. Dijital Pazarlamaya ilgi duyan ve bu alanda uzmanlaşmak isteyenler.
. Dijital Pazarlamayı daha iyi anlamak isteyen yönetici ve yönetici adayları.
Pazar / 09.30 - 16.30
• Türkiye Genel Veriler
Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama
Sosyal Medyada Marka Konumlandırma Teknikleri
Doğru Sosyal Medya Kanallarının Seçimi
Sosyal Medya Ajansları ile Çalışma Yöntemleri
• Dijital Varlık ve Kurumsal Yapılar için Sosyal Medya Yönetimi ve İçerik Pazarlama Teknikleri
• Sosyal Medya Topluluk Yönetimi
Sosyal Medyada Topluluk Kavramı Nedir?
Etkileşim: Topluluk Nasıl Oluşturulur, Nasıl Yönetilir?
• Sosyal Medya İçerik Yönetimi
Strateji Belirleme
İçerik Yönetimi Adımları
Kurumsal ve Bireysel Stratejiler
Kurumsal Kimlik Yönetimi
Facebook, Twitter, Youtube İçerik Yönetim ekranları
• Ağızdan Ağıza Pazarlama (WOM) Nedir? Pazarlama İletişimi İçin Önemi Nedir?
• WOM Pazarlama Teknikleri
• Viral Nedir? Nasıl Viral Olunur?
• Influencer Pazarlamada Dikkat Edilecekler
• Sosyal Medya ile Kriz Yönetimi ve İletişim Uygulama Çalışması ve Grup Sunumları
Eğitimle İlgili Önemli Hususlar:
Eğitimin planlanan tarihte başlaması için gerekli asgari katılımcı sayısını belirleme yetkisi Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi ve Istanbul Institute®' de olup; katılımcı yetersizliği nedeniyle eğitimleri iptal etme ve/ya ileri bir tarihe erteleme hak ve yetkisine sahiptir. BAUSEM ve Istanbul Institute® erteleme ve iptal kararını, programın başlama tarihinden iki gün öncesine kadar katılımcılara yazılı olarak bildirir.
BAUSEM olarak kişisel verilerinizin gizliliğini önemsiyoruz. 6698 sayılı "Kişisel Verilerin Korunması Kanunu" gereğince ses ve görüntü kaydınız başta olmak üzere kişisel verilerinizin gizliliğini korumak amacıyla eğitimlerimizi kayıt altına almamaktayız.