Banner

Pandemi ve Sonrası Moda Markası İçerik Pazarlaması

Pandemi ve Sonrası Moda Markası İçerik Pazarlaması

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Mart 2020 itibari ile hiçbir şey eskisi gibi değil. Yaşam alışkanlıkları, sosyal ortam ve çalışma biçimimiz, kısacası varoluşumuz derinden etkilendi. Covid-19 belirsizliği karşısında her ülke, şirket ve halk kendi savunma mekanizmasını geliştirdi. Bu ani değişim ile birlikte birçok sektör dijitalizasyon sayesinde krizi fırsata çevirdi. Değişen dünya, tüketici dinamikleri ve trendler karşısında moda markaları tekrar nasıl anlamlı diyalog nasıl yaratabilirler, tüketici merkezli yaratıcı içerik nasıl sağlanır? Genel durum analizi sonrasında içerik stratejisi oluşturma, konsept geliştirme, globalden başarılı örnekleri inceledikten sonra atölyenin en son aşamasında kısa bir proje çalışması yapılarak program tamamlanacaktır.
Ders İçeriği:
I.Tüketici Davranışı ve İhtiyaçları - NELER DEĞİŞTİ? (2 saat)
II.Dijitalizasyon Trendi - KRİZ NASIL AVANTAJA ÇEVRİLEBİLİR? (2 saat)
III.Covid-Proof Marka İletişimi - MODA MARKALARI NASIL ADAPTE OLMALI? (2 saat)
IV.Yaratıcı İçerik Üretimi - KAZANAN KAMPANYALAR NASIL YARATILIR? (2 saat)
V.Konuşulan Markalar - GLOBALDEN ÖRNEKLER (2 saat)
VI.Katılımcılarla Proje Çalışması - 2021’DE YENİMARKANIZIN İÇERİK KONSEPTİ NE OLACAK? (2 saat)
Kimler İçin?
Moda sektöründe tecrübe edinmek isteyen veya moda piyasasını merak eden, çağımızda bir markanın nasıl güncel kaldığını ve işlevini sürdürdüğünü gözlemlemek isteyenler için geliştirilmiş bir programdır.
Hem öğrenciler hem de profesyoneller için önerilir.
Eğitim Süresi
12 Saat / 3 Hafta
Pazartesi 19:00 - 21:00
Perşembe 19:00 - 21:00
Eğitim İçeriği
Eğitim Hedefleri
Moda sektöründe Covid-19 sonrası değişim ve dönüşümü takiben, pazarlama iletişimi trendlerini inceleyerek güncel bir perspektif kazanmak,
Moda markalarının pandemi sonrası iletişim kampanyaları ile nasıl varolabileceklerini masaya yatırmak,
Sektördeki öncü moda markalarının dijital ayak izlerini incelemek ve sektör dışı ilham veren içeriklerden örneklerle geleceğin içerikleri üzerine bir altyapı oluşturmak.
Belge
Bu eğitim IFA Paris işbirliği ile gerçekleştirilmektedir.
Eğitimin tamamına katılan katılımcılara hem IFA Paris hem de BAUSEM tarafından katılım belgesi verilir.
Eğitim Tarihi 07/06/2021
Eğitim Süresi 12 Saat / 3 Hafta
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 800 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 04/06/2021 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler