Eğitim İçeriği
Bu eğitimde pazarlama dünyasının temel kavram ve süreçleri ele alınacaktır. Eğitimde pazarlamanın evrimi, pazarlama dünyasında büyük önem arz eden içgörü ve segmentasyon aşamaları, ajans brieflerinden lansman sürecine dek olan aksiyon adımları detaylandırılacaktır.
Kimler İçin?
• Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.
• Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Süre
6 Saat / 1 Gün
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Neler Öğreneceksiniz?
• Pazarlama Dünyasına Giriş
• Pazarlama Terimleri
• Güncel Pazarlama Trendleri
• İçgörü Kavramı
• Analiz ve Araştırma Araçları
• Segmentasyon
• Kurumsal İletişim Projelerinde Lansmanlar
• Kurumsal Pazarlama Yaklaşımına Uygun Ajans Briefleri
• Müşteri Sadakati
• Analiz ve Ölçüm
• CRM Pazarlama İletişimi
• Müşteri Deneyimi
• Business Intelligence
• Kampanya Planlama
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; Kurumsal İletişim Profesyonelleri İçin Pazarlamanın Temelleri modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.