlar; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma
• Pazarlama İletişimi Süreçleri
• Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
• Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
• Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
• Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
• Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
• Dijital Mecra Reklam Modelleri
• Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
• Performans Pazarlama - Veri Yönetimi
• Fiyatlama, Ölçümleme, Analiz - Genel Kavramlar
• Pazarlamada Yeni Trendler
• CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama İçin Önemi ve Kullanım Alanları
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının; Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.
Eğitim Tarihi / Süresi 30/05/2020 - 6 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 295 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 27/05/2020 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler