Cumartesi / 10:00 - 17.00
Program Hibrit eğitim modelinde gerçekleştirilecek olup yüz yüze katılmak isteyen katılımcılar Bahçeşehir Üniversitesi Güney Kampüsteki sınıflarımızda, çevrimiçi katılmak isteyen katılımcılar ise MS Teams platformu üzerinden eğitime dahil olabilirler.
Marka oluşturma ve strateji belirlemede farkındalığını artırarak sektör terimlerini anlaması sağlanacaktır,
Var olan veya kurmayı hayal ettiği markasını doğru konumlandırması için stratejik kararlarda kritik adımları kavrama konusunda ipuçları verilecektir,
Pazarlama temel kavramlarına hâkim olması ve uygulama konusunda fikir kazanması sağlanacaktır.
Marka tasarımı konusunda başarı ve başarısızlık hikayeleri örneklendirilecektir.
Marka Kimliği ve Hikaye Tasarım Süreçleri
Markalar logo sorununu nasıl çözer?
Doğru logo kurgusu nasıl olmalıdır?
Marka logo arayışında nelerden uzak durulmalıdır?
Doğru logo kavramı nedir?
Kurumsal kimlikte bütünlük nasıl sağlanmalıdır?
Logo kültürü ve logoda renk kullanımı .
İlginç ve akılda kalıcı logo hikaye örnekleri hakkında bilgi setine sahip olması sağlanacaktır.
Önemli Not: 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” gereğince eğitimlerimiz kayıt altına alınmamaktadır.
ÖNEMLİ NOT: BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.