Eğitim İçeriği
Sosyal Medya artık Hayatımızın merkezinde önemli bir yer edinmiştir. Bu eğitim programında sosyal medyanın tanımını yaptıktan sonra, sosyal medya kanallarının güçlü yönlerinin, iletişim takvimi oluşturmanın ve kurumsal sosyal medya yönetiminin inceliklerinden ve kullanılması gereken teknolojilerden bahsedilecektir. Bu eğitim modülü kurumsal iletişimde ve sosyal medya içerik yönetiminde yaşanan değişim sürecini ve günümüzde yaygın olarak kullanılan sosyal medya tanıtım kanallarının kullanımlarını, ağızdan ağıza pazarlama teknikleri ve yöntemleri ve uygulama örneklerini sunarak pazarlama iletişiminizi ve müşteri ilişkilerinizi geliştirebilmeniz konusunda yardımcı olacaktır.
Kimler İçin?
. Dijital Pazarlama alanında kariyer yapmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Süre
6 Saat / 1 Gün
Pazar / 09.30 - 16.30
Neler Öğreneceksiniz?
• Sosyal Medya Nedir?
• Türkiye Genel Veriler
Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
• Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
• Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
• Sosyal Medya İçerik Yönetimi
Strateji Belirleme
İçerik Yönetimi Adımları
Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
Kurumsal Kimlik Yönetimi
Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
• Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
• WOM Pazarlama Teknikleri
• Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
• Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
• Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
Belge
Bahçeşehir Üniversitesi ve Istanbul Institute® tarafından gerçekleştirilen Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Yönetimi Sertifika Programının; Sosyal Medya İçerik Yönetimi ve Ağızdan Ağıza Pazarlama modülünü alan katılımcılara Katılım Belgesi, programın tüm modüllerini alan ve program sonunda %80 devam koşulunu sağlamakla birlikte yapılacak sınavda başarılı olan katılımcılarımıza, SEM müdürü ile Istanbul Institute® yetkilisinin imzası olacak şekilde Katılım Belgesi verilecektir.