Eğitim İçeriği
Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Nitekim son dönemlerde Batı ülkelerinde pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış; bu sayede şirketler teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşır olmuşlardır. Bahçeşehir Üniversitesi ile Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanan bu programda dijital pazarlama ve sosyal medyanın tüm yönleri ile anlaşılması amaçlanmaktadır.
Kimler İçin?
En az lisans mezunu olma şartı aranmaktadır.
Süre
78 Saat / 7 Hafta
Cumartesi / 09.30 -16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
Cumartesi / 09.30 -16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
Neler Öğreneceksiniz?
• Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm
• E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı
• Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
• SEO-SEA
• Dijital Medya Planlama ve Satın Alma
• Mobil Pazarlama
• E-Ticaret / Dijital Medya – E-Ticaret Çözümlemesi ve Ödeme Sistemleri
• Sosyal Medya İçerik Yönetimi ve Ağızdan Ağıza Pazarlama
• Digital PR& Online İtibar Yönetimine Giriş & İnternet ve Sosyal Medya Ölçümleme
• E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı
• Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
• SEO-SEA
• Dijital Medya Planlama ve Satın Alma
• Mobil Pazarlama
• E-Ticaret / Dijital Medya – E-Ticaret Çözümlemesi ve Ödeme Sistemleri
• Sosyal Medya İçerik Yönetimi ve Ağızdan Ağıza Pazarlama
• Digital PR& Online İtibar Yönetimine Giriş & İnternet ve Sosyal Medya Ölçümleme
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının aşağıdaki koşulları sağlayan katılımcılarına, Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde sertifika verilecektir.
Sertifika : Program sonunda yapılan sınavda başarılı olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla sertifika verilecektir.
Katılım Belgesi : Program sonunda yapılan sınavda başarısız olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla katılım belgesi verilecektir.
Sertifika : Program sonunda yapılan sınavda başarılı olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla sertifika verilecektir.
Katılım Belgesi : Program sonunda yapılan sınavda başarısız olan katılımcılara, %80 devam koşulunu sağlamaları koşuluyla katılım belgesi verilecektir.
• Pazarlamaya Giriş
• Pazarlama Genel Kavramlar; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma
• Pazarlama İletişimi Süreçleri
• Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
• Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
• Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
• Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
• Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
• Dijital Mecra Reklam Modelleri
• Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
• Performans Pazarlama - Veri Yönetimi
• Fiyatlama, Ölçümleme, Analiz - Genel Kavramlar
• Pazarlamada Yeni Trendler
Oyunsallaştırma
Gerilla Pazarlama
Inbound Pazarlama
Gerçek Zamanlı Pazarlama
• CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama İçin Önemi ve Kullanım Alanları
• Pazarlama Genel Kavramlar; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma
• Pazarlama İletişimi Süreçleri
• Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
• Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
• Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
• Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
• Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
• Dijital Mecra Reklam Modelleri
• Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
• Performans Pazarlama - Veri Yönetimi
• Fiyatlama, Ölçümleme, Analiz - Genel Kavramlar
• Pazarlamada Yeni Trendler
Oyunsallaştırma
Gerilla Pazarlama
Inbound Pazarlama
Gerçek Zamanlı Pazarlama
• CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama İçin Önemi ve Kullanım Alanları
• Neden Kullanılmalı?
Stratejiler
Pazar Bilgileri
Mega Trendler
• Püf Noktaları ve Fırsatlar
Kanal Seçimleri
İnaktif Müşteriler
Mobil Kullanıcılar
• Yenilikler
Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulama yöntemleri anlatılacaktır.
• Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar
Nedir?
Neden Kullanılır?
Ne Zaman Faydalı Olur?
Nasıl Kurgulanır?
• E-posta
Yaşam Döngüleri Kurgulama
• Sosyal Medya
Dağıtım Mekanikleri
• Büyüme Yöntemleri
• Landing Pages
Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları
• Chatbots
Chatbots Çalışma Mantığı
Yapay Zeka ile Neler Değişecek?
Stratejiler
Pazar Bilgileri
Mega Trendler
• Püf Noktaları ve Fırsatlar
Kanal Seçimleri
İnaktif Müşteriler
Mobil Kullanıcılar
• Yenilikler
Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulama yöntemleri anlatılacaktır.
• Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar
Nedir?
Neden Kullanılır?
Ne Zaman Faydalı Olur?
Nasıl Kurgulanır?
• E-posta
Yaşam Döngüleri Kurgulama
• Sosyal Medya
Dağıtım Mekanikleri
• Büyüme Yöntemleri
• Landing Pages
Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları
• Chatbots
Chatbots Çalışma Mantığı
Yapay Zeka ile Neler Değişecek?
• SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:
SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.
• Adwords ile SEO:a.AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa, pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.
• 3.Dünya'da Search Marketing:
a. Dünya'daki yeniliklerden, Global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.
• Google Algoritmaları:
Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.
• SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:
SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.
• Analiz ve Ölçümleme Araçları:
GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.
• SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:
SEO için temel bölümler, kod değişiklikleri, içerik değişiklikleri ve link çalışmalarındaki maddeler.
• 21 Adımda SEO Örnekleria.21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.
• SEO KPI'ları:
20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
• SEO Örnekleri:
3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.
• Adwords ile SEO:a.AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa, pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.
• 3.Dünya'da Search Marketing:
a. Dünya'daki yeniliklerden, Global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.
• Google Algoritmaları:
Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.
• SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:
SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.
• Analiz ve Ölçümleme Araçları:
GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.
• SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:
SEO için temel bölümler, kod değişiklikleri, içerik değişiklikleri ve link çalışmalarındaki maddeler.
• 21 Adımda SEO Örnekleria.21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.
• SEO KPI'ları:
20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
• SEO Örnekleri:
3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
• Dijital'in gelişimi
• Türkiye'de e-ticaret kullanımı
• İnternette kullanıcı davranışları
• Arama motoru nedir?
• Arama motorunun gelişimi
• SEM nedir?
• Adwords & SEO etkileşimi8.Arama motorunu etkileyen faktörler
• Online & Offline etkileşimi10.Tv & Search Korelasyonu
• Google insight araçları
• SEM stratejileri
• Adwords reklam stratejisi
• Adwords reklam modelleri
• Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
• Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vs.)
• Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım
• Adwords kampanya optimizasyonu
• Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
• Adwords editör kullanımı
• Adwords editör – Uygulamalı anlatım
• Türkiye'de e-ticaret kullanımı
• İnternette kullanıcı davranışları
• Arama motoru nedir?
• Arama motorunun gelişimi
• SEM nedir?
• Adwords & SEO etkileşimi8.Arama motorunu etkileyen faktörler
• Online & Offline etkileşimi10.Tv & Search Korelasyonu
• Google insight araçları
• SEM stratejileri
• Adwords reklam stratejisi
• Adwords reklam modelleri
• Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
• Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vs.)
• Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım
• Adwords kampanya optimizasyonu
• Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
• Adwords editör kullanımı
• Adwords editör – Uygulamalı anlatım
• Medya Planlamasına Genel Bakış
• Tüketici İç görüsü Analizi
• Medya Tüketici Temas Noktalarıa.Pazar araştırmalarının yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)
• Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
• Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
• Dijital Reklam Formatları
• Dijital Medya Planlama Basamaklarıa.Sektörde kullanılan araçların panelleri uygulamalı olarak incelenecektir: Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
• Satın Alma Yöntemleri
• Dijital Hedefleme Seçenekleria.Faceboo ekosisteminde hedef kitle oluşturma
• Ölçümleme Kriterleri
• Optimizasyon ve Raporlamaa.Rapor hazırlama ve buna göre optimizasyon önerileri
• Facebook Reklamlarıa.Facebook & Instagram kampanya oluşturma
• Tüketici İç görüsü Analizi
• Medya Tüketici Temas Noktalarıa.Pazar araştırmalarının yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)
• Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
• Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
• Dijital Reklam Formatları
• Dijital Medya Planlama Basamaklarıa.Sektörde kullanılan araçların panelleri uygulamalı olarak incelenecektir: Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
• Satın Alma Yöntemleri
• Dijital Hedefleme Seçenekleria.Faceboo ekosisteminde hedef kitle oluşturma
• Ölçümleme Kriterleri
• Optimizasyon ve Raporlamaa.Rapor hazırlama ve buna göre optimizasyon önerileri
• Facebook Reklamlarıa.Facebook & Instagram kampanya oluşturma
• Türkiye'de ve Dünya'da Mobil
Rakamlarla Mobil Dünya
Mobil Pazarlamanın Önemi
İşletmelerin Mobilleşmesi
Mobil Mecralar
• Mobil Reklam Formatları
• Mobil Reklam Teknolojileri
• Sms Pazarlama
• Mobil Gamification
• Sosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin Önemi
Mobil Uygulamalar
Mobil Teknolojiler ve Yeni Trendler
Ölçümlemenin Önemi
Mobil Ticaret ve Mobil Ödeme Sistemleri
Mobilin Geleceği (2015-2020)
Rakamlarla Mobil Dünya
Mobil Pazarlamanın Önemi
İşletmelerin Mobilleşmesi
Mobil Mecralar
• Mobil Reklam Formatları
• Mobil Reklam Teknolojileri
• Sms Pazarlama
• Mobil Gamification
• Sosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin Önemi
Mobil Uygulamalar
Mobil Teknolojiler ve Yeni Trendler
Ölçümlemenin Önemi
Mobil Ticaret ve Mobil Ödeme Sistemleri
Mobilin Geleceği (2015-2020)
• Giriş:
E ticaret Nedir?
E ticaret Araçları nelerdir Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?
E ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi – Sözleşme Saikleri
E ticaret Gelir Modelleri
• Dünyadan ve Türkiye'den …
Sayılarla Genel Bakış & Büyük İyi Örnekler & İyi Öyküler
Globalde Eticaret ve Türkiye Denklemi
Internet Ekonomisi ve GSMH
Büyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye – E- Ticaret Ufku
• E- Ticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisi
• Yeni Fırsatlar
• Girişimciler için fizibilite adımları
• Yatırımcı İlişkileri
– Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri
• Evrilen Tüketicimizi Tanıyalım
Geleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış Eğilimleri
Geleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri
• Yöntemler
• E-ticaret – Ödeme Sistemleri
Ödeme Sistemlerine Genel Bakış – Uygulamalar
Mobil Eksen
Sosyal Ticaret
Gelir Arttırma Teknikleri & Ortaklıklar6.Regülasyon & Uluslararası Ticaret Fırsatları
• E-ticaret ve İhracat Teşvikleri
• Düzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
• Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi – Uygulamalı E-ticaret
• Adım Adım İnşa
• İş Fikri Nasıl Oluşturulur?
• E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları
• Fizibilite ve Maliyet Analizleri
• Site Kurulumu & Teknik Süreçleri
• Ortaklıklar & Üçüncü Parti Süreçleri – Tedarik & Lojistik
• Ekip Yapılanması
• Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri
• E-ticarette Reklam & Pazarlama Yöntemleri
• E-ticaret Oyuncuları İçin Reklam & Pazarlama Kampanya Yönetimi
• Doğru Satın alma & ROI Hesaplamaları
• E-ticaret & Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler
• Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz
• Kapanış: Sorular & Cevaplar – İhtiyaçlar
E ticaret Nedir?
E ticaret Araçları nelerdir Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?
E ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi – Sözleşme Saikleri
E ticaret Gelir Modelleri
• Dünyadan ve Türkiye'den …
Sayılarla Genel Bakış & Büyük İyi Örnekler & İyi Öyküler
Globalde Eticaret ve Türkiye Denklemi
Internet Ekonomisi ve GSMH
Büyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye – E- Ticaret Ufku
• E- Ticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisi
• Yeni Fırsatlar
• Girişimciler için fizibilite adımları
• Yatırımcı İlişkileri
– Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri
• Evrilen Tüketicimizi Tanıyalım
Geleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış Eğilimleri
Geleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri
• Yöntemler
• E-ticaret – Ödeme Sistemleri
Ödeme Sistemlerine Genel Bakış – Uygulamalar
Mobil Eksen
Sosyal Ticaret
Gelir Arttırma Teknikleri & Ortaklıklar6.Regülasyon & Uluslararası Ticaret Fırsatları
• E-ticaret ve İhracat Teşvikleri
• Düzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
• Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi – Uygulamalı E-ticaret
• Adım Adım İnşa
• İş Fikri Nasıl Oluşturulur?
• E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları
• Fizibilite ve Maliyet Analizleri
• Site Kurulumu & Teknik Süreçleri
• Ortaklıklar & Üçüncü Parti Süreçleri – Tedarik & Lojistik
• Ekip Yapılanması
• Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri
• E-ticarette Reklam & Pazarlama Yöntemleri
• E-ticaret Oyuncuları İçin Reklam & Pazarlama Kampanya Yönetimi
• Doğru Satın alma & ROI Hesaplamaları
• E-ticaret & Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler
• Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz
• Kapanış: Sorular & Cevaplar – İhtiyaçlar
• Sosyal Medya Nedir?
• Türkiye Genel Veriler
• Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
• Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
• Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
• Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
• Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
• Sosyal Medya İçerik Yönetimi
Strateji Belirleme
İçerik Yönetimi Adımları
Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
Kurumsal Kimlik Yönetimi
Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
• Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
• WOM Pazarlama Teknikleri
• Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
• Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
• Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
• Türkiye Genel Veriler
• Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
• Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
• Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
• Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
• Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
• Sosyal Medya İçerik Yönetimi
Strateji Belirleme
İçerik Yönetimi Adımları
Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
Kurumsal Kimlik Yönetimi
Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
• Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
• WOM Pazarlama Teknikleri
• Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
• Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
• Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
• Dijital PR Ve Online İtibar Yönetimi'ne Giriş
Digital PR'ın Günümüzdeki Yeri ve Önemi
Digital PR Ve Klasik PR Arasındaki Farklılıklar
Online İtibar Yönetimi Nedir?
Online İtibar Yönetiminde Organizasyon ve Kriz Yönetimi
• Sosyal Medya ve İnternet Analizi, Takibi Ve Raporlama
• Online Takip Nedir ve Neden Önemlidir
• Online Takip İçin Nelere Dikkat Edilmeli
•Online Takip Araçları
•Online Araştırmaların Pazarlama Stratejilerindeki Yeri
Digital PR'ın Günümüzdeki Yeri ve Önemi
Digital PR Ve Klasik PR Arasındaki Farklılıklar
Online İtibar Yönetimi Nedir?
Online İtibar Yönetiminde Organizasyon ve Kriz Yönetimi
• Sosyal Medya ve İnternet Analizi, Takibi Ve Raporlama
• Online Takip Nedir ve Neden Önemlidir
• Online Takip İçin Nelere Dikkat Edilmeli
•Online Takip Araçları
•Online Araştırmaların Pazarlama Stratejilerindeki Yeri
Tarih | Süre | Yer | Konu | Eğitmen |
---|---|---|---|---|
Eğitim Tarihi / Süresi 04/02/2023 - 78 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 5.300 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.