Banner

Pazarlama Yönetimi

Pazarlama Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Pazarlama tüm dünyada önemi gün geçtikçe daha da artan ve teknoloji, tüketici, üretici, insanların davranış biçimleri, sosyal & ekonomik etkenler vb gibi birçok değişkene bağlı olarak çok hızlı değişebilen bir alandır. Çalıştığımız şirket, yaşadığımız çevre, bulunduğumuz ortam, sosyal statümüz içinde yaşamayı tercih ettiğimiz düzen her ne olursa olsun her birimiz aslında başka başka şirketlerin birer müşterisiyiz ve hepimizin seçtiği farklı farklı tüketici alışkanlıkları var. Peki tüm bu döngü devam ederken hem tüketici hem de şirketler tarafında arka planda neler oluyor, şirketler ve tüketici hangi başlıklara göre planlarını yapıyor? Tüketiciyi merkeze koyarak yaşamdan örneklerle gün boyu süren ‘Pazarlama Yönetimi’ dersi ile amaç pazarlamanın temel kavramlarından başlayarak, pazarlamayı oluşturan olmazsa olmaz tüm etkenlere güncel örnekler ile dokunarak katılımcılara farklı bakış açılarından baktırabilme ve pazarlamanın temel kurallarını göstermektir. Gün sonunda yapılan vaka çalışmaları ile de katılımcıların interaktif olarak pazarlamacı yeteneklerinin öne çıkarılması amaçlanmaktadır.
Kimler İçin?
En az lisans mezunu olmak.İşletme alanındaki alt yapılarını güçlendirmek isteyen şirket sahipleri, tüm kademe yönetici ve yönetici adayları.
Süre
6 saat / 1 günCumartesi 09.30-16.30
Neler Öğreneceksiniz?
1.Pazarlama ve Günümüzde Kullanılan Pazarlama Yöntemleri2.Temel Pazarlama Kuralları – 4P & 4C3.ATL ve BTL Pazarlama Nedir?4.İnsan Davranışlarının ve Çevresel Faktörlerin Pazarlamaya Etkisi5.Shopper Journey (Müşteri Yolculuğu)6.Pazarlamada Okazyonların Sahiplenilmesi7.Pazarlamada Etkili Görsel Tasarımı İçin Kurallar8.Neuro Marketing9.Segmentasyon10.Promosyon Yönetimi11.Teknolojinin Tüketiciye Uyarlanması ve Son Trendler12.Vaka Çalışması ve Analizler
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Micro MBA Sertifika Programının; Pazarlama Yönetimi modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi.Programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Sertifika verilecektir.*Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
Notlar
Program hakkında detaylı bilgi edinmek ve kayıt olmak için İstanbul Institute‘a 0 212 283 24 02 numaralı telefondan ya da info@istanbulinstitute.com adresinden ulaşabilirsiniz.
1)Pazarlama ve Günümüzde Kullanılan Pazarlama Yöntemleri2)Temel Pazarlama Kuralları – 4P & 4C3)ATL ve BTL Pazarlama Nedir?•ATL & BTL Pazarlamada Kullanılan Araçlar4)İnsan Davranışlarının ve Çevresel Faktörlerin Pazarlamaya Etkisi5)Shopper Journey (Müşteri Yolculuğu)6)Pazarlamada Okazyonların Sahiplenilmesi7)Pazarlamada Etkili Görsel Tasarımı İçin Kurallar8)Neuro Marketing9)Segmentasyon•Tüketici Segmentasyonu•Müşteri Segmentasyonu10)Ürün Fiyatlaması•BCG Matrix11)Promosyon Yönetimi12)Teknolojinin Tüketiciye Uyarlanması ve Son Trendler13)Vaka Çalışması ve Analizler
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 07/07/2020 - 6 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 295 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler