Banner

Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri

Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Bu eğitimde pazarlama dünyasının temel kavram ve süreçleri ele alınacaktır. Eğitimde pazarlamanın evrimi, pazarlama dünyasında büyük önem arz eden içgörü ve segmentasyon aşamaları, ajans brieflerinden lansman sürecine dek olan aksiyon adımları detaylandırılacaktır.
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Süre
6 saat / 1 gün
Cumartesi 09.30-16.30
Neler Öğreneceksiniz?
1.Pazarlama Dünyasına Giriş
2.Pazarlama Terimleri
3.Güncel Pazarlama Trendleri
4.İçgörü Kavramı
5.Analiz ve Araştırma Araçları
6.Segmentasyon
7.Kurumsal İletişim Projelerinde Lansmanlar
8.Kurumsal Pazarlama Yaklaşımına Uygun Ajans Briefleri
9.Müşteri Sadakati
10.Analiz ve Ölçüm
11.CRM Pazarlama İletişimi
12.Müşteri Deneyimi
13.Business Intelligence
14.Kampanya Planlama
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.

*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
1.Pazarlama Dünyasına Giriş
2.Pazarlama Terimleri
3.Güncel Pazarlama Trendleri
4.İçgörü Kavramı
5.Analiz ve Araştırma Araçları
6.Segmentasyon
7.Kurumsal İletişim Projelerinde Lansmanlar
8.Kurumsal Pazarlama Yaklaşımına Uygun Ajans Briefleri
1.Müşteri SadakatioMüşteriyi Tanıma ve İlişki GüçlendirmeoMüşteri Sadakati Nasıl Sağlanır?oİyi Uygulama Örnekleri
oMüşteri Sadakat Programı Oluşturma (Uygulama)
2.Analiz ve ÖlçümoSentiment AnalizioNPS (Net Promoter Score)
oMüşteri Memnuniyet Anketi3.CRM Pazarlama İletişimioMail, SMS, Telefonda İletişimoSocial EngagementoOmnichannel İletişim
4.Müşteri DeneyimioCERM (Customer Experience & Relationship Management)
oMüşteri Deneyimi, Müşteri Hizmetleri, Müşteri İlişkileri Farkı
oMüşteri Yaşam Döngüsüoİdeal Müşteri Yolculuğu ve Yol Haritası Oluşturma
oMüşteri Şikâyet AnalizioUçtan Uca Müşteri Deneyimi Tasarımı (Uygulama)
5.Business IntelligenceoBI Nedir?
oBI Tool’ları
oBI Analizleriyle Hedef Kitle Belirleme
6.Kampanya PlanlamaoHedefli Kitleye Pazarlamaoİş Ortaklıkları ile Çapraz Kampanya Planlama
oCross Sell – Up Sell - Retention
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 30/06/2020 - 6 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 295 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler