Banner

E-posta Pazarlama ve Dijital Müşteri Deneyimi Tasarımı

E-posta Pazarlama ve Dijital Müşteri Deneyimi Tasarımı

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Dijital kanalların çesitlenerek arttığı pazarlama dünyasında eposta pazarlamanın yeri, yükselen trendler, ortaya çıkan zorluklar ve fırsatlar ile ilgili uygulama örnekleriyle incelenmesi.En iyi pazarlama ekipleri, pazarlama otomasyonuyla kampanyalarını doğru zamanda doğru kişilere yaparak bir yandan kaliteli talep yaratırken, bir yandan da operasyonel ve finansal maliyetlerini düşürüyor. Pazarlama otomasyonun en sık kullanıldığı üç mecrada örneklenerek ve otomasyon süreç tasarımının öğrenilerek, giriş yapılması.
Kimler İçin?
. Dijital Pazarlama alanında kariyer yapmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Eğitim Süresi
6 Saat / 1 Gün
Pazar / 09.30 - 16.30
Eğitim İçeriği
• E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı
 Neden Kullanılmalı?
- Stratejiler
- Pazar Bilgileri
- Mega Trendler
 Püf Noktaları ve Fırsatlar & Kanal Seçimleri
- Inaktif Müşteriler
- Mobil Kullanıcılar
Yenilikler
• Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı
• Konseptten başlanarak pazarlama otomasyonu için kullanılacak araçlar ve yerli yabancı şirket önerileri, adım adım örnekleme ve iyi uygulama yöntemleri anlatılacaktır.
• Cevap Bulmaya Çalışacağımız Başlıklar
 Nedir?
 Neden Kullanılır?
 Ne Zaman Faydalı Olur?
 Nasıl Kurgulanır?
- E-posta
- Yaşam Döngüleri Kurgulama
- Sosyal Medya
- Dağıtım Mekanikleri
- Büyüme Yöntemleri
- Landing Pages
- Tasarım Örnekleri ve A/B Test Kurguları
- Chatbots & Chatbots Çalışma Mantığı
- Yapay Zekâ ile Neler Değişecek?
 Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının; E-posta Pazarlama ile Müşteri Kazanımı/Pazarlama Otomasyonu ile Müşteri Deneyimi Tasarımı modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Katılım Belgesi verilecektir.

*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
Eğitim Tarihi 06/11/2021
Eğitim Süresi 6 Saat / 1 Hafta
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 390 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 04/11/2021 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler