Banner

Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri

Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
İşletmelerde ve firmalarda marka yönetiminin önemi, müşteri memnuniyeti ve marka sadakatinin nasıl sağlanacağının gerçekleştirileceğinin aktarılmasıdır. Bu eğitimde teknik bilgilerin yanı sıra dünyadan ve Türkiye’den yaşanmış örneklerle marka yönetimi ve müşteri sadakati yönetimindeki hatalar ve yapılması gerekenler aktarılacaktır.
Kimler İçin?
Şirketlerin kurumsal iletişim ve pazarlama departmanlarında uzman, danışman, orta düzey yönetici konumunda çalışan ve kariyerinde uzmanlaşmayı hedefleyen bireyler.Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Süre
12 saat / 2 gün
Cumartesi 09.30-16.30
Pazar 09.30-16.30
Neler Öğreneceksiniz?
1.Müşteri memnuniyeti nedir? Neden önemlidir?
2.Müşteriler nasıl kaybedilir?
3.Müşteri Yönetiminde pozitif iletişim dili
4.Müşteri şikâyetlerinin görünmeyen yüzü
5.Gerçekten müşteri he zaman haklı mıdır?
6.Müşteri memnuniyetinde CRM’in önemi
7.Şikâyetleri satışa çevirme
8.Müşteriyi şaşırtma
9.Ağızdan ağza pazarlamanın önemi
10.Müşteriyi yönetmek/memnun etmek şirketlerde kimin görevidir?
11.Müşterilerimizi nasıl devamlı memnun ederiz?
12.Hizmet edelim derken acaba eziyet mi ediyoruz?
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Kurumsal İletişim ve Marka Yönetimi Sertifika Programının; Kurumsal İletişimle Müşteri ve Marka Sadakati Stratejileri modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.

*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
Notlar
Program hakkında detaylı bilgi edinmek ve kayıt olmak için İstanbul Institute‘a 0 212 283 24 02 numaralı telefondan ya da info@istanbulinstitute.com adresinden ulaşabilirsiniz
1.Müşteri memnuniyeti nedir? Neden önemlidir?
2.Müşteriler nasıl kaybedilir?
3.Müşteri Yönetiminde pozitif iletişim dili
4.Müşteri şikâyetlerinin görünmeyen yüzüoŞikâyet Buzdağı
5.Gerçekten müşteri he zaman haklı mıdır?
oŞikâyetlerle başa çıkma yöntemleri
6.Müşteri memnuniyetinde CRM’in önemi
oMüşteri beklentilerini yönlendirme
oBeklentiyi memnuniyete çevirme
7.Şikâyetleri satışa çevirme
oSatışçı gözüyle inceleme
oİhtiyaç tespiti
oRakip analizi
oSatış ekiplerine geri bildirim
8.Müşteriyi şaşırtma
oBeklenilen değil, beklenilmeyen hizmeti sunmaoİlgi maksimizasyonu
9.Ağızdan ağza pazarlamanın önemi
10.Müşteriyi yönetmek/memnun etmek şirketlerde kimin görevidir?
11.Müşterilerimizi nasıl devamlı memnun ederiz?
12.Hizmet edelim derken acaba eziyet mi ediyoruz?
13.Müşteri memnuniyeti bir strateji midir?
14.Müşteri memnuniyeti şart mıdır?
15.Müşteri memnuniyeti stratejisinden ayrıca nasıl para kazanabiliriz?
16.Bir müşterinin peşinden ne kadar koşmalıyız? Ne zaman vazgeçmeliyiz?
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 30/06/2020 - 12 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 590 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler