• Programa katılabilmek için en az lisans mezunu olmak ve / veya kurumsal iletişim ve pazarlama alanlarında en az 2 yıl çalışmış olmak gerekir.
Cumartesi / 09.30 - 16.30
Pazar / 09.30 - 16.30
• Müşteriler nasıl kaybedilir?
• Müşteri Yönetiminde pozitif iletişim dili
• Müşteri şikâyetlerinin görünmeyen yüzü
• Gerçekten müşteri he zaman haklı mıdır?
• Müşteri memnuniyetinde CRM’in önemi
• Şikâyetleri satışa çevirme
• Müşteriyi şaşırtma
• Ağızdan ağza pazarlamanın önemi
• Müşteriyi yönetmek/memnun etmek şirketlerde kimin görevidir?
• Müşterilerimizi nasıl devamlı memnun ederiz?
• Hizmet edelim derken acaba eziyet mi ediyoruz?
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.