Eğitim, kurumsal iletişimin temellerinden başlayarak, bu alanın stratejik rolünü ve etkili iletişim prensiplerini ele alır. Katılımcılar, kurum içi ve dışı iletişimde ortaya çıkan engellerin aşılmasına yönelik yöntemlerle donanırken, imaj ve itibar kavramlarının bir kurumun başarısında oynadığı kritik rolü daha iyi anlama fırsatı bulurlar. Gelenekselden moderne farklı iletişim modelleriyle zenginleştirilen içerik, kurumların dijital ve sözlü iletişim yöntemlerini stratejik biçimde nasıl kullanabileceklerini vurgular. Ayrıca, Kurumsal Sosyal Sorumluluğun itibar yönetimine olan katkıları değerlendirerek katılımcılara kurumlarının sürdürülebilir itibarını güçlendirebilecekleri yollar sunar. Bu eğitim sonunda katılımcılar, etkin bir iletişim stratejisi kurarak itibarın korunması ve geliştirilmesi için gereken temel bilgi ve becerilere sahip olacaklardır.
Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi'nde olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.