Banner

Müşteri Deneyimi Yönetimi

Müşteri Deneyimi Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Dünya’nın en değerli markası Amazon’un misyonunu biliyor musunuz? “Dünyada’ki en müşteri odaklı firma olmak!” Apple’ın kurucusu Steve Jobs’un Iphone çıkmadan çok önce söylediği bu sözünü duymuş muydunuz? “İşe deneyimle başlayıp, teknolojiyi bunun etrafında kullanmalısınız. Tam tersi değil”Peki nedir bu müşteri deneyimi? Şirketlerde nasıl yönetiliyor? Bu alandaki en iyi örnekler neler? Çalıştığımız şirketlere nasıl müşteri odaklı yaklaşım getirebiliriz?Hangi sektörde, hangi departmanda çalışırsanız çalışın müşterilerin ne beklediğini bilmezseniz ve buna göre işlerinizi şekillendirmezseniz başarılı olmanız artık çok güç. Bu eğitimde müşterilerin kim olduğunu, neler beklediğini, onlara nasıl yaklaşmanız gerektiğini, deneyimin nasıl ölçüldüğünü öğreneceksiniz.
Kimler İçin?
•Kendini geliştirmek isteyenler
•Müşteri deneyiminden beslenen her tür departman çalışanı
•Kariyerini müşteri deneyimi üstüne inşa etmek isteyenler
•Yaptığı işe müşterinin bakış açısını katarak farklılaşmak isteyenler
•Müşteri hizmetleri ya da deneyimi departmanlarında çalışanlar
•Yeni kurulacak/kurulan deneyim odaklı ekiplerde yer alacaklar
Süre
6 saat / 1 gün
Cumartesi / 10:00 - 17:00
Neler Öğreneceksiniz?
•Müşteri deneyi nedir ve neden önemlidir
•İyi bir deneyim yaratmak için olmazsa olmaz noktalar
•Müşterilerin beklentilerini anlama•İç görü elde etme ve aksiyona dönüştürme
•Türkiye’deki ve Dünya’daki en iyi örnekler
•NPS, NTS, CSAT, CES, FCR gibi kilit müşteri deneyimi ölçüm yöntemleri
•Müşteri yolculukları ile deneyim yönetimi
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
Müşteri deneyimi nedir, neden önemlidir, iyi yapan firmalar nasıl uyguluyorlar?
Müşteri odaklı kültür nasıl yaratılır, hangi uygulanabilir projeler var?
Müşteriye dokunan kanallarda deneyim yönetimi nasıl yapılır?
Duygusal deneyim adımları nelerdir, müşterilerle nasıl duygusal bağ kurulur?
Müşteri deneyimi hangi metriklerle nasıl ölçülür?
Metriklerin nerede nasıl uygulanması gerekiyor?
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 09/05/2020 - 6 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 450 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 07/05/2020 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler