Banner

Kriz Yönetimi

Kriz Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Krizler, sadece devletler için değil, şirketler ve çalışanlar için de yönetilmesi hassas olan bir süreçtir. Krizler iyi yönetilmediği sürece yıkımlara, iflaslara ve değer kayıplarına neden olur.Bu eğitimde amaç; adaylara dünün krizlerini, hataları ve bu hatalardan yola çıkılarak alınacak dersleri, krizlerin nasıl fırsata çevrileceğini ve krizlerin nasıl yönetilmesi gerektiğini katılımcılarla paylaşırken aynı zamanda Covid-19 salgını sürecinde olabilecek krizlere karşı şirketlerin alabileceği önemleri aktarmaktır.
Kimler İçin?
Programa, yöneticiler, yönetici adayları, kriz yönetimi yetkinliğine ihtiyaç duyan tüm kadrolar katılabilir.
Süre
4 Saat / 2 Gün
Cumartesi / 10:00-12:00
Pazar / 10:00-12:00
Neler Öğreneceksiniz?
Krizin nasıl yönetileceğini, krizin nasıl yönetilemeyeceği gösterilir. Hatalardan ders çıkarma yeteneğ kazandırılır. Krizleri oluşmadan önce öngörme ve önleme yeteneği sağlanır. İşletmelere piyasada rekabet üstünlüğü kazandırılır, Çalışanlara ve yöneticilere kriz yönetimi becerileri kazandırılır.
Belge
Eğitimin tamamına katılan katılımcılarımıza katılım belgeleri pdf olarak gönderilecektir.
Kriz nedir?
Krizin 5N 1 K’sı İtibar Yönetimi Marka
İtibar ve Kriz Marka İtibarı: Vaka Çalışması Firestone-Explorer Krizi
Şirketler Rüya Büyüsünü Neden Yitirir?
Tüketici Markanın Yeni Sahibi Örnek Vaka: New Coke
Neden İletişim Yapıyoruz?
Rekabette öne geçmek ve şüpheleri gidermek
Vaka Analizi: Sahte Rakı Krizi Yükseliş ve Çöküş Neden Oluyor?
Teknolojinin Geleceği ve Moore Kanunu
Geleceği Tahmin Etmek Neden Zordur Stratejik Planlama Daha Yaratıcı Olabilir mi?
Strateji Geleceği Şekillendirmektir?
Neden Bazı Tahminler Gerçekleşmez?
Şirketler Açısından Öngörülemeyen Krizler Vaka Analizi Mekap Gırgır Süpürgeleri
Krizlere Karşı Nasıl Hazırlıklı Olunur?Krizin KaynaklarıKriz Türleri Nedir?Kriz İletii Yönetimi Krizin Evreleri Krizlerden Ders Çıkarmak: Petrol Şirketleri ve 'Nijer Deltası
Başarılı Kriz Yönetimleri
Vaka Analizi: Boeing’in Başarılı Kriz Yönetimi Vaka Analizi: Exxon Valdez kazası
Kurumsal İtibar Nedir?
Kurumsal İtibarın Yönetimi Nasıl Olmalı?
Yönetilemeyen İtibar ve Krizler İtibarı Tehdit Eder
Krizin Yüzde 99’u iletişim, yüzde 1’i tekniktir
Kriz Planlamanın Püf noktaları Yıkım Zirvedeyken Yaşanır
Riskler ve Öngörüler
Toyota, Samsung, IBM, DEC ve Apple Örnekleri
Şirketlerde Yeni Yönetim Anlayışı ve Kar Tartışması
Kuşaklar ve Değişen Tüketici Tepkileri
Yönetilemeyen Krizler (BP Meksika Örneği), Yetersiz kalan öngörüler, İnternet, Microsoft’un Öncelikleri Arasında Neden Yer Almadı?
Tüketici Dostu Şirketler ve Toyota Örneği İsveç Saat Sanayine Japon Saldırısı Krizlerin Fırsata Çevrilen Yüzü (Swatch’un Doğuşu), Cargill ve İtibarsızlık, Şirketler Amok Koşucusuna Dönüştüğünde
Liderler Aşil Sendromu Kriz Yönetimi ve Liderler Lidere itaat ve Milgram Deneyi Motorola’nın İflası, Öngörülemez İnsan Davranışları ve Dönüşüm
Zimbardo’nun Stanford Hapishane Deneyi, Tüketici Davranışı Farklı Tüketici Kalıpları Hatalar Psikolojik ve Sosyo Kültürel Etkiler Milgram Deneyi Kestirilemez İnsan Davranışları ya da Uluslar Neden Başarısız Olur? Kriz Yönetimi ve Pazarlama "Markaların Kara Kitabı"
Şirketler ve Yerel Hatalar Kriz Yönetimi ve PR Çalışmaları Sosyal Sorumluluk Kurumsal İtibar
Denetimsizlik ve İflas eden Enron Modeli, Dotcom Krizi, Sürdürülebilirlik ve Starbucks Modeli, Kriz Yönetimi Sosyal Medya,
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 28/11/2020 - 4 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 250 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 25/11/2020 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler