Banner

Pazarlamada Yeni Trendler

Pazarlamada Yeni Trendler

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
  • Adı,Soyadı Melih Gengönül
  • Eğitim Adı Spor ve Performans Psikolojisi
  • Veriliş Tarihi 10 Ocak 2018
  • Belge Türü Sertifika
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Pazarlamanın kuralları değişti. Dijital evrim ile birlikte gerek ticari mecralar, gerek yaratıcı ekipler, gerek marka profesyonelleri, rekabetçi ortamda farklı olmak, doğru hedef kitleye en kısa ve ucuz yoldan ulaşmanın ve dijital dünyanın sağladığı olanaklardan maksimum derecede yararlanabilmenin yöntemlerini bulmak ve entegre pazarlama iletişimini daha güçlü bir hale getirmenin çabası içine girmişlerdir. Özellikle CRM yönetimi ve doğru hedefleme ile doğru hedef kitlelere ulaşmak çok daha önemli bir hale geldi.
Bireylerin mecralaşması sayesinde, daha büyük kitlelere, daha kolay yoldan ulaşabiliyoruz. Marketing 4.0 ile, daha fazla müşteriye ulaşmak ve her zamankinden daha fazla etkileşimde bulunmak için değişen tüketici davranışından yararlanıyoruz. Geleneksel yaklaşımları değiştirmek zorundayız ve sürekli değişimi çalışma metodolojinizin ayrılmaz bir parçası haline getirmeliyiz.
O nedenle tüm sektör profesyonellerinin digital teknolojileri, dijital mecraları ve dijital mecraların pazarlama iletişimine katkısını en iyi şekilde kavraması gerekmektedir. Bu eğitim programı bu değişim sürecini ve günümüzde yaygın olan dijital tanıtım kanallarının kullanımlarını ve uygulama örneklerini sunarak pazarlama iletişiminizi geliştirebilmenizde size yardımcı olacaktır.
Kimler İçin?
İlgisi olan herkes katılabilir.
Süre
12 saat / 4 gün
Salı 14.00-17.00
Çarşamba 14.00-17.00
Perşembe 14.00-17.00
Cuma 14.00-17.00
Neler Öğreneceksiniz?
1.Modern Pazarlama ve Dijitalleşme- Yeni Pazarlamanın Tanımı
2.Dijital Ekonomide Pazarlamanın Yeniden tanımlanması, Pazarlama 4.0
3.Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Mecralar Nelerdir?
4.Büyük Veri ve CRM; Müşteri Deneyiminin anlaşılması
5.Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Süreçleri
6.Segmentasyon ve Marka Yönetimi
7.Dijital Mecra Reklam Modelleri- Medya Planlama
8.Pazarlamada Çoklu Kanal Yönetimi
9.Performans Bazlı Pazarlama – SEM, SEO
10.Yeniden Tanımlanan Pazarlama Metrikleri
11.Sosyal Medya Reklamcılığı
12.İçerik Pazarlama
13.Sosyal Medya İçerik Yönetimi
14.Sosyal Medya ve PR – İtibar ve Kriz Yönetimi
15.WOM- Ağızdan Ağıza Pazarlama Stratejileri
16.Gerçek Zamanlı Pazarlama
17.Inbound Pazarlama
Belge
Programın tamamına katılım sağlayanlara Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından tarafından hazırlanan katılım belgesi verilecektir.
Notlar
Bu eğitime online olarak katılan kişiler Adobe Connect programı üzerinden eğitimi baştan sona takip edebilir, sesli ve görüntülü eğitmen ve diğer katılımcılarla etkileşim halinde olabilir.
Programın tamamına katılım sağlayanlara Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından tarafından hazırlanan katılım belgesi verilecektir.
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 16/06/2020 - 12 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 590 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler