Banner

Nöropazarlama

Nöropazarlama

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Hızla değişen pazar koşullarında tüketicilerin satın alma kararını nasıl aldığını anlamak şirketlerin başarıya giden yolda bir adım önde olmalarını sağlar. Bu noktada nörobilim , pazarlama ve satış alanlarında insan davranışlarını anlamada yeni bir yaklaşım getirir. Nöro pazarlama ve satış eğitimleri sayesinde tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyecek stratejilerin nasıl geliştirileceği net bir şekilde anlaşılacak ve sonuç olarak satış potansiyeliniz yükseltecektir. Bu eğitimde PRISM Brain Mapping uygulamalarına dayanılarak müşterilerin davranış eğilimlerini tanımlanır. NELER ÖĞRENECEKSİNİZ?Bu programda; tüketiciler satın alma kararlarını nasıl veriyor? Verdiğimiz kararlar ne kadar rasyonel? Duygu ve motivasyonun karar alma mekanizmasındaki yeri nedir? İnsan beyninin özellikleri nelerdir? Reklamlar beynimizin hangi bölgesini daha çok etkiliyor? Klasik pazarlama araştırmaları neden doğru sonuç vermiyor? Nöro pazarlama uygulama teknikleri nelerdir? sorularına yanıt bulacaksınız.Tüketiciler satın alma kararlarını nasıl veriyorVerdiğimiz kararlar ne kadar rasyonelDuygu ve motivasyonun karar alma mekanizmasındaki yeriİnsan beyninin özellikleriİnsan beyni karar alma mekanizması nasıl çalışırNeden başarılı bir satış tekniği tüm müşterilerde başarılı olmazMüşteriye özel satış teknikleri olmalı mıPRISM modeli nedir? Müşteriye özel satış teknikleri olarak nasıl kullanılırMüşterilerimizi nasıl tanıyacağızSatış tekniklerimizi müşterilerimize göre nasıl uyumlu hale getireceğizBeynimizle uyumlu Nöro satış aşamaları nelerdirNöro Satış ilkelerini nasıl uygulayacağızEğitim içerisinde Nöro Satış ilkelerinin canlı uygulama örnekleri yapılacaktırNöro Satış ilkelerinin günlük iş ortamında kullanılmasına yönelik uygulamalar
Kimler İçin?
Kurumlarında en güncel yöntemler kullanılarak tüketici analizi yapılmasını isteyen yöneticiler, gerçek örneklerle nöromarketing’i yakından tanıyarak ekiplerine çalışma sistemlerine yeni bir bakış açısı eklemek isteyen pazarlama ve satış departmanları yöneticileri, kendilerini geliştirmek isteyen kurumların satış & pazarlama bölümleri çalışanlarının mesleki gelişimine katkı sağlayacak bir programdır.
Eğitim Süresi
12 Saat / 4 Gün
Cumartesi / 10.00 - 13.00
Pazar / 10.00 - 13.00
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
20/01/2018 09:30 - 16:30 BAUSEM Nöromarketing Neşe Ateş Saruhan
21/01/2018 09:30 - 16:30 BAUSEM Nöromarketing Neşe Ateş Saruhan
Eğitim Tarihi 26/01/2019
Eğitim Süresi 12 Saat
Lokasyon BAU Beşiktaş
Eğitim Ücreti 600 TL (KDV Dahil)
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler