Banner

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Nitekim son dönemlerde Batı ülkelerinde pazarlamanın dijital boyutu önem kazanmış; bu sayede şirketler teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşterilerine daha kolay ulaşır olmuşlardır. Bahçeşehir Üniversitesi ile Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanan bu programda dijital pazarlama ve sosyal medyanın tüm yönleri ile anlaşılması amaçlanmaktadır.
Kimler İçin?
En az lisans mezunu olma şartı aranmaktadır.
Süre
78 Saat / 7 Hafta
Cumartesi / 09.30 -16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
Neler Öğreneceksiniz?
• Dijital Pazarlamaya Giriş ve Dijital Dönüşüm
• E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı
• Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
• SEO-SEA
• Dijital Medya Planlama ve Satın Alma
• Mobil Pazarlama
• E-Ticaret / Dijital Medya – E-Ticaret Çözümlemesi ve Ödeme Sistemleri
• Sosyal Medya İçerik Yönetimi ve Ağızdan Ağıza Pazarlama
• Digital PR& Online İtibar Yönetimine Giriş & İnternet ve Sosyal Medya Ölçümleme
Belge
Program sonunda yapılan proje bazlı değerlendirme veya çoktan seçmeli sınav aracılığıyla, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve % 80 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, Sürekli Eğitim Merkezi Müdürü ile Istanbul Institute® Müdürünün imzası olacak şekilde sertifika verilecektir.



Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:

Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden önce katılımcılara bildirir.


BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
• Pazarlamaya Giriş
• Pazarlama Genel Kavramlar; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma
• Pazarlama İletişimi Süreçleri
• Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler
• Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama Karması
• Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
• Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?
• Başarılı Entegre Pazarlamanın Kuralları
• Dijital Mecra Reklam Modelleri
• Dijital Kanallar ve Değişen Mecra Yönetimi
• Performans Pazarlama - Veri Yönetimi
• Fiyatlama, Ölçümleme, Analiz - Genel Kavramlar
• Pazarlamada Yeni Trendler
 Oyunsallaştırma
 Gerilla Pazarlama
 Inbound Pazarlama
 Gerçek Zamanlı Pazarlama

• CRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama İçin Önemi ve Kullanım Alanları
• Neden Kullanılmalı?
 Stratejiler
 Pazar Bilgileri
 Mega Trendler
• Püf Noktaları ve Fırsatlar
 Kanal Seçimleri
 İnaktif Müşteriler
 Mobil Kullanıcılar
• Yenilikler
Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulama yöntemleri anlatılacaktır.
• Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar
 Nedir?
 Neden Kullanılır?
 Ne Zaman Faydalı Olur?
 Nasıl Kurgulanır?
• E-posta
 Yaşam Döngüleri Kurgulama
• Sosyal Medya
 Dağıtım Mekanikleri
• Büyüme Yöntemleri
• Landing Pages
Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları
• Chatbots
 Chatbots Çalışma Mantığı
 Yapay Zeka ile Neler Değişecek?
• SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:
SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.
• Adwords ile SEO:a.AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa, pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.
• 3.Dünya'da Search Marketing:
a. Dünya'daki yeniliklerden, Global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.
• Google Algoritmaları:
Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.
• SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:
SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.
• Analiz ve Ölçümleme Araçları:
 GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.
• SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:
 SEO için temel bölümler, kod değişiklikleri, içerik değişiklikleri ve link çalışmalarındaki maddeler.
• 21 Adımda SEO Örnekleria.21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.
• SEO KPI'ları:
 20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.
• SEO Örnekleri:
 3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.
• Dijital'in gelişimi
• Türkiye'de e-ticaret kullanımı
• İnternette kullanıcı davranışları
• Arama motoru nedir?
• Arama motorunun gelişimi
• SEM nedir?
• Adwords & SEO etkileşimi8.Arama motorunu etkileyen faktörler
• Online & Offline etkileşimi10.Tv & Search Korelasyonu
• Google insight araçları
• SEM stratejileri
• Adwords reklam stratejisi
• Adwords reklam modelleri
• Adwords hesap yapısı ve bileşenleri
• Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vs.)
• Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım
• Adwords kampanya optimizasyonu
• Hatalı ve başarılı reklam örnekleri
• Adwords editör kullanımı
• Adwords editör – Uygulamalı anlatım
• Medya Planlamasına Genel Bakış
• Tüketici İç görüsü Analizi
• Medya Tüketici Temas Noktalarıa.Pazar araştırmalarının yorumlanması (TGI, Facebook Audience Insight, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar üzerinden uygulanacaktır.)
• Türkiye Dijital Medya Ekosistemi
• Dijital Medya Stratejisi Oluşturma
• Dijital Reklam Formatları
• Dijital Medya Planlama Basamaklarıa.Sektörde kullanılan araçların panelleri uygulamalı olarak incelenecektir: Örn: Gemius, WizzAd, Similarweb, Facebook Ad Live, Socialblade, Boomsocial, Analisa.io vb.
• Satın Alma Yöntemleri
• Dijital Hedefleme Seçenekleria.Faceboo ekosisteminde hedef kitle oluşturma
• Ölçümleme Kriterleri
• Optimizasyon ve Raporlamaa.Rapor hazırlama ve buna göre optimizasyon önerileri
• Facebook Reklamlarıa.Facebook & Instagram kampanya oluşturma
• Türkiye'de ve Dünya'da Mobil
 Rakamlarla Mobil Dünya
 Mobil Pazarlamanın Önemi
 İşletmelerin Mobilleşmesi
 Mobil Mecralar
• Mobil Reklam Formatları
• Mobil Reklam Teknolojileri
• Sms Pazarlama
• Mobil Gamification
• Sosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin Önemi
 Mobil Uygulamalar
 Mobil Teknolojiler ve Yeni Trendler
 Ölçümlemenin Önemi
 Mobil Ticaret ve Mobil Ödeme Sistemleri
 Mobilin Geleceği (2015-2020)
• Giriş:
 E ticaret Nedir?
 E ticaret Araçları nelerdir Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?
 E ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi – Sözleşme Saikleri
 E ticaret Gelir Modelleri
• Dünyadan ve Türkiye'den …
 Sayılarla Genel Bakış & Büyük İyi Örnekler & İyi Öyküler
 Globalde Eticaret ve Türkiye Denklemi
 Internet Ekonomisi ve GSMH
 Büyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye – E- Ticaret Ufku
• E- Ticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisi
• Yeni Fırsatlar
• Girişimciler için fizibilite adımları
• Yatırımcı İlişkileri
– Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri
• Evrilen Tüketicimizi Tanıyalım
 Geleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış Eğilimleri
 Geleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri
• Yöntemler
• E-ticaret – Ödeme Sistemleri
 Ödeme Sistemlerine Genel Bakış – Uygulamalar
 Mobil Eksen
 Sosyal Ticaret
 Gelir Arttırma Teknikleri & Ortaklıklar6.Regülasyon & Uluslararası Ticaret Fırsatları
• E-ticaret ve İhracat Teşvikleri
• Düzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
• Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi – Uygulamalı E-ticaret
• Adım Adım İnşa
• İş Fikri Nasıl Oluşturulur?
• E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları
• Fizibilite ve Maliyet Analizleri
• Site Kurulumu & Teknik Süreçleri
• Ortaklıklar & Üçüncü Parti Süreçleri – Tedarik & Lojistik
• Ekip Yapılanması
• Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri
• E-ticarette Reklam & Pazarlama Yöntemleri
• E-ticaret Oyuncuları İçin Reklam & Pazarlama Kampanya Yönetimi
• Doğru Satın alma & ROI Hesaplamaları
• E-ticaret & Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler
• Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz
• Kapanış: Sorular & Cevaplar – İhtiyaçlar
• Sosyal Medya Nedir?
• Türkiye Genel Veriler
• Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
 Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
 Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
 Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
• Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
• Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
• Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
• Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
• Sosyal Medya İçerik Yönetimi
 Strateji Belirleme
 İçerik Yönetimi Adımları
 Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
 Kurumsal Kimlik Yönetimi
 Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
• Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
• WOM Pazarlama Teknikleri
• Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
• Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
• Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
• Dijital PR Ve Online İtibar Yönetimi'ne Giriş
 Digital PR'ın Günümüzdeki Yeri ve Önemi
 Digital PR Ve Klasik PR Arasındaki Farklılıklar
 Online İtibar Yönetimi Nedir?
 Online İtibar Yönetiminde Organizasyon ve Kriz Yönetimi
• Sosyal Medya ve İnternet Analizi, Takibi Ve Raporlama
• Online Takip Nedir ve Neden Önemlidir
• Online Takip İçin Nelere Dikkat Edilmeli
•Online Takip Araçları
•Online Araştırmaların Pazarlama Stratejilerindeki Yeri
Eğitim Tarihi 16/12/2023
Süresi 78 Saat / 6,5 Hafta
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 7.000 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler