Banner

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi

Kurumsal Eğitim Talebi

Üye Girişi
Yeni Üyelik

Şifremi Unuttum

Giriş Yap
Sertifika Sorgulama
Aradığınız kriterlere uygun sertifika bulunamadı.
Arama kritelerinizi tekrar kontrol ediniz.
Yeni Sorgulama Yap
Eğitim İçeriği
Eğitim, dünya genelindeki yoğun ticari rekabet sonucu ön plana çıkan, modern yönetim, stratejik pazarlama, marka stratejileri, markaya aidiyet gibi kavramların ayrılmaz bir bütün olarak değerlendirildiği akademik yaklaşımlı bilgi aktarımlarını ve aktarılan bilgilerin yaşanmış uluslararası şirket vaka analizlerini içerir ve katılımcıların bu araçlarla marka yolculuğunu belirleyebilmesini amaçlar.
Kimler İçin?
Pazarlama, marka, satış ve kurumsal iletişim yönetimi konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişilerin yanı sıra, perakende, mağazacılık ve finans sektörlerindeki, pazarlama, pazarlama araştırması, marka yönetimi, ürün yönetimi, satış ve satış raporlama konularındaki kariyerlerinde ilerlemek isteyen kişiler veya kariyer planı yapmayı hedefleyen kişiler için geliştirici bir programdır.
Süre
42 saat / 3,5 hafta
Cumartesi / 9.30 - 16.30
Pazar / 9.30 - 16.30
Neler Öğreneceksiniz?
Programda; strateji ve stratejik yönetim, stratejik ve operasyonel pazarlama, Kotler stratejik pazarlama yönetimi süreci, ürün yaşam eğrisi ve uygulanması gereken stratejiler, Ansoff matrisi ve analizi, pazarlama araştırması ve konularına göre araştırma faaliyetleri, pareto yasası odaklı kilit müşteri yönetimi, marka tarihçesi, marka unsurları ve seçme kriterleri, debranding konularında bilgi aktarılır.
Belge
Program sonunda yapılan sınavdan, yüzde 70 baraj notunun üzerinde puan alan ve yüzde 80 katılım şartını karşılayan katılımcılara Bahçeşehir Üniversitesi Rektörü tarafından imzalı sertifika verilir.
STRATEJİ KAVRAMI ve STRATEJİK YÖNETİM
STRATEJİK PAZARLAMA ve OPERASYONEL PAZARLAMA
KOTLER STRATEJİK PAZARLAMA YÖNETİMİ SÜRECİ
ÜRÜN YAŞAM EĞRİSİ ve UYGULANMASI GEREKEN STRATEJİ
LERBCG (BOSTON CONSULTING GROUP) ANALİZİ
SWOT ANALİZİ
BENCHMARKING ANALİZLERİ
ANSOFF MATRİSİ ve ANALİZİ
PAZARLAMA BİLGİ SİSTEMİ, FONSİYONLARI ve KAYNAKLARI
PAZARLAMA ARAŞTIRMASI ve KONULARINA GÖRE ARAŞTIRMA FAALİYETLERİ
KALİTATİF ARAŞTIRMA TEKNİKLERİ
- Odak Grup Toplantıları
- Derinlemesine Görüşmeler
- Projektif
- Teknikler
ANKETLE VERİ TOPLAMA ve YÖNTEMLERİ
PARETO YASASI ODAKLI KİLİT MÜŞTERİ YÖNETİMİ
PARETO ANALİZİNİN KİLİT MÜŞTERİ YÖNETİMİNE KATKILARI
BAŞARILI KİLİT MÜŞTERİ YÖNETİMİNİN PARAMETRELERİ
PARETO YASASI & KİLİT MÜŞTERİ KAVRAMLARI ve ANALİZLERİ
- Pareto Yasasına Göre Müşteri Türleri Dağılımı Analizleri
- Pareto Yasasına Göre Ciro Dağılımı Analizleri
- Pareto Yasasına Göre Ürün Adet / Tonaj Dağılımı Analizleri
- Pareto Yasasına Göre Yıl Bazlı Performans Analizleri
- Pareto Yasasına Göre Kilit Müşteri Yönetim Performans Analizleri
SÜREKLİ MÜŞTERİ OLMA ENDEKSİ ve ANALİZİGİZLİ MÜŞTERİ UYGULAMASI
- İletişim Bazlı Uygulama
- Fiziksel Bazlı Uygulama
- Verilerin Analizi, Yorumu ve Stratejiye Çevrilmesi
MARKA TANIMI ve TARİHÇESİ
MARKANIN FAYDALARIBAŞLICA MARKA UNSURLARI ve SEÇME KRİTERLERİ
MARKA KİŞİLİKLERİ KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ
MARKA KONUMLANDIRMASI ve ÖNEMİ
MARKA KONUMLANDIRMASI ÇALIŞMASININ SÜREÇLERİ
MARKA MİMARİSİ
- Marka Çeşitlendirmesi
- Marka Genişlemesi
- Marka Yayılması
- Marka Çoklaması
- Alt Markalama
DEBRANDING
ULUSLAR ARASI ŞİRKET VAKA ANALİZLERİ
Vaka 1: APPLE
Vaka 2: SAMSUNG
Vaka 3: SWATCH
Vaka 4: CROCS
Vaka 5: UNILEVER MALEZYA
Vaka 6: HARLEY DAVIDSON
Vaka 7: EASYJET
Vaka 8: COCA COLA
Tarih Süre Yer Konu Eğitmen
Eğitim Tarihi / Süresi 07/11/2020 - 42 Saat
Lokasyon BAUSEM Online
Eğitim Ücreti 2.450 TL (KDV Dahil)
Bilgi Almak İstiyorum
Değerlendirme Anketine Katıl.
İlginizi Çekebilecek Eğitimler