Banner

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
  • Adı,Soyadı Melih Gengönül
  • Eğitim Adı Spor ve Performans Psikolojisi
  • Veriliş Tarihi 10 Ocak 2018
  • Belge Türü Sertifika
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Nitekim son dönemlerde Batı ülkelerinde pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış; bu sayede şirketler teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşır olmuşlardır. Bahçeşehir Üniversitesi ile Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanan bu programda dijital pazarlama ve sosyal medyanın tüm yönleri ile anlaşılması amaçlanmaktadır.
Kimler İçin?
En az lisans mezunu olma şartı aranmaktadır.
Süre
72 saat / 6 hafta
Cumartesi 09.30-16.30
Pazar 09.30-16.30
Neler Öğreneceksiniz?
1.Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm
2.E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı
3.Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
4.SEO-SEA
5.Dijital Medya Planlama ve Satın Alma
6.Mobil Pazarlama
7.E-Ticaret / Dijital Medya – E-Ticaret Çözümlemesi ve Ödeme Sistemleri
8.Sosyal Medya İçerik Yönetimi ve Ağızdan Ağıza Pazarlam
9.Digital PR& Online İtibar Yönetimine Giriş & İnternet ve Sosyal Medya Ölçümleme
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının aşağıdaki koşulları sağlayan katılımcılarına, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde sertifika verilecektir.Sertifika : Program sonunda yapılan sınavda başarılı olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla sertifika verilecektir.Katılım Belgesi : Program sonunda yapılan sınavda başarısız olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla katılım belgesi verilecektir.
Notlar
Program hakkında detaylı bilgi edinmek ve kayıt olmak için İstanbul Institute‘a 0 212 283 24 02 numaralı telefondan ya da info@istanbulinstitute.com adresinden ulaşabilirsiniz.
1.Pazarlamaya Giriş
2.Pazarlama Genel Kavramlar; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma
3.Pazarlama İletişimi Süreçleri
4.Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
5.Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
6.Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
7.Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
8.Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
9.Dijital Mecra Reklam Modelleri
10.Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
11.Performans Pazarlama - Veri Yönetimi
12.Fiyatlama, Ölçümleme, Analiz - Genel Kavramlar
13.Pazarlamada Yeni Trendlera.Oyunsallaştırmab.Gerilla Pazarlamac.Inbound Pazarlamad.Gerçek Zamanlı Pazarlama
14.CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama İçin Önemi ve Kullanım Alanları
1)Neden Kullanılmalı?
a)Stratejiler
b)Pazar Bilgileri
c)Mega Trendler
2)Püf Noktaları ve Fırsatlar
a)Kanal Seçimleri
b)Inaktif Müşteriler
c)Mobil Kullanıcılar
3)Yenilikler
a)Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
b)Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulama yöntemleri anlatılacaktır.
4.Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar
a)Nedir?
b)Neden Kullanılır?
c)Ne Zaman Faydalı Olur?
d)Nasıl Kurgulanır?
-E-posta1.Yaşam Döngüleri Kurgulama
-Sosyal Medya1.Dağıtım Mekanikleri
5.Büyüme Yöntemleri
a)Landing Pages1.Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları
b)Chatbots1.Chatbots Çalışma Mantığı2.Yapay Zeka ile Neler Değişecek?
1.SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:
a.SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.
2.Adwords ile SEO:a.AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa, pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.
3.Dünya'da Search Marketing:a.Dünya'daki yeniliklerden, Global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.
4.Google Algoritmaları:a.Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.
5.SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:a.SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi
maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.
6.Analiz ve Ölçümleme Araçları:a.GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla
birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.
7.SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:a.SEO için temel bölümler, kod değişiklikleri, içerik değişiklikleri ve link çalışmalarındaki maddeler.
8.21 Adımda SEO Örnekleria.21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.
9.SEO KPI'ları:a.20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
10.SEO Örnekleri:a.3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
1.Dijital'in gelişimi
2.Türkiye'de e-ticaret kullanımı
3.İnternette kullanıcı davranışları
4.Arama motoru nedir?
5.Arama motorunun gelişimi
6.SEM nedir?
7.Adwords & SEO etkileşimi8.Arama motorunu etkileyen faktörler
9.Online & Offline etkileşimi10.Tv & Search Korelasyonu
11.Google insight araçları
12.SEM stratejileri
13.Adwords reklam stratejisi
14.Adwords reklam modelleri
15.Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
16.Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vs..)
17.Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım
18.Adwords kampanya optimizasyonu
19.Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
20.Adwords editör kullanımı
21.Adwords editör – Uygulamalı anlatım
1.Medya Planlamasına Genel Bakış
2.Tüketici İçgörüsü Analizi
3.Medya Tüketici Temas Noktalarıa.Pazar araştırmalarının yorumlanması ( TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)
4.Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
5.Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
6.Dijital Reklam Formatları
7.Dijital Medya Planlama Basamaklarıa.Sektörde kullanılan araçların panelleri uygulamalı olarak incelenecektir:Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
8.Satın Alma Yöntemleri
9.Dijital Hedefleme Seçenekleria.Faceboo ekosisteminde hedef kitle oluşturma
10.Ölçümleme Kriterleri
11.Optimizasyon ve Raporlamaa.Rapor hazırlama ve buna göre optimizasyon önerileri
12.Facebook Reklamlarıa.Facebook & Instagram kampanya oluşturma
1.Türkiye'de ve Dünya'da Mobila.Rakamlarla Mobil Dünyab.Mobil Pazarlamanın Önemic.İşletmelerin Mobilleşmesid.Mobil Mecralar
2.Mobil Reklam Formatları
3.Mobil Reklam Teknolojileri
4.Sms Pazarlama
5.Mobil Gamification
6.Sosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin Önemia.Mobil Uygulamalarb.Mobil Teknolojiler ve Yeni Trendlerc.Ölçümlemenin Önemid.Mobil Ticaret Ve Mobil Ödeme Sistemlerie.Mobilin Geleceği (2015-2020)
1.Giriş:
a.E ticaret Nedir ?
b.E ticaret Araçları nelerdir Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?
c.E ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi – Sözleşme Saikleri
d.E ticaret Gelir Modelleri
2.Dünyadan ve Türkiye'den …
a.Sayılarla Genel Bakış & Büyük İyi Örnekler & İyi Öyküler
b.Globalde Eticaret ve Türkiye Denklemi
c.Internet Ekonomisi ve GSMH
d.Büyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye – Eticaret ufku
3.Eticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisi
a.Yeni Fırsatlar
b.Girişimciler için fizibilite adımları
c.Yatırımcı İlişkileri
– Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri
4.Evrilen Tüketicimizi Tanıyalım
a.Geleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış Eğilimleri
b.Geleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri
– Yöntemler
5.E-ticaret – Ödeme Sistemleria.Ödeme Sistemlerine Genel Bakış – Uygulamalar
b.Mobil Eksen
c.Sosyal Ticaret
d.Gelir Arttırma Teknikleri & Ortaklıklar6.Regülasyon & Uluslararası Ticaret Fırsatları
a.E-ticaret ve İhracat Teşviklerib.Düzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
7.Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi – Uygulamalı E-ticaret8.Adım Adım İnşa
9.İş Fikri Nasıl Oluşturulur ?
10.E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları
11.Fizibilite ve Maliyet Analizleri
12.Site Kurulumu & Teknik Süreçleri
13.Ortaklıklar & Üçüncü Parti Süreçleri – Tedarik & Lojistik
14.Ekip Yapılanması
15.Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri
16.E-ticarette Reklam & Pazarlama Yöntemleri
17.E-ticaret Oyuncuları İçin Reklam & Pazarlama Kampanya Yönetimi
18.Doğru Satınalma & ROI Hesaplamaları
19.E-ticaret & Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler
20.Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz
21.Kapanış : Sorular & Cevaplar – İhtiyaçlar
1.Sosyal Medya Nedir?
2.Türkiye Genel Veriler
3.Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
a.Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
b.Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
c.Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
4.Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
5.Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
a.Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
b.Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
6.Sosyal Medya İçerik Yönetimi
a.Strateji Belirleme
b.İçerik Yönetimi Adımları
c.Kurumsal ve Bireysel Stratejilerd.Kurumsal Kimlik Yönetimie.Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
7.Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
8.WOM Pazarlama Teknikleri
9.Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
10.Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
11.Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
1.Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi'ne Giriş
a.Digital PR'ın günümüzdeki yeri ve önemi
b.Digital PR ve Klasik PR arasındaki farklılıklar
c.Online İtibar yönetimi nedir?
d.Online itibar yönetiminde organizasyon ve kriz yönetimi
2.Sosyal Medya ve İnternet Analizi, Takibi ve Raporlama
a.Online takip nedir ve neden önemlidir
b.Online takip için nelere dikkat edilmeli
c.Online takip araçları
d.Online araştırmaların pazarlama stratejilerindeki yer
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 30/05/2020 - 72 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 2.832 TL (KDV Dahil)

Eğitime kayıtlar 27/05/2020 tarihinde bitmiştir.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler