- Satışın sistematiğini merak eden yöneticiler veya firma sahipleri,
- Satış departmanına geçiş yapmak isteyen diğer departman çalışanları
Eğitimler cumartesi ve pazar günü 09.30-16.30 saatleri arasında MS Teams platformu üzerinden "canlı sınıf" yöntemiyle gerçekleştirilecektir.
ÖNEMLİ NOT:
- Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi BAUSEM’de olup; BAUSEM katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
- BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
• Satış mesleğinde iknanın psikolojisinden yararlanmak
• Etkili iletişim ve beden dili
• Engeller nasıl bertaraf edilir, sürdürülebilir başarı nasıl kazanılır?
• Portföy oluşturmanın önemi (proaktif yaklaşım)
• Etkili telefon sunumu, rakiplere göre fark oluşturmak
• İlk izlenim (en önemli madde %75 algıyı pozitif yükseltir)
- Özgüvenden ziyade güvenilir olmak
• İhtiyaç analizi
- İhtiyacı sor, yoksa oluştur! Etkili dinleme nasıl gerçekleşir?
• Firma, ürün ve hizmet hakkında detaylı bilgilendirme
• Fiyat sunumu
• İtirazların yenilmesi (hazırlığın önemi; müşteri adayı karşısında gafil avlanmamak)
• Satış ve çapraz satış (çapraz satış ve yaratıcı satış tekniklerini etkili kullanmak)
• Referans sistemini etkili kullanmak
• Son intiba!
• Satış sonrası dostluk ilişkisinin önemi
• Satışlar düştüğünde, durgunluk dönemlerinde satış yönetimi (krizlerde ayakta kalmak vb.)
• Satış mesleğinde profesyonel olmak ve ölçme sisteminden yararlanmak
• Uzun dönemli satış çalışanlarındaki tükenmişlik sendromunu yenmek
• Uzun dönemli satış çalışanlarının sık yaptığı hatalar
• Satış mesleğinde başarılı, mutlu ve huzurlu olmak!
• Satış mesleğinde ün kazanmak ve akışa girmek
• Hangi müşteriye nasıl davranılmalı, zor kişileri nasıl ikna ederiz? (Kişilik tipleri)