Banner

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi - Antalya

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi - Antalya

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Eğitim, dünya genelindeki yoğun ticari rekabet sonucu ön plana çıkan, modern yönetim, stratejik pazarlama, marka stratejileri, markaya aidiyet gibi kavramların ayrılmaz bir bütün olarak değerlendirildiği akademik yaklaşımlı bilgi aktarımlarını ve aktarılan bilgilerin yaşanmış uluslararası şirket vaka analizlerini içerir ve katılımcıların bu araçlarla marka yolculuğunu belirleyebilmesini amaçlar.
Kimler İçin?
Pazarlama, marka, satış ve kurumsal iletişim yönetimi konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişilerin yanı sıra, perakende, mağazacılık ve finans sektörlerindeki, pazarlama, pazarlama araştırması, marka yönetimi, ürün yönetimi, satış ve satış raporlama konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişiler veya kariyer planı yapmayı hedefleyen kişiler için geliştirici bir programdır.
Eğitim Süresi
42 Saat / 3,5 HaftaCumartesi / 9:30 - 16:30Pazar / 9:30 - 16:30
Eğitim İçeriği
Programda; strateji ve stratejik yönetim, stratejik ve operasyonel pazarlama, Kotler stratejik pazarlama yönetimi süreci, ürün yaşam eğrisi ve uygulanması gereken stratejiler, Ansoff matrisi ve analizi, pazarlama araştırması ve konularına göre araştırma faaliyetleri, pareto yasası odaklı kilit müşteri yönetimi, marka tarihçesi, marka unsurları ve seçme kriterleri, debranding konularında bilgi aktarılır.
Belge
Program sonunda yapılan değerlendirmede, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 70 katılım şartını karşılayan adaylara Bahçeşehir Üniversitesi logolu sertifika verilir.
1. STRATEJİ KAVRAMI ve STRATEJİK YÖNETİM2. STRATEJİK PAZARLAMA ve OPERASYONEL PAZARLAMA3. KOTLER STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ SÜRECİ4. ÜRÜN YAŞAM EĞRİSİ ve UYGULANMASI GEREKEN STRATEJİLER5. BCG (BOSTON CONSULTING GROUP) ANALİZİ6. SWOT ANALİZİ7. BENCHMARKING ANALİZLERİ8. ANSOFF MATRİSİ ve ANALİZİ9. PAZARLAMA BİLGİ SİSTEMİ, FONSİYONLARI ve KAYNAKLARI10. PAZARLAMA ARAŞTIRMASI ve KONULARINA GÖRE ARAŞTIRMA FAALİYETLERİ11. KALİTATİF ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ* Odak Grup Toplantıları* Derinlemesine Görüşmeler* Projektif Teknikler12. ANKETLE VERİ TOPLAMA ve YÖNTEMLERİ13. PARETO YASASI ODAKLI KİLİT MÜŞTERİ YÖNETİMİ14. PARETO ANALİZİNİN KİLİT MÜŞTERİ YÖNETİMİNE KATKILARI15. BAŞARILI KİLİT MÜŞTERİ YÖNETİMİNİN PARAMETRELERİ16. PARETO YASASI & KİLİT MÜŞTERİ KAVRAMLARI ve ANALİZLERİ* Pareto Yasasına Göre Müşteri Türleri Dağılımı Analizleri* Pareto Yasasına Göre Ciro Dağılımı Analizleri* Pareto Yasasına Göre Ürün Adet / Tonaj Dağılımı Analizleri* Pareto Yasasına Göre Yıl Bazlı Performans Analizleri* Pareto Yasasına Göre Kilit Müşteri Yönetim Performans Analizleri17. SÜREKLİ MÜŞTERİ OLMA ENDEKSİ ve ANALİZİ18. GİZLİ MÜŞTERİ UYGULAMASI* İletişim Bazlı Uygulama* Fiziksel Bazlı Uygulama* Verilerin Analizi, Yorumu ve Stratejiye Çevrilmesi19. MARKA TANIMI ve TARİHÇESİ20. MARKANIN FAYDALARI21. BAŞLICA MARKA UNSURLARI ve SEÇME KRİTERLERİ22. MARKA KİŞİLİKLERİ KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ23. MARKA KONUMLANDIRMASI ve ÖNEMİ24. MARKA KONUMLANDIRMASI ÇALIŞMASININ SÜREÇLERİ25. MARKA MİMARİSİ* Marka Çeşitlendirmesi* Marka Genişlemesi* Marka Yayılması* Marka Çoklaması* Alt Markalama26. DEBRANDING27. ULUSLAR ARASI ŞİRKET VAKA ANALİZLERİ
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
09:30 - 16:30 BAUSEM - Antalya
09:30 - 16:30 BAUSEM - Antalya
09:30 - 16:30 BAUSEM - Antalya
09:30 - 16:30 BAUSEM - Antalya
09:30 - 16:30 BAUSEM - Antalya
09:30 - 16:30 BAUSEM - Antalya
09:30 - 16:30 BAUSEM - Antalya
Eğitim Tarihi 01/01/1970
Eğitim Süresi 42 Saat / 3,5 Hafta
Lokasyon BAUSEM Antalya
Eğitim Ücreti 2,34 TL (KDV Dahil)

Eğitim kayıtları 30/04/2020 tarihinde kapanmıştır.

veya

Kurumsal Talep Et Kurumsal Talep Et
Bilgi almak istiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler