Banner

Pazarlama Araştırmaları

Pazarlama Araştırmaları

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Pazar/Pazarlama araştırması kavram anlatımı, Pazar/pazarlama araştırması kavramı ve kullanımına yönelik araştırma metotlarının anlaşılması ve bu metotların uygulanmasına yönelik katılımcıların bilgi edinmesi.
Kimler İçin?
Pazar/pazarlama araştırmasına ilgi duyan, kariyerini pazarlama araştırmasında ilerletmek isteyen kişiler, proje yöneticileri, danışmanlar, tez/ödevlerinde Pazar/pazarlama araştırması metodolojisini ve bakış açısını kullanmak isteyen öğrenciler. Bir şirkette, çalıştığı departmandan bağımsız olarak, pazar/pazarlama araştırmasından fayda sağlayabilecek, pazar/pazarlama araştırma yöntem ve yaklaşımlarını öğrenmek isteyen profesyoneller.
Süre
16 saat / 2 hafta
Cumartesi / 10.00 - 14.30
Pazar /10.00 - 14.30
Neler Öğreneceksiniz?
Pazar/pazarlama araştırmaları eğitimi ile; katılımcılar pazar araştırma kavramını, uygulama alanlarını, daha net anlayabilir, araştırma süreçleri ve pazar araştırma konusundaki bilgilerini artırabilir, görev aldıkları projelerde, hazırlayacakları araştırma, fizibilite ve/veya pazar araştırması çalışmalarında pazar araştırma süreçlerini daha etkin bir şekilde dizayn edip/kullanabilecekler. Gerçek hayattan örnekler ile katılımcılar Pazar araştırmasının nasıl kullandıldığına dair vizyon ve vaka çalışmaları ile de uygulama konusunda deneyim kazanabilecekler.
Belge
Program sonunda %100 katılım şartını karşılayan adaylara katılım belgesi verilir.
a.Pazarlama Araştırmasına Giriş
i.Pazar Araştırması
ii.Pazarlama Araştırması
iii.İş Dünyasında Pazar&Pazarlama Araştırmasının Yeri&Kullanımı

b.Pazarlama Araştırması Süreci ve Adımları
c.Veri Kaynakları (birincil&ikincil)

d.Araştırma Tasarımları
i.Kalitatif Araştırma
ii.Kantitatif Araştırma

e.Örnekleme (Hedef Grup Belirleme)
f.Soru formu tasarımı

İlk hafta sonunda katılımcılara ödev verilecektir ve ikinci hafta verilen ödev üzerinden konuşulacaktır.
a.Pazarlama karar alma sürecinde “pazarlama araştırması” ve kullanımı
b.Araştırma Tipleri
i.Ürün testi, konsept testi, reklam testi, tutum&davranış araştırmaları, memnuniyet araştırmaları, gizli müşteri, marka değeri, vb

c.Araştırma raporu hazırlanması ve sunumu
d.Nörobilimsel Araştırma Yöntemleri
e.AI ve araştırmada kullanımı
f.Vaka Çalışması (Grup Çalışması)
g.Verinin Stratejiye Dönüşümü  Değer Önerisi Üretme
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 11/06/2022 - 16 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 850 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler