16/11/2019 İş'te Zorlukları İletişimle Aşmak
16/11/2019

1 oturum | 7 Saat

BAU Beşiktaş | Fatma MERİÇ DEMİREL

450 TL
KDV Dahil


> Bu eğitim hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız.

NELER ÖĞRENECEKSİNİZ? 

Çevrenizde sürekli bir şeyleri ispatlamaya çalışan birileri var mı? Ya da mutlaka ama mutlaka her konuya dair bir söz söylemesi gerekenler? Peki hep alaycı ve husumet içeren davranışlar sergileyip “şakaydı yahu” diyenler. Sorumluluğu üstlenmek yerine başkalarını suçlamaya meyilli olanlar. Sürekli şikâyet edenler. Küçük bir eleştiri duyduğunda gözleri nemlenenler mesela? Hepsi zor insanlar. Hepsinin zor insan olmalarının farklı nedenleri var. Onlarla doğru iletişim kurabilme ve bunu sürdürebilmenin de yöntemleri var. Bu eğitimde zor insanları tanıyacak ve onlarla nasıl baş edebileceğinizi öğreneceksiniz.

  • Zor insanın karakteristik özellikleri nedir?
  • Zorluk nasıl ve ne zaman ortaya çıkar?
  • Agresif, bilen, şikayetçi, mağdur, pasif agresif kimdir?
  • İletişimi oluşturan temel unsurlar
  • Sağ ve sol beyin stratejisinin keşfi
  • Karar mekanizması çalışırken duygusal zekâ dinamikleri
  • Empatik iletişim için ipuçları
  • Etkin dinleme ve beden dili farkındalığını geliştirebilmek
  • Kendini tanıyan çalışan neden daha iyi problem çözer?
  • Kriz durumlarının el kitabında ne yazar?
  • Müşteri profillerine öznel bir bakış
  • Israrcı müşterileri ikna etme ustalığı
  • Müşteri ilişkileri yönetiminin (CRM) fonksiyonu
  • Coaching yaklaşımı ile büyük resmi görebilmek

 

KİMLER İÇİN?

İletişimdeki zorlukları aşmayı hedefleyenler.

İnsan ilişkilerinde yaşadığı sorunların nedenini arayanlar.

Her yönetim seviyesinden profesyoneller.

Kariyerine yeni adım atacaklar ya da yeni bir kariyere başlayacaklar.

 

SÜRE

7 Saat / 1 Gün 

Cumartesi / 09:00 - 17:00

 

PROGRAM ÜCRETİ

450 TL Peşin - 495 TL 4 Taksit

 

BELGE

Program sonunda, katılım sağlayan adaylara katılım belgesi verilir.


Oturumlar

Tarih Süre Yer Konu Eğitmen




İlginizi çekebilir ...