Eğitimde, yeni nesil çalışanların anlam arayışına yanıt veren çalışan değer önermesi geliştirilmesi ve marka elçileriyle etkileşim yolları üzerinde durulur. Katılımcılar, kurumların vizyon ve misyonlarının işveren markası üzerindeki etkisini değerlendirirken, güçlü kurum değerleri ve cazip bir kurum kültürünün itibar yönetimindeki rolünü keşfeder. Global markaların yerel pazarlarda etkili bir kurumsal iletişim için yerelleşme stratejilerinden nasıl faydalandığına dair örnekler ile başarılı ve başarısız yerelleştirme vakaları incelenir. Eğitim sonunda katılımcılar, sürdürülebilir ve çekici bir işveren markası yaratmada stratejik iletişim becerilerini geliştirmiş olacaklardır.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Çalışan Değer Önermesi Yeni Nesil Çalışanlar İçin: Anlam Yaratmak
Marka Elçileri Marka Elçilerinden Nasıl Destek Alabilirsiniz?
Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası Örnekleri
Marka Vaadi Marka Algısı
Markanız İçin Misyon ve Vizyon Belirlemek
Kurum Değerleri
Kurum Kültürü
Herkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü Oluşturmak
Global Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin Önemi
Türkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekler
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.
Çalışan Değer Önermesi Yeni Nesil Çalışanlar İçin: Anlam Yaratmak
Marka Elçileri Marka Elçilerinden Nasıl Destek Alabilirsiniz?
Türkiye ve Dünyadan Güçlü İşveren Markası Örnekleri
Marka Vaadi Marka Algısı
Markanız İçin Misyon ve Vizyon Belirlemek
Kurum Değerleri
Kurum Kültürü
Herkesin Çalışmak İsteyeceği Bir Kurum Kültürü Oluşturmak
Global Markalarda Kurumsal İletişimi Yerelleştirmenin Önemi
Türkiye ve Dünyadan Başarılı ve Başarısız Yerelleştirme Örnekler