Eğitim İçeriği
İşletmelerde ve firmalarda marka yönetiminin önemi, sürdürülebilirlik kavramı ve İK odaklı çalışan memnuniyeti ve müşteri memnuniyetini sağlamak yoluyla marka ve kriz yönetiminin nasıl gerçekleştirileceğidir. Bu eğitimde teknik bilgilerin yanısıra dünyadan ve Türkiye’den yaşanmış örneklerle marka yönetimindeki hatalar ve yapılması gerekenler aktarılacaktır.
Kimler İçin?
. En az lisans mezunu olmak.
. İşletme alanındaki alt yapılarını güçlendirmek isteyen şirket sahipleri, tüm kademe yönetici ve yönetici adayları.
Süre
6 Saat / 1 Gün
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Neler Öğreneceksiniz?
• İyi Marka
• Markayı Kimler Temsil Ediyor?
• Biz Neredeyiz, Dünya Nerede?
• Çalışan Memnuniyeti = Müşteri Memnuniyeti = İyi Marka
• Şirketlerde Müşteri Kimindir?
• Mevcut Markayı İyileştirme Yöntemleri
• Kurum Kültürü
• Dünya’dan ve Türkiye’den Başarılı ve Başarısız Örnekler
• Yerel Zorluklar ve Aşma Önerileri
• Kurum Kültürü Nedir?
• Vizyon ve Misyon Kurum Kültürü İçin Yeterli Midir?
• Süreç ve İç / Dış Müşteri Yönetimi
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Micro MBA Sertifika Programının; Kurum Kültürü, Kurumsallaşma ve "Tercih Edilen" Marka Oluşturma modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.