Banner

Kurumsal İletişimde Medya ile İlişkiler

Kurumsal İletişimde Medya ile İlişkiler

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Son 20 yılda teknoloji ve tüketim alışkanlıklarının hızla değişimi kurumsal şirketlerin topluma ulaşma planlarını sürekli değiştirmesine neden oluyor. Konvansiyonel medyanın gücünü hızla kaybetmesi yeni araçlara yönelimi beraberinde getiriyor. Peki konvansiyonel medya tamamen işlevini kaybetti mi yoksa hala güçlü mü? Sorunun doğru cevabını verebilenler için ışıltılı bir gelecek var. Medyanın yerini medyayı yaratan bireyin aldığı yeni dönemde kurumsal yönetici hangi medya sepetinden faydalanmalı ki hedefe taşısın sorusunun cevabını bulmaya çalışıyoruz. Kaç çeşit iletişim var ve biz ne kadarını kullanıyoruz sorusuna gerçek medya firma ilişkileriyle, yaşanmış örneklerle cevap veriyoruz.
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Süre
6 saat / 1 gün
Cumartesi 09.30-16.30
Neler Öğreneceksiniz?
1.Halkla ilişkilerde medya ile ilişkilerin önemi
2.Medya ile ilişkilerin kapsamı
3.Halkla ilişkiler yazarının görevi
4.Finansal medya ve ilişkiler
5.Haber yazma teknikeri ve kuralları
6.Ambargolu haber
7.Basın bülteni ( basın bülteni yazarken dikkat edilmesi gereken kurallar, basın bülteni çeşitleri)
8.Basın kiti
9.Basın toplantıları
10.Kurumsal reklam
11.Basın makaleleri
12.Basın röportajları
13.Basın gezisi
14.Halkla ilişkiler yazarlığında kurumsal yayınlar: Broşür, kurumsal dergi
15.El ilanları
16.Fotoğraf ve görsel malzemeler
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; Kurumsal İletişimde Medya ile İlişkiler modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.

*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
1.Halkla ilişkilerde medya ile ilişkilerin önemi
2.Medya ile ilişkilerin kapsamı
3.Halkla ilişkiler yazarının görevi
4.Finansal medya ve ilişkiler
5.Haber yazma teknikeri ve kuralları
6.Ambargolu haber
7.Basın bülteni ( basın bülteni yazarken dikkat edilmesi gereken kurallar, basın bülteni çeşitleri)
8.Basın kiti
9.Basın toplantıları
10.Kurumsal reklam
11.Basın makaleleri
12.Basın röportajları
13.Basın gezisi
14.Halkla ilişkiler yazarlığında kurumsal yayınlar: Broşür, kurumsal dergi
15.El ilanları
16.Fotoğraf ve görsel malzemeler
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 30/06/2020 - 6 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 295 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler