Banner

Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri ve CRM

Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri ve CRM

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Parolamı Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Course Content
Bu eğitim, pazarlamanın temel ilkelerinden başlayarak müşteri odaklı, stratejik bir pazarlama yaklaşımı geliştirmek isteyen profesyoneller için kapsamlı bir yol haritası sunmaktadır. Katılımcılar, pazarlama karması ve strateji geliştirme adımlarını öğrenirken, müşteri verisi yönetiminin ve segmentasyonun pazarlama süreçlerindeki önemini keşfederler. Eğitim, müşteri sadakati oluşturmanın yanı sıra satış yönetimi ve müşteri ilişkileri yönetimi (CRM) kavramlarını detaylandırarak, her aşamada müşteri deneyimini ön planda tutmanın marka bağlılığı yaratmada nasıl kritik bir rol oynadığını gösterir. Omnichannel iletişim stratejileri ve pazarlama otomasyonu konularıyla, çok kanallı bir müşteri iletişiminde verimliliği artırma yöntemleri üzerinde durulurken, analiz ve araştırma araçlarının pazarlama stratejilerine etkisi de derinlemesine incelenir. Eğitim sonunda katılımcılar, müşteri deneyimini zenginleştiren, veri odaklı ve entegre pazarlama stratejileri geliştirme konusunda sağlam bir altyapıya sahip olacaklardır.
For Who?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
What will you learn?
Pazarlamanın Temelleri- Pazarlama Karması
Pazarlama Stratejisi geliştirmenin adımları
Analiz ve Araştırma Araçları
CRM nedir? Müşteri Veri Yönetimi
Müşteri Segmentasyonu
Satış Yönetimi
Potansiyel ve Gerçek Müşteri
Müşteri Sadakati
CRM Pazarlama ve Omnichannel İletişim
Müşteri Deneyimi
Pazarlama Otomasyonu ve İletişim Verimliliği
Course Duration
Cumartesi: 9:30-16:30
Pazarlamanın Temelleri- Pazarlama Karması
Pazarlama Stratejisi geliştirmenin adımları
Analiz ve Araştırma Araçları
CRM nedir? Müşteri Veri Yönetimi
Müşteri Segmentasyonu
Satış Yönetimi
Potansiyel ve Gerçek Müşteri
Müşteri Sadakati
CRM Pazarlama ve Omnichannel İletişim
Müşteri Deneyimi
Pazarlama Otomasyonu ve İletişim Verimliliği
Course Date 08/02/2025
Course Duration 6 Saat / 1 Gün
Location Ms Teams (Online)
Course Price 1.500 TL (VAT Included) Katılımcı, Eğitim tarihinden en az 10 iş günü öncesine kadar gerekçe göstermeksizin iptal talebini BAUSEM’e yazılı olarak bildirerek gerçekleştirebilir. Bu durumda ödenen ücret kesintisiz olarak Katılımcıya iade edilecektir. Eğitim tarihinden önceki 5 iş günü içinde yapılan tüm iptal taleplerinde Eğitim ücretinden % 10 oranda kesinti yapılarak iade gerçekleştirilecektir. Eğitim tarihinden önce 3 iş gününe kadar BAUSEM’e sağlık raporu ve/ya eğitime katılamama gerekçesini gösterir resmi belgeyi ibraz etmesi koşulu ile iptal talebinde bulunarak kesintisiz iade ile gerçekleştirebilir; sağlık raporu ibraz edilmemesi halinde ödenen Eğitim ücretinden %75 kesinti yapılarak iade gerçekleştirilecektir.
Get Information
Related Courses
WhatsApp