Banner

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Teknoloji ve iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde, pazarlama ilke ve stratejilerinin aynı kalması beklenemez. Son dönemde Batı ülkelerinde pazarlamanın dijital boyutunun kazandığı önem ve bu sayede şirketlerin teknolojinin sınırsız imkanlarını da kullanmak suretiyle hedef kitle ve müşteriye daha kolay ulaşır hale gelmesi, dijitalin hayatımızda yer aldığı rolün ağırlığını gösterir nitelik taşır. Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute tarafından ortaklaşa hazırlanan bu programla kişilerin, dijital pazarlama ve sosyal medyayı tüm yönleri ile anlaması amaçlanır.
Kimler İçin?
En az lisans mezunu olma şartı ile, dijital pazarlama ve sosyal medyayı tüm yönleri ile tanımak isteyen pazarlama, marka, satış ve kurumsal iletişim yönetimi konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişiler ve pazarlama araştırması, marka yönetimi, ürün yönetimi, dijital mecralarda pazarlama ve satış raporlama konularındaki faaliyet gösteren kişiler için geliştirici bir programdır.
Eğitim Süresi
72 saat / 6 haftaCumartesi / 9:30 - 16:30Pazar / 9:30 - 16:30
Eğitim İçeriği
Eğitim ajandasıki konu başlıkları dijital pazarlama, yeni tüketici gözünde pazarlama karması, e-ticaret, crm, arama motoru pazarlaması, viral pazarlama, sosyal medya pazarlaması, dijital medya planlama ve satınalma, mobil pazarlama, e-mail pazarlama, e-satış ve e-ticaret ve ödeme sistemleri ölçümleme, marka konumlama, strateji ve planlama, seo ve sem, ölçümleme, dijital pr ve örnek vaka çalışmalarını içerir.
Belge
Program sonunda yapılan sınavdan, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü ve İstanbul Institute Direktörü tarafından imzalı sertifika verilir.
1. Pazarlamaya Giriş2. Pazarlama Genel Kavramlar; Hedefleme, Segmentasyon, Hedef Kitle, Marka Konumlandırma, Farklılaştırma3. Pazarlama İletişimi Süreçleri4. Dijital Dönüşüm ile Pazarlamada Değişen Değerler5. Dijital Teknolojiler ile değişen Pazarlama KarmasıDijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?Dijital Pazarlama Kanalları Nelerdir?Başarılı Entegre Pazarlamanın KurallarıDijital Mecra Reklam ModelleriDijital Kanallar ve Değişen Mecra YönetimiPerformans Pazarlama - Veri YönetimiFiyatlama, Ölçümleme, Analiz - Genel KavramlarPazarlamada Yeni TrendlerOyunsallaştırmaGerilla PazarlamaInbound PazarlamaGerçek Zamanlı PazarlamaCRM ve Veri Yönetiminin Pazarlama İçin Önemi ve Kullanım Alanları
1.Neden Kullanılmalı?StratejilerPazar BilgileriMega Trendler2.Püf Noktaları ve FırsatlarKanal SeçimleriInaktif MüşterilerMobil Kullanıcılar3.Yenilikler
1.Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulamayöntemleri anlatılacaktır. 2.Cevap Bulmaya Çalışacağımız BaşlıklarNedir?Neden Kullanılır?Ne Zaman Faydalı Olur?Nasıl Kurgulanır?E-postaYaşam Döngüleri KurgulamaSosyal MedyaDağıtım MekanikleriBüyüme YöntemleriLanding PagesTasarım Örnekleri ve A/B Test KurgularıChatbotsChatbots Çalışma MantığıYapay Zeka ile Neler Değişecek?
SEO1.SEO Nedir, SEO'nun Yararları Nelerdir:SEO nedir ile başlayarak SEO'nun yararları kursiyerlere sunulmaktadır ve SEO'da yapılmaması gereken maddeler paylaşılmaktadır.Adwords ile SEO:2.AdWords ile SEO arasındaki fark ve sinerjiden bahsedilmektedir. İki farklı kaynak nasıl birlikte kullanılırsa, pozitif etkiler kazanabiliriz açıklanmaktadır.3.Dünya'da Search Marketing:Dünya'daki yeniliklerden, Global olarak kullanım paylarından ve gelecek senelerde gerçekleşebilecek yeniliklerden bahsedilmektedir.4.Google Algoritmaları:Google'ın arama sonuçlarında ne gibi maddelere önem verdiği gösterilmektedir.SEO'nun Temelleri ve Süreçleri:SEO dünyasında kullanılan terimler ve SEO yaparken dikkat edilmesi gereken aşamalar. Aynı şekilde SEO zaman planında ne gibi maddelere ağırlık verilmesi gerekiyor ondan bahsedilmektedir.5.Analiz ve Ölçümleme Araçları:GroupM olarak kullandığımız analiz araçları ve kursiyerlerin kullanabileceği ücretsiz analiz ve ölçümleme araçlarının paylaşılmasıyla birlikte, web sitelerinde nasıl kullanacakları gösterilmektedir.SEO Çalışmasındaki Dikkat Edilmesi Gerekenler:SEO için temel bölümler, kod değişiklikleri, içerik değişiklikleri ve link çalışmalarındaki maddeler.6.21 Adımda SEO Örnekleri21 adımda SEO için en basit maddeler paylaşılmaktadır.7.SEO KPI'ları:20 adet KPI maddelerinin açıklaması ve hangileri, hangi projelerde kullanılabileceği açıklanmaktadır.8.SEO Örnekleri:3 adet SEO örneği paylaşılarak, Google'ın gördüğü yapı gösterilmektedir.SEA (Search Engine Advertising)1.Dijital'in gelişimi2.Türkiye'de e-ticaret kullanımı3.İnternette kullanıcı davranışları4.Arama motoru nedir?5.Arama motorunun gelişimi6.SEM nedir?7.Adwords & SEO etkileşimi8.Arama motorunu etkileyen faktörler9.Online & Offline etkileşimi10.Tv & Search Korelasyonu11.Google insight araçları12.SEM stratejileri13.Adwords reklam stratejisi14.Adwords reklam modelleri15.Adwords hesap yapısı ve bileşenleri16.Performansı etkileyen faktörler (Kalite skoru, Reklam metni yazımı vs..)17.Adwords hesap kurulumu – Uygulamalı anlatım18.Adwords kampanya optimizasyonu19.Hatalı ve başarılı reklam örnekleri20.Adwords editör kullanımı21.Adwords editör – Uygulamalı anlatım
Medya Planlamasına Genel Bakışİç Görü AnaliziMedya Tüketici Temas NoktalarıPazar Araştırmalarının Yorumlanması (TGI, Google Trends, Consumer Barometer vb. Tool'lar Üzerinden Uygulanacak)Türkiye Dijital Medya EkosistemiDijital Reklam FormatlarıGemius ve Wizzad Panel İncelemesiSatın Alma YöntemleriÖlçümleme KriterleriOptimizasyon ve RaporlamaRapor Hazırlama ve Buna Göre Optimizasyon ÖnerileriWorkshopBir Brief Üzerinden Tüketici Analizi Nasıl Yapılır?Rekabet Analizi ve Pazar Durumunun Analiz EdilmesiPazarlama Stratejisinin Üzerine Dijital Strateji OluşturmaDijital Stratejiye Uygun OlarakDijital Yayın Platformlarının BelirlenmesiKampanya Bütçesinin DağılımıReklam Modellerinin BelirlenmesiSatın Alma YöntemlerininDijital Kampanyanın Yayına Alınması
1.Türkiye'de ve Dünya'da MobilRakamlarla Mobil DünyaMobil Pazarlamanın Önemiİşletmelerin Mobilleşmesi2.Mobil Mecralar3.Mobil Reklam Formatları4.Mobil Reklam Teknolojileri5.Sms Pazarlama6.Mobil GamificationSosyal Ağlarda Mobil Teknolojilerin ÖnemiMobil UygulamalarMobil Teknolojiler ve Yeni TrendlerÖlçümlemenin ÖnemiMobil Ticaret Ve Mobil Ödeme SistemleriMobilin Geleceği (2015-2020)
1.Giriş:E ticaret Nedir ?E ticaret Araçları nelerdir Gelenekselden Dijitale Hareket Ekseni?E ticaret'te Taraflar ve İlişki Yönetimi – Sözleşme SaikleriE- ticaret Gelir Modelleri2.Dünyadan ve Türkiye'den …Sayılarla Genel Bakış & Büyük İyi Örnekler & İyi ÖykülerGlobalde Eticaret ve Türkiye DenklemiInternet Ekonomisi ve GSMHBüyüyen Pazarlar, Avrupa Sahnesi'nde Türkiye – Eticaret ufku3.E-ticaret ve Online İş Modellemeleri İlişkisiYeni FırsatlarGirişimciler için fizibilite adımlarıYatırımcı İlişkileri – Yatırım Alma Süreci ve Temel Yatırımcı Türleri4.Evrilen Tüketicimizi TanıyalımGeleneksel Tüketici ile Online Tüketici Davranış EğilimleriGeleneksel Perakendecilerin yeni nesil ticarette tüketici endeksli evrimleri – Yöntemler5.E-ticaret – Ödeme SistemleriÖdeme Sistemlerine Genel Bakış – UygulamalarMobil EksenSosyal TicaretGelir Arttırma Teknikleri & Ortaklıklar6.Regülasyon & Uluslararası Ticaret FırsatlarıE-ticaret ve İhracat TeşvikleriDüzenlemelerde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar7.Sıfırdan Bir E-ticaret Girişimi – Uygulamalı E-ticaret8.Adım Adım İnşa9.İş Fikri Nasıl Oluşturulur ?10.E-Ticaret Girişimimizin İlk Adımları11.Fizibilite ve Maliyet Analizleri12.Site Kurulumu & Teknik Süreçleri13.Ortaklıklar & Üçüncü Parti Süreçleri – Tedarik & Lojistik14.Ekip Yapılanması15.Start Up İşlerin Performans Endikatörleri ve Değerlendirmeleri16.E-ticarette Reklam & Pazarlama Yöntemleri17.E-ticaret Oyuncuları İçin Reklam & Pazarlama Kampanya Yönetimi18.Doğru Satınalma & ROI Hesaplamaları19.E-ticaret & Sosyal Medya İlişkisi Ekseninde Çözümler20.Tüketici Hakları ve Yükümlülüklerimiz21.Kapanış : Sorular & Cevaplar – İhtiyaçlar
1.Sosyal Medya Nedir?2.Türkiye Genel Veriler3.Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik PazarlamaSosyal Medyada Marka Konumlandırma TeknikleriDoğru Sosyal Medya Kanallarının SeçimiSosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri4.Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama TeknikleriSosyal Medya Topluluk Yönetimi5.Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?6.Sosyal Medya İçerik YönetimiStrateji Belirlemeİçerik Yönetimi AdımlarıKurumsal ve Bireysel StratejilerKurumsal Kimlik YönetimiFacebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları6.Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?7.WOM Pazarlama Teknikleri8.Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?9.Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler10.Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
edef Kitle Tüketici İçgörüsü Tanımlanması1.Dijital Kampanya Stratejisinin Belirlenmesi2.Dijital Yatırım Kanallarının Seçimi3.Sosyal Medya & Google Reklam Kampanyalarının Oluşturulması4.Hedef Kitle Belirleme5.Satın Alma Modelleri ve Kampanya Amaçlarını Belirleme6.Görsel / İçerik Belirleme7.Bütçe Belirleme8.Optimizasyon Süreci ve Metrikleri Okuma9.Kampanya Stratejisi Sunumu (Ekip Çalışması)
1.Dijital PR ve Online İtibar Yönetimi'ne GirişDigital PR'ın günümüzdeki yeri ve önemiDigital PR ve Klasik PR arasındaki farklılıklarOnline İtibar yönetimi nedir?Online itibar yönetiminde organizasyon ve kriz yönetimi2.Sosyal Medya ve İnternet Analizi, Takibi ve RaporlamaOnline takip nedir ve neden önemlidirOnline takip için nelere dikkat edilmeliOnline takip araçlarıOnline araştırmaların pazarlama stratejilerindeki yeri
Eğitim Tarihi 21/09/2019
Eğitim Süresi 72 Saat
Lokasyon BAU Güney Kampüsü
Eğitim Ücreti 4.484 TL (KDV Dahil)
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler