Banner

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Nitekim son dönemlerde Batı'da pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış; bu sayede şirketler, teknolojinin sınırsız imkânlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşır olmuşlardır. Bahçeşehir Üniversitesi ile Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanan bu programda dijital pazarlama ve sosyal medyanın tüm yönleriyle anlaşılması amaçlanmaktadır.
Kimler İçin?
En az lisans mezunu olma şartı aranmaktadır.
Eğitim Süresi
78 Saat / 6,5 Hafta
Cumartesi / 09.30 -16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
Eğitim İçeriği
- Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm
- E-posta Pazarlama ve Dijital Müşteri Deneyimi Tasarımı
- SEO-SEA
- Dijital Medya Planlama ve Satın Alma
- Mobil Pazarlama
- E-Ticaret / Dijital Medya – E-Ticaret Çözümlemesi ve Ödeme Sistemleri
- Sosyal Medya İçerik Yönetimi, Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi
- Sosyal Medya İçerik Yönetim Araçları ve Ağızdan Ağıza Pazarlama
Belge
Program sonunda yapılan proje bazlı değerlendirme veya çoktan seçmeli sınav aracılığıyla, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve % 80 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü ile Istanbul Institute® Müdürünün imzası olacak şekilde sertifika verilecektir.



Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:

Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden önce katılımcılara bildirir.


BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
- Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
- Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
- Pazarlama Nedir?
- Pazarlamaya Giriş
- Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
- Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
- Entegre Pazarlama
- Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
- Pazarlamada Genel Kavramlar:
- Hedefleme,
- Segmentasyon,
- Hedef Kitle,
- Marka Konumlandırma,
- Farklılaştırma
- Pazarlama İletişim Süreçleri
- Yeni Medya Düzeni ve Dijital Reklam Ekosistemi
- Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
- Dijital Mecra Reklam Modelleri
- Dijital Reklamcılık Genel Terimler
- Performans Pazarlama - Veri Yönetimi
- Dijital Hedefleme Yöntemleri - Genel Kavramlar
- CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama için Önemi ve Kullanım Alanları
- Yeni Müşteri Kazanım Süreçleri
- Tutundurma ve Sadakat Programları
-E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı
- Neden Kullanılmalı?
- Stratejiler
- Pazar Bilgileri
- Mega Trendler
- Püf Noktaları ve Fırsatlar
- Kanal Seçimleri
- Inaktif Müşteriler
- Mobil Kullanıcılar
- Yenilikler
- Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
- Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulama yöntemleri anlatılacaktır.
- Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar
- Nedir?
- Neden Kullanılır?
- Ne Zaman Faydalı Olur?
- Nasıl Kurgulanır?
- E-posta
- Yaşam Döngüleri Kurgulama
- Sosyal Medya
- Dağıtım Mekanikleri
- Büyüme Yöntemleri
- Landing Pages
- Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları
-Chatbots
- Chatbots Çalışma Mantığı
- Yapay Zekâ ile Neler Değişecek?
SEO
- SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:
- SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve S EO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.
- Adwords ile SEO:
- AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.
- Dünyada Search Marketing:
- Dünyadaki yeniliklerden, global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.
- Google Algoritmaları:
- Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.
- SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:
- SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.
- Analiz ve Ölçümleme Araçları:
- GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.
- SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:
- SEO için temel bölümler, kod ve içerik değişiklikleriyle link çalışmalarındaki maddeler.
- 21 Adımda SEO Örnekleri
- 21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.
- SEO KPI'ları:
- 20 adet KPI maddesinin açıklaması ve hangilerinin, hangi projelerde kullanılabileceği.
- SEO Örnekleri:
- 3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
-SEA (Search Engine Advertising)
- Dijitalin gelişimi
- Türkiye'de e-ticaret kullanımı
- İnternette kullanıcı davranışları
- Arama motoru nedir?
- Arama motorunun gelişimi
- SEM nedir?
- Adwords ve SEO etkileşimi
- Arama motorunu etkileyen faktörler
- Online ve offline etkileşimi
- TV ve search korelasyonu
- Google insight araçları
- SEM stratejileri
- Adwords reklam stratejisi
- Adwords reklam modelleri
- Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
- Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, reklam metni yazımı vs.)
- Adwords hesap kurulumu (Uygulamalı)
- Adwords kampanya optimizasyonu
- Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
- Adwords editör kullanımı
- Adwords editör (Uygulamalı)
- Medya Planlamasına Genel Bakış
- Tüketici İçgörüsü Analizi
- Medya Tüketici Temas Noktaları
- Pazar Araştırmalarının Yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)
- Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
- Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
- Dijital Reklam Formatları
- Dijital Medya Planlama Basamakları
- Sektörde kullanılan araçların panelleri uygulamalı olarak incelenecektir:
Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
- Satın Alma Yöntemleri
- Dijital Hedefleme Seçenekleri
- Facebook ekosisteminde hedef kitle oluşturma
- Ölçümleme Kriterleri
- Optimizasyon ve Raporlama
- Rapor hazırlama ve buna göre optimizasyon önerileri
- Facebook Reklamları
- Facebook ve Instagram kampanya oluşturma
- Türkiye'de ve Dünyada Mobil
- Rakamlarla Mobil Dünya
- Mobil Pazarlamanın Önemi
- İşletmelerin Mobilleşmesi
- Mobil Mecralar
- Mobil Reklam Formatları
- Mobil Reklam Teknolojileri
- SMS Pazarlama
- Mobil Gamification
- Sosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin Önemi
- Mobil Uygulamalar
- Mobil Teknolojiler ve Yeni Trendler
- Ölçümlemenin Önemi
- Mobil Ticaret ve Mobil Ödeme Sistemleri
- Mobilin Geleceği (2015-2020)
- Giriş:
- E-ticaret Nedir ?
- E-ticaret Araçları Nelerdir? Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?
- E-ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi - Sözleşme Saikleri
- E-ticaret Gelir Modelleri
- Dünyadan ve Türkiye'den …
- Sayılarla Genel Bakış, Büyük İyi Örnekler ve İyi Öyküler
- Globalde E-ticaret ve Türkiye Denklemi
- Internet Ekonomisi ve GSMH
- Büyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye - Eticaret ufku
- E-ticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisi
- Yeni Fırsatlar
- Girişimciler için Fizibilite Adımları
- Yatırımcı İlişkileri - Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri
- Evrilen Tüketicimizi Tanıyalım
- Geleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış Eğilimleri
- Geleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri - Yöntemler
- E-ticaret - Ödeme Sistemleri
- Ödeme Sistemlerine Genel Bakış (Uygulamalı)
- Mobil Eksen
- Sosyal Ticaret
- Gelir Artırma Teknikleri ve Ortaklıklar
- Regülasyon ve Uluslararası Ticaret Fırsatları
- E-ticaret ve İhracat Teşvikleri
- Düzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
- Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi (Uygulamalı E-ticaret)
- Adım Adım İnşa
- İş Fikri Nasıl Oluşturulur?
- E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları
- Fizibilite ve Maliyet Analizleri
- Site Kurulumu ve Teknik Süreçleri
- Ortaklıklar ve Üçüncü Parti Süreçleri - Tedarik ve Lojistik
-Ekip Yapılanması
- Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri
- E-ticarette Reklam ve Pazarlama Yöntemleri
- E-ticaret Oyuncuları için Reklam ve Pazarlama Kampanya Yönetimi
- Doğru Satınalma ve ROI Hesaplamaları
- E-ticaret ve Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler
- Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz
- Kapanış: Sorular ve Cevaplar - İhtiyaçlar
- Sosyal Medya Nedir?
- Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
- Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
- Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
- Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme
- Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
- Sosyal Medya Hedeflerimiz ve Sosyal Medya Metrikleri
- Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
- Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
- Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
- Sosyal Medya İçerik Yönetimi
- İçerik Pazarlama Stratejileri
- Facebook, Instagram, Twitter, Youtube İçerik Yönetim Taktikleri
- İçerik Yönetimi Adımları
- Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
- Kurumsal Kimlik Yönetimi
- Dijital PR ve Online İtibar Yönetimine Giriş
- İtibar Nedir?
- Online İtibar Yönetiminin Amaçları Nelerdir?
- Online İtibar Yönetiminde Organizasyon ve Kriz Yönetimi
- Sosyal Medya Kriz Planlaması Nasıl Hazırlanır?
- Kriz Anında Neler Yapılabilir?
- Sosyal Medya Kriz Örnekleri
- Sosyal Medya Araçları Nelerdir? Ne İşe Yararlar?
- Sosyal Medya Araçlarının Kullanım Alanları. Sosyal Medya Araçları Örnekler
- Sosyal Medya İçerik Yönetiminde Sosyal Medya Araçlarının Önemi
- Sosyal Medya Analizi, Takibi ve Raporlama
- Online Takip Nedir ve Neden Önemlidir?
- Online Takip için Nelere Dikkat Edilmelidir?
- Online Takip Araçları - Sosyal Medya Dinleme ve Takip
- Sosyal Medya Takip Kelimelerini Belirleme
- Kullanılacak Teknolojiyi Seçme Yöntemleri
- Sosyal Medyada İçerik Hazırlama Konusunda Yardımcı Olan Araçlar ve Teknolojiler.
- Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
- WOM Pazarlama Teknikleri
- Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
- Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
- Pazarlamada Yeni Trendler
- Oyunsallaştırma
- Gerilla Pazarlama
- Inbound Pazarlama
- Gerçek Zamanlı Pazarlama
Eğitim Tarihi 07/07/2020
Eğitim Süresi 72 Saat / 6 Hafta
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 2.832 TL (KDV Dahil)
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler